کد خبر 1429511
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
سردار ساجدی

سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی به تحریمش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ۱۴ مهرماه بود که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی چندین نفر از جمله وزیر ارتباطات و وزیر کشور ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری (اوفک) نام هفت مقام ارشد جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده و ادعا کرده است این افراد را به دلیل نقش داشتن در سرکوب اعتراض‌ها و قطع دسترسی ایرانیان به اینترنت تحریم کرده است.

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا فراجا، به دلیل ارتباط با پلیس سایبری ایران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به دلیل ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سردار حسین ساجدی‌نیا، معاون عملیات فراجا، به دلیل ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهانی بودند که در لیست جدید تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بودند.

سردار حسین ساجدی نیا که از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بود و از ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ به‌عنوان جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ فعالیت می‌کرد و در فاصله سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را برعهده داشت اکنون به عنوان معاون عملیات فراجا در حال خدمت است.

سردار ساجدی نیا در واکنش به تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا گفت: تا حالا اتحادیه اروپا ما را تحریم می‌کرد و حالا اینها (آمریکایی‌ها)؛ این بار اولی نیست که ما را تحریم می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اینکه «از امروز به آن‌ها (آمریکایی‌های و اروپایی‌ها) وکالت می‌دهم در اجرای تحریمی که تدارک دیده‌اند، مجازند همه اموال و دارایی‌های سرلشکر محمدحسین باقری در بانک‌های سراسر جهان را شناسایی و مصادره و صرف خرید زغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند. زمستان سختی در پیش است.!»، گفت: واکنش ما به تحریم‌ها همان صحبت سرلشکر باقری است.

معاون عملیات فراجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش شما به این تحریم‌ها چیست، گفت: هیچ؛ بگویید ما به آنها لبخند زدیم؛ چراکه آنها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    8 0
    فاحشه ها ودائم الخمرها وجنایتکاران تحریم نیستند ولی خوبان ودرخدمت خوبان وارزشهای پویای دینی تحریمند
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 1
    درود بر دلاوران ایران زمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس