ایران خواستار محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز از سوی شورای امنیت شد

امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از شورای امنیت خواست حادثه تروریستی شیراز را محکوم کند.

به گزارش مشرق، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در سخنانی اظهار داشت مایلم غم و اندوه خود را نسبت به اینکه مردم کشورم هدف حملات تروریستی قرار گرفتند ابراز کنم. در شرایطی که براساس گزارش های اولیه، افراد مسلحی به مکان مقدس مذهبی(حرم) شاهچراغ در شیراز حمله کردند و تاکنون ۱۵غیر نظامی شهید و ۲۱ نفر زخمی شده اند.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل افزود: این یک حمله وحشتناک تروریستی علیه شهروندان ازجمله کودکان، زنان است.

وی تصریح کرد: ایران یکبار دیگر تروریسم را در همه اشکال آن به عنوان یک تهدید واقعی و بزرگ علیه صلح و امنیت بین المللی می داند و انتظار می رودکه شورای امنیت سازمان ملل این جنایت وحشتناک را بطور صریح و قوی محکوم کند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته است، بشدت محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • من IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    9 0
    شورای امنیت فقط امنیت برای چشم آبیها میخواد.
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    چرا ما از این سازمانهایی جهانی که خصومت انها با ملت/و دولت ایران بارها و بارها ثابت شده است در خواست همدردی میکنیم. این سازمانها بین المللی در نام تنها منافع کشورهای غربی عضو را در نظر دارند. کسی برای اظهار نظر انان تره خرد نمیکند. امریکا ترکیه و غرب بلایی بر سر سوریه اوردند که فاجعه بار است. این گروه -داعشی های وهابی را حتی تا امروز برای پیشبرد سیاستهای خود در شهر اد لیب سوریه نگه داری میکند. و ما انتظار داریم امریکا و نوچه هایش بیایند و برای ملت ایران احظار تاسف کنند بجای در خواست همدردی- حکام باید عدم بیطرفی و خصومت قومی و مذهبی این سازمانهای بین المللی را اشکار و انرا به تبعیض قومیتی/مذهبی ضد ایرانی محکوم و صلاحیت انها را در مورد اظهار نظر در مورد ایران رد کرده و انرا محکوم کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس