تروریست ها مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، گفت: تروریست ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.

به گزارش مشرق، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ با انتشار توییتی نوشت: تروریست ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.

دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کرد: در طول ۴ دهه گذشته بیش از ۱۷۰۰۰ نفر در ایران قربانی ترور شده اند. تروریست ها در اروپا و آمریکا و تحت حمایت آنها قرار دارند. چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    الان دشمنان ایران بفهمند که شهید سلیمانی و یارانش چه خدمتی به ایران و جان کردند لعنت خدا بر عربستان وهابی و مزدوران جنایتکار داعشی آنان حضور بی قانون و کنترل بیگانگان در ایران این تهدیدات را همراه دارد
  • CA ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    "چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!" سوال خوبیه. آیا واقعا به پاسخ نیاز هست؟ چون جشن گرفتن الان. چون حقوق بشر آزادی بیان و آزادی اصواتی بی معنی هستند که با آنچه در فرهنگ لغت راجع به این کلمات آمده آرایه ادبی جناس تام دارند. مثل هم تلفظ میشوند ولی معنی کاملا متفاوتی دارند. ابزار اعمال فشار و چماق دیکتاتوری جهانی هستند.
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    همون کاری که گاریسازای تروریست هر روز تو جادها انجام میدن!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس