رجب‌زاده: زنده باد و مرده باد، هردوشان باد است!/ صدرنشینی خطرناک است!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت:. تا آخر فصل هزار اتفاق می‌افتد اما آخر فصل می‌گویند کدام تیم به لیگ برتر صعود کرد. الان به این صدرنشینی جایزه نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، مهدی رجب‌زاده پس از  برد ۳ بر صفر مقابل خلیج فارس ماهشهر و صدرنشینی در لیگ یک در نشست خبری اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران و مردم فهیم خوب استان تبریک می‌گویم. امروز یک بازی خوب انجام دادیم. می‌دانستیم ممکن است بازی سختی شود. در طول هفته با بازیکنان خیلی صحبت کردیم تا از نظر روانی آمادگی یک بازی سخت را داشته باشند. هیچ تیمی در لیگ یک ضعیف نیست البته منهای تیم امید وحدت که تکلیفش روشن نیست. تیم خلیج فارس هم خوب بود و خوب بازی کرد چند بازیکن تکنیکی و سرعتی داشتند با احترام به حریف وارد زمین شدیم. در دقیقه یک گل زدیم و فکر می‌کنیم سریع‌ترین گل فصل را به ثمر رساندیم. بعد از آن هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و گل‌های بعدی را هم زدیم.

وی افزود: بیشتر دقایق بازی توانستیم با پرس حریف را در زمین خودش نگه داریم بخصوص در نیمه اول موفق هم بودیم تیم خلیج فارس ماهشهر هم به دنبال حمله بود و می‌خواستند از اشتباه‌مان استفاده کنند. که یکی دو بار هم ضد حملاتی داشتند که دفاع و گلر ما خوب عمل کردند. فکر می‌کنم تماشاگران از بازی که ما انجام دادیم لذت بردند. یک برد خوب به دست آوردیم و مسیر رو به رشدمان را ادامه می‌دهیم. نکته جالب دیگر در تیم من این است که بازیکنان تعویضی با انگیزه وارد زمین می‌شوند و از این مسئله خوشحالم.

رجب زاده عنوان کرد: ۲۷ بازیکن داریم که همگی قابلیت حضور در ترکیب ثابت را دارند. امروز یک هافبک را به میدان فرستادم که تاکنون از او استفاده نکرده بودم که خیلی با کیفیت بازی کرد. از همه بازیکنان ممنون هستم چه آنهایی که تعویضی هستند و چه آنهایی که در ترکیب اصلی هستند. من به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم که از نظر اخلاقی و حرفه‌ای خوب هستند. امیدوارم این روند را حفظ کنیم تا در ادامه راه موفق باشیم و به هدف‌مان برسیم.

وی در مورد اینکه علی‌اصغر کلانتری باشگاه فجر را به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان محکوم کرده است، عنوان کرد: من اصلاً از این اتفاقات خبر ندارم اما می‌دانم تعدادی بودند که از فصل قبل طلبکار بودند و حق‌شان هم هست. نه فقط باشگاه فجر بلکه تمام باشگاه‌ها باید به تعهدات‌شان عمل کنند. ایشان هم حتماً طلبکار بودند که دنبال طلب‌شان بودند. طبیعی است هرکسی که زحمت کشیده باید به حقش برسد و مطالباتش باید پرداخت شود. 

رجب‌زاده در مورد اینکه فجر پس از ۱۰ هفته به صدر جدول رسید، گفت: اسم صدر بسیار بسیار خطرناک است. روی این موضوع خیلی حساسم. در این ۲۱ سالی که حرفه‌ای کار کرده‌ام بالا و پایین زیاد دیده‌ام. من به عنوان نفر اول کادر فنی باید مراقبت باشم تا گرفتار صدر جدول نشویم. می‌خواهیم از فوتبال‌مان لذت ببریم و فوتبال خوبی ارائه دهیم و شاداب و باطراوت و پله‌پله پیشرفت کنیم. 

وی افزود: چند روز پیش با بازیکنان صحبت کردم. رسول کربکندی از مربیان پیشکسوت که من شاگردش بودم آن موقع‌ها حرف‌های قشنگی می‌زد. از ایشان و پیروانی و خدابیامرز یاوری چیزهای زیادی یاد رفتم. کربکندی می‌گفت زنده باد و مرده باد هر دوی آنها باد است. اگر کسی تعریف‌ کرد و گفت چه تیم خوبی درست کردید و چقدر خوب بازی می‌کنید اینها خطرناک است باعث می‌شود از مسیرمان منحرف شویم. خیلی باید هوشیار باشیم اینها فقط به ما  انگیزه می‌دهند. سعی می‌کنم با بازیکنان صحبت کنیم. تازه اول راه است کارهای مهم‌تری هست که باید انجام دهیم و بازی‌های با کیفیتی ارائه بدهیم. فوتبال بالا و پایین دارد. تا آخر فصل هزار اتفاق می‌افتد؛ اما آخر فصل می‌گویند کدام تیم به لیگ برتر صعود کرد. الان به این صدرنشینی نه جایزه  می‌دهند و نه  مدال می‌دهند و نه تعهد  می‌دهند که شما به  لیگ برتر خواهید رفت یا صعود می‌کنید. تمام تمرکزمان این است که بازیکنان را آماده نگه داریم که با کیفیت بازی کنیم.

رجب‌زاده در مورد اینکه فجر کیفیت فنی خوبی پیدا کرده اما مهاجمانش هنوز دقت لازم را ندارند و می‌توانستند حداقل پنج گل دیگر بزنند، عنوان کرد: بیشتر از هر کسی متوجه می‌شوم که موقعیت‌سوزی می‌کنیم. من بیشترین بحث را صرف این مسئله کنم تا ضربه در چارچوب باشد. من خودم مهاجم بودم و گل زدن را دوست دارم. حتی خودم با مهاجمان تمرین می‌کنم. ضربات آخر و زاویه مخالف را به آنها می‌گویم و تجربیاتم را به آنها منتقل می‌کنم. خیلی موقعیت درست می‌کنیم این برای ما خوب است اما باید این موقعیت‌سوزی را برطرف کنیم روی این مسئله خیلی کار خواهم کرد اما گل زدن یک لحظه است و بازیکن می‌خواهد کار خوب انجام دهد و در آن لحظه خیلی مسائل رخ بدهد که نتواند گل بزند.

وی در مورد وضعیت مصدومیت محمدرضا خسروی گفت: این بازیکن در تمرین دو روز پیش مصدوم شد به پزشک مراجعه کرد و آسیب‌دیدگی شدیدی دارد در فوتبال این مسائل هست هر روز به بازیکنانم می‌گویم هرکسی احساس خستگی می‌کند می‌تواند یک روز استراحت کند این بازیکن هم برای ما خیلی زحمت کشید. او دوست داشت بازی کند اما در تمرین گلزنی مصدوم شد او می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس