کد خبر 1430637
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
یوسف نوری

وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس مجازی شبکه شاد برای تکمیل آموزش دانش آموزان ایجاد شده است.

به گزارش مشرق، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت دانش آموزان در شبکه شاد اظهار کرد: شبکه شاد اکنون امکانات مناسبی دارد که پس از رونمایی از قابلیت کلاس مجازی در این مقطع کامل می شود که البته قابلیت ارتقا هم دارد.

وی افزود: قابلیت کلاس مجازی شبکه شاد آماده است و پس از رونمایی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کلاس مجازی شبکه شاد آزمایشگاه مجازی و لینک های وابسته دارد که دانش آموزان می توانند آموزش لازم را دریافت کنند.

نوری ادامه داد: اگر دانش آموزی در کلاس نباشد، می تواند از امکانات این شبکه به خوبی استفاده کند، در واقع کلاس مجازی به تکمیل آموزش دانش آموزان کمک می کند.

وی یادآورشد: آموزش ترکیبی به معلم اجازه می دهد علاوه بر آموزش دانش آموزان به صورت حضوری از شاد به خوبی استفاده کند.

دانش آموزان پس از شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸سال تحصیلی متفاوتی را سپری کردند، فرآیند آموزش و یادگیری پس از شیوع ویروس کرونا  به دلیل تعطیلی مدارس ناگزیر به فضای مجازی منتقل شد.

بنابراین نیاز به محیطی امن برای فعالیت دانش آموزان مورد توجه قرار گرفت، در نهایت شبکه دانش آموزی شاد در فروردین سال ۹۹ کار خود را آغاز کرد، این شبکه هم مانند هر پدیده جدید در ابتدای کار با مشکلاتی رو به رو بود که به مرور ارتقا و گسترش یافت.

سامانه شاد در راستای درخواست خانواده ها و معلمان برای ایجاد فضای مناسب دانش آموزان جهت وب گردی، جستجو گر «شادبین» را ارائه کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیده زهرا ارکی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام لطفا مدارس رو تعطیل کنید چه اموزشی که دوروز شاگرد میره دوهفته مریص هست ,نمیشه بچه ابتدابی دائم مایک وشستن دیت داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس