کد خبر 1436167
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
انتقال خون

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از فوت رئیس سازمان انتقال خون این شهرستان بر اثر گاز گرفتگی در مهمانسرای سازمان انتقال خون خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی مردی ۳۹ ساله در مهمانسرای سازمان انتقال خون شهرستان مراغه بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و انجام معاینات اولیه مشخص شد که این فرد که رئیس سازمان انتقال خون شهرستان مراغه بود بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی هنگام استحمام، دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شده و جان خود را از دست داد.

سرهنگ فارسی یادآور شد: مرگ فرد مذکور از سوی کارشناسان تیم‌های اعزامی اورژانس ۱۱۵ که در محل حادثه حضور داشتند تایید و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به ناپایداری شرایط جوی در شرایط کنونی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و از به‌کارگیری وسایل غیراستاندارد و معیوب پرهیز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    7 0
    رئیس سازمان انتقال خون چرا باید در مهمانسرا به حمام بره
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      خدا رحمتش کند اما اینگونه مدیران که معمولا از مرکز به شهرستان ها گمارده میشوند بدون خانواده به محل خدمت میرند و مجبورند تا مدتی در هتل و مهمانسرا اقامت کنند!! به نوعی مدیر پروازی محسوب میشوند!!!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 1
    روحش شاد الان میگن کار خودشونه
  • binam IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    از استاندارد حرف می زنیم از خودرو غیر استاندارد مثلا سمند دوگانه قیمت کارخانه 169 میلیون و قیمت حاشیه بازار به قول خودمان 470 میلیون استفاده می کنیم از استاندارد حرف می زنیم در تمام خانه های و سازمان های قدیمی از وسایل 30 تا 50 سال قبل (کمی اغراق شاید) بالای 15 سال استفاده می کنیم از بازرس حرف می زنیم که بازرسی فنی انجام نمیده و وسایل مدرسه و هر جا که خراب را از رده خارج نمی کند چرا چون هزینه جایگزین کردنشان را نداریم بخاری جدید ترموکوبل دار خوب 5 میلیون و راه اندازی شوفاژ و پکیج بالای 100 میلیون (همین چند وقت قبل قیمت یک خانه 100 متری بود) هر روز از این حوادث در زمستان هست بازم تکرار می شود. حالا بیا یک انسان بزرگ کن و 39 سال زحمت بکش بزار جاش. فقدان اینا را باید درک کرد و اهمیت داد. حتما باید دید کوتاهی از کی بوده و جلوگیری کرد از حوادث مشابه.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 3
    مواظب سر این مرحوم باشین تا نگفتن ضربه به سرشون خورده
    • حسین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      شما چرت پرت نگو متخصص بزار کشور پیشرفت کنه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    آخه این ها که دیگه باید مراقب باشند خدا به مردم عادی رحم کنه. هر سال متاسفانه این ماجرا تکرار میشه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    رئیس انتقال خود مراغه، تو مراغه رفته مهمانسرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    خدا رحمتش کند بی بی سی و مردم گفتند کار خودشنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس