کد خبر 1429503
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
اختلاف خانوادگی آتش بر جان ۹ نفر انداخت/فوت ۲ نفر

مردی به دنبال اختلاف خانوادگی در «شهر آلنی» مشگین‌شهر خانواده‌اش را به آتش کشید.

به گزارش مشرق، مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اظهار کرد: دیشب ساعت ۲۱:۴۱ در «شهر آلنی» مشگین‌شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد.

علی محبوبی‌پور تصریح کرد: پدر خانواده بعد از درگیری درب منزل را بسته و خانه را به همراه همسر و ۲ دختر به سن‌های ۹ و ۵ ساله با بنزین آتش زد.

وی گفت: همسایه‌های این خانواده شامل ۲ نفر زن و سه نفر مرد نیز که به کمک این خانواده آمده بودند، دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه این حادثه در کل ۹ نفر مصدوم دارد، افزود: مصدومان شامل چهار نفر از اعضای خانواده و پنج نفر از همسایه‌ها هستند.

محبوبی‌پور با بیان اینکه در این حادثه تلخ کل اموال منزل نیز دچار حریق شده و سوخته است، خاطرنشان کرد: دختران این خانواده پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اضافه کرد: پدر خانواده در حالت روحی و روانی نامتعادل بوده و به دنبال اختلاف شدید خانوادگی، آتش به جان فرزندان خود انداخته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    19 5
    این مرگ ها به مراتب سوزناک تر از مرگ مهسا امینی است ولی به خاطر اینکه برد سیاسی نداره کسی براشون سوگواری نمیکنه. چقدر ادم های بدی شدیم ناراحت شدنمون هم گزینشی و سیاسی است
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      5 3
      این حادثه تقصیر نظامه من اطلاع کافی از اردبیل دارم .تمامی افراد دروغ میگن متوفیان هم دروغ میگن اطلاع دقیق دارم خود متوفیان به من گفتن کار کار کی بوده.چایی
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    9 3
    این عوضی کودک کش رو گردن بزنین !
    • هاشمی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 1
      افاغنه ....
  • M.M IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    8 1
    🥺😭 به کدامین گناه...!!!
  • حمید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    8 0
    چقدر دردناک
  • سعید DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    6 1
    چند روز قبل خبری مبنی بر اینکه مرد وسواسی همسرش را تکه تکه کرد گذاشتید و بنده هم نظری گذاشتم که باید اعدامش کنن و اخبار اعدامش را منتشر کنن تا مردهای جنایتکار ترس داشته باشن. چون در حال حاضر خانواده‌هایی که اختلاف دارن و تعدادشون هم کم نیست به طمع اینکه بعد از کشتن اعضای خانواده رضایت میگیرن دست به جنایت میزنن و مثالی از خانواده خودم آوردم. متاسفانه بعضی دوستان انگ مشکلات روانی داشتن به من زدن و من را متهم به تکانه‌های عصبی و زندگی تلخی داشتن کردن و به نوعی مخالفت خودشون با اعدام اینها را اعلام کردن. قتل‌های خانوادگی روز به روز بیشتر میشه چون ظالم خانواده ترسی از عواقب کارش نداره و از گوشه و کنار مرتب میشنوه که اولیای دم فلان قاتل چون از نزدیکانش هستن رضایت دادن. اینها را فقط باید از منظر جنبه عمومی حکم اعدام کنید برکتش برای خانواده‌ها بیشتر است.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    6 11
    وقتی زنها برتری یافتند و دائم اعصاب و روان مرد رو بهم میزنند نتیجه همینه، مردی پیدا نمیشه با این جمله مخالف باشه
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 6
    به نظر من به زن و بچه نباید رو داد! نظرشون رو پرسید و باهشون صحبت کرد و تصمیم نهایی رو برای کاری یا خرید چیزی رو خود مرد خانواده با بالا و پایین کردن،بگیرد و پای عواقب تصمیمش بشینه(البته اغلب مردها) چون تصمیمات این دو گروه بیشتر احساسیه اول با صحبت و فهموندن و اگه نشد در اخر با تیغ شدن به اصطلاح جلوی طرف. اشکال نداره طرف ناراحت بشه بهتر از اونه که دچار عواقب بد بشه هیچ پدری یا همسری بد خانوادشو نمی خواد شما ببین همین بی بندوباری ها رو ، همش به خاطر اینه که جلو بچه رو نگرفتیم و راهنماییش نکردیم! حتی خانم ها ، به طرف میگی شوهرت مشکلی با این مثلا رفتار یا پوششت نداره میگه چیزی نگفته!!(البته این زن باید حواسش رو به شوهرش بیشتر باشه که جای دیگه سر نخورده باشه و گرنه ضرر رو خودش می کنه)
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 2
    خارجی یعنی افغان تا اردبیل هم رفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس