نقشه آمریکا برای ورود اسلحه و ترور در ایران ناکام ماند | سرچشمه ورود اسلحه به کشور کور شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی گفت: دشمن در اجرای نقشه‌های خود برای ورود اسلحه به داخل و ترور افراد به‌ طور کامل ناکام شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی رادیویی، با اشاره به مبارزه ایران با جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایران همواره به دنبال دفاع از حقوق خود بوده است، اما آن‌ها از هر اقدامی برای ضربه به ایران کوتاهی نکرده‌اند و آنچه انجام نداده‌اند، به این دلیل بوده است که نتوانسته‌اند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی به برملا شدن چهره تروریستی غربی‌ها در اغتشاشات اخیر اشاره و عنوان کرد: راهکار دشمنان برای اقدامات تروریستی و مقابله با ایران، رساندن اسلحه به برخی افراد در داخل کشور بود تا بعضی به‌صورت آگاهانه و بعضی به‌صورت ناآگاهانه در کشور ناامنی ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در خصوص تلاش غربی‌ها برای ورود اسلحه به ایران از تمام مرزهای کشور برای ایجاد ناامنی گفت: به لطف الهی، انسجام، یکپارچگی، همکاری و هم‌افزایی نیروهای امنیتی و انتظامی جلوی این توطئه را گرفت. در این راستا، کشفیات بسیار بالایی از دشمنان صورت گرفت؛ همچنین نیروهای نظامی به پایگاه‌های ورود اسلحه به داخل کشور نیز ضربات سهمگینی وارد کردند و سرچشمه ورود اسلحه به کشور کور شد.

وی سناریوی ترور را از حربه‌های دشمنان برای ناامید کردن در داخل کشور عنوان کرد و افزود: آن‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی از درون و القای ناامنی هستند؛ این کار از سوی کشور آمریکا انجام می‌شود که در ۱۰ ماه گذشته چهار هزار جوان و نوجوان در آن کشور کشته‌اند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند آنچه را خود به آن مبتلا هستند، در ایران اسلامی نیز به وجود بیاورند؛ اما به لطف الهی و با کارهای بزرگ و شایسته‌ای که انجام گرفت، جلوی دسیسه غربی‌ها گرفته شد. آنچه مردم در اخبار در این رابطه شنیده‌اند، بخشی از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دشمن در اجرای نقشه‌های خود برای ورود اسلحه به داخل و ترور افراد به‌طور کامل ناکام و محدود شده است؛ البته ممکن است در برخی نقاط افراد خودفروخته‌ای قصد انجام چنین اقداماتی را داشته باشند، اما به‌طور حتم به‌زودی بساط آن‌ها نیز جمع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 0
    خداروشکرکشورمامجری دستورات خداست امنیتش بایدنمونه باشه که هست بیشترباشه
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      دقیقا
  • US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 2
    کولبران و قاچاقچیان با قاطر شبانه.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    دشمنان حتی منافقین هم میدانند
  • DE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    برای کشتن جوانهای مردم
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 2
    شما با این همه توانمندی چرا نتوانستید جلوی اختلاص ها و دزدی ها را بگیرید
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 2
      ایشان وظایف حیطه ی خودشو انجام میده. همه ی کارها که به عهده ی ایشون نیست
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 1
    دشمنان با حرکت کاریکاتوری از ناامنی میخواد این رو القاء کنه که نظام قادر به حفظ امنیت نیست و به نارضایتی‌ها دامن بزنه ? راه حلش هم افزایش امنیت و علنی کردن دادگاه اغتشاشگران و جهاد تبیین در مدارس و دانشگاها و ثدا وسیما و پرهیز از رفتار احساسی است ! نباید از قدرت رسانه هنر و فرهنگ غافل باشیم ?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس