کد خبر 1428959
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
مرگ

هر سال با سرد شدن هوا، شاهد موارد مصدومیت و مرگ براثر گازگرفتگی هستیم. در اولین روز از دومین ماه پاییز، سه عضو یک خانواده در شیراز، به دلیل مسمومیت ناشی از منواکسید کربن متصاعد شده از پکیج، فوت کردند.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، یک شنبه اول آبان با تایید مرگ سه عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی، درباره وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تاثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها درباره مخاطرات وسایل گرمایشی غیراستاندارد دانست.

محمدهادی قانع گفت: هر سال مسمومیت با گاز منواکسیدکربن سبب مرگ خاموش تعدادی از هموطنان می‌شود، متاسفانه با شروع فصل سرما و براثر سهل انگاری خانواده در استفاده از وسایل گاز سوز نا ایمن نخستین حادثه گازگرفتگی در شیراز سه قربانی داشت.

او در توضیح خبر حادثه تلخ مرگ سه عضو یک خانواده در شیراز گفت: ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه شامگاه شنبه شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از محبوس شدن افرادی در یک خانه و احتمال گازگرفتگی آنان خبر دادند.

قانع با یادآوری این که حادثه یاد شده در شهرک بزین، واقع در شمال غرب شیراز رخ داد، گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ گروه امداد و نجات ایستگاه ۸ را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی ادامه داد: حادثه در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه اتفاق افتاد و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان، این خانواده سه نفره داخل این منزل مسکونی حضور داشتند که گذشت ساعات زیاد و پاسخگو نبودن این افراد منجر به نگرانی ساکنان شده بود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیراز IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 0
    خدارحمتشون کنه. شیرازکه هنوزاینقدرهام سردنشده بخاری روشن کنی.وظیفه رسانه هاست الان گوشزدکنن به ملت ک چک کنن دودکشها و.... روزی صدبارم از تلوزیون بگن کمه هنوز. بجای پیامهای تبلیغاتی اینچیزا را بملت گوشزدکنیدارزشش هزاران برابره
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    چه جور خبر نویسی است ؟ چرا اشاره ای نشده به اینکه افراد که بودند ؟ پدر چند ساله ؟ مادر چند ساله ؟ فرزند پسر یا دختر ؟ چند ساله ؟ شغل انها و...
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      اطلاعات رو میخوای برا امر خیر؟
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      پدر 45 ساله، مادر 40 ساله و فرزندشون 7 ساله. خونه‌شون هم شهرک بزین بوده. پسر عمه همسایه ما هستن! اینم اطلاعات بیشتر
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    دانشگاه صنعتی شریف نشتی گاز نداره
  • سعید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    شیراز به چه چیزی معروفه
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      خخخ دمت گرم کلی خندیدم بشار از عربستان کشور همسایه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس