کد خبر 1429481
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
مترو

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تراموا می‌تواند بخشی از نیازهای حوزه حمل‌ونقل پایتخت را پاسخ دهد، اما باید مطالعات این طرح به دست شورای اسلامی شهر برسد تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری امروز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع حمل‌ونقل برای شورای اسلامی شهر و شهرداری مسئله مهمی است، اظهار کرد: شورای ششم شهر و شهرداری برای گشایش در موضوع حمل‌ونقل از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند، استفاده خواهد کرد تا بتوانیم در حوزه حمل‌ونقل شبکه متصلی را داشته باشیم، هنوز گزارش دقیقی در خصوص تراموا به شورای ششم داده نشده و این موضوع در مرحله مطالعه است.

وی ادامه داد: تراموا می‌تواند بخشی از نیازها را پاسخ دهد، اما باید مطالعات این طرح به دست شورای اسلامی شهر برسد تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ظرفیت شهرک‌سازی در تهران، گفت: این ظرفیت در تهران وجود دارد، اما نیاز است شهرک‌هایی که سرانه‌ها را تأمین و آسایش ایجاد می‌کند، را در تهران داشته باشیم. بر اساس آنچه که شهردار تهران عنوان کرده سبد نیازهای شهروندان در یک مختصات است. این شهرک‌ها باید پاسخگوی تمام نیازهای موجود باشد تا دسترسی لازم جهت تأمین نیازهای شهروندان ایجاد شود، لذا باید این موضوع را مورد حمایت قرار دهیم، البته لازم است بررسی‌هایی در این خصوص انجام شود.

وی در خصوص نامه اعضای شورای ششم شهر تهران و درخواست شفافیت برای دلایل تغییر مدیران شهرداری، تصریح کرد: در جریان دلیل تغییرات نیستیم. اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکر داده‌اند و منتظر پاسخ شهردار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    تو رو خدا این موضوعات را مطرح نکنید تو سیستم اجرای این سرزمین هر برنامه در صورت قابلیت اجرا میشه بروژه بزرگراه تهران شمال. ملت اینکونه مدیران کیلویی را نخواخهندکی رو ببینند.....................
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    این طرح به جایی نرسید
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    بنظرم طرح منجنیق برای مسافت های بالای بیست کیلومتر بیشتر جواب بدهد مسئولین این طرح را هم در شورای شهر بررسی کنند
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    اینا جواب نمیده باید لوله کشی کنن با فشار مستقیم گاز باروت مردم رو به ایستگاههای مختلف پرتاب کنند با سرعت ۳۵۰۰ کیلومتر بر ثانیه شما به مقصد میرسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس