توئیتر دچار اختلال شد

این تهدیدها بر ما به عنوان کارمندان تأثیر می‌گذارد و نشان دهنده قطع ارتباط اساسی با واقعیت‌های عملیاتی توییتر است.

به گزارش مشرق، کارمندان توییتر در واکنش به خبر اخراج ۷۵ درصد از آنها، نامه‌ای را منتشر کردند که در آن به دستکاری تایملاین این شبکه اجتماعی اشاره شده است.

در بخشی از نامه آمده: «توییتر تأثیرات قابل توجهی بر جوامع مختلف در جهان دارد. پلتفرم ما به ارتقای روزنامه‌نگاری مستقل در اوکراین و ایران و همچنین قدرت بخشیدن به جنبش های اجتماعی در سراسر جهان کمک می‌کند. تهدید کارمندان توییتر تهدیدی برای آینده آن است.

نامه کارمندان توییتر سندی بر مهندسی افکار در این شبکه اجتماعی

این تهدیدها بر ما به عنوان کارمندان تأثیر می‌گذارد و نشان دهنده قطع ارتباط اساسی با واقعیت‌های عملیاتی توییتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    10 2
    خودکشی رسانه ای دشمن هست. مسولان اگر از این فرصت استفاده نکنند در پیشگاه مردم و خداوند مسول خواهند بود. تروریستی بودن این رسانه و نرم افزار ها بر همه ثابت شده هست. اولا این شبکه ها رسانه ها و نرم افزار ها که تکلیفی جز ترویج دروغ و رعب و وحشت و ناامنی درجامعه ندارند به حق باید توسط مجلس جز گروه های تروریستی اعلام شوند تا تکلیف و جرم گردانندگان همکاران و مزدوران فعلی و آینده قانونا و علنا و به طور مشخص اعلام بشه. دوم اینکه جرم قاچاق حمل فروش و نصب تجهیزات ماهواره ای بدون مجوز نباید کمتر از مواد مخدر باشه.رسانه و نرم افزار های ارتباط با اینترنت باید داخلی و تحت قوانین کشور قرار بگیره مثل سایر ابرقدرت ها امریکا یا چین وگرنه نمیشه نتیجه بی عملی خود رو گردن دیگران انداخت.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    12 3
    ایلان ماسک مهره آمریکاست برای اغتشاش و نا آرامی در ایران
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    تنها راه مقابله، توسعه تسلیحاتی هست که بشه ماهواره‌های استارلینک رو هدف قرار داد تا جرات عبور از فضای ایران رو نداشته باشن
  • مهدی US ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    در برخورد با چنین کاری باید خود را به سلاح های ماهواره زن مجهز کنیم زیرا ااین فاسدها ومستکبرین فاسد جز زبان زور وقد ت رانمی فهمند آنها دنیا را ذر منجلاب فسا د قرار داده‌اند وحتی به جریان آزاد اخبار واطلاعات درست بادستکاری به وسیله رباط ها مردم را دچار اشتباه میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس