نصیر زاده

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فتنه‌ها برای مهار جمهوری اسلامی است گفت: با روی کارآمدن دولت جدید شتاب پیشرفت در کشور آغاز شد و به تبع آن امید در میان مردم زنده شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستادکل نیروهای مسلح روز دوشنبه در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور با اشاره به موقعیت حساس و ژئوپولتیک کشورمان در منطقه غرب آسیا، اظهار داشت: جذابیت‌های این منطقه علاقه بازیگران سیاسی و طمع استکبار جهانی را نسبت به منابع موجود در آن جلب کرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: توطئه استکبار جهانی ملت ایران در دهه اول انقلاب، ملت ایران را با جنگ تحمیلی مواجه کرد و در دهه دوم انقلاب نیز با وضعیت چندقطبی در کشور مواجه شدیم، در دهه سوم دشمن با رمز تقلب در انتخابات به دنبال مهار و توقف حرکت تمدن‌ساز انقلاب اسلامی بود.

نصیرزاده ادامه داد: استکبار جهانی در دهه چهارم انقلاب‌ با بستر فناوری موجب تحول زیادی در تهدیدات شده و  امروز با تهدیدات هیبریدی و شناختی مواجه هستیم.

جانشین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت سیزدهم پیشرفت در کشور شتاب پیدا کرد و به تبع آن، امید در میان مردم زنده شد، تصریح کرد: در این دولت جراحی اقتصادی صورت گرفت و راه روشنی بین مردم باز شد. همچنین مطابق با منطق سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های مهمی عضو شد و به عنوان یک کنشگر اثرگذار در معادلات و مجامع بین‌المللی نقش آفرین شد که این خوشایند دشمنان نبود.

وی شکست‌های متعدد استکبار جهانی در منطقه را علت آغاز جنگ شناختی و ترکیبی علیه ملت ایران برشمرد و گفت: امروز زندگی ما به گونه‌ای شده که مدام در حال جنگ هستیم و خانواده‌های ما و اقشار مختلف جامعه به نوعی با جنگ شناختی و هیبریدی ایجاد شده از سوی دشمنان درگیر هستند که تنها راه مقابله با این جنگ‌ها اجرای سیاست‌های پدافند غیرعامل است.

نصیرزاده ادامه داد: دشمن با ایجاد نارضایتی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است. این‌ها با ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی دولت، اهداف خود را دنبال می‌کنند و تنها راه مقابله با آنها متوسل شدن به سیاست‌های پدافند غیرعامل است.

جانشین ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: پدافند غیرعامل فقط مختص بخش‌های نظامی نیست و باید در تمامی نهادها و دستگاه‌ها تسری یابد و با جدیت دنبال شود. ما باید سازمان پدافند غیرعامل را تقویت کنیم و تلاش این عزیزان را در سراسر کشور ارج نهیم.

همایش ملی پدافند غیرعامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل روز دوشنبه - ۹ آبان - با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، امیر نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در مرکز همایش‌های بین الملل صدا و سیما برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    14 9
    بيا پايين بابا سرمون درد گرفت
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 12
      گستاخ. ادب داشته باش بی ادب!
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      کارخانه هایی که در دولت حسن فریدون تعطیل شده بود و حسن فریدون بجای پاسخ گویی به کارگران زحمتکش ، میخندید در دولت ابراهیم رئیسی اکثر کارخانه ها به خط تولید بازگشت و امید را به کارگران هدیه داد.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      کارخانه هایی که در دولت حسن فریدون تعطیل شده بود و حسن فریدون بجای پاسخ گویی به کارگران زحمتکش ، میخندید در دولت ابراهیم رئیسی اکثر کارخانه ها به خط تولید بازگشت و امید را به کارگران هدیه داد.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 2
    امید به چی زنده شد اگر از نظر تورم بگی دقیقا تمام اقلام زندگی 50تا100درصد گرون شده مگه مردم از زندگی کردن چی میخوان فقط آرامش روحی روانی شب خوابیدن صبح بلند شدن همه چی گرون شده اجاره مسکن حداقل50تاصددرصد فتنه چیه مردم عقل دارن گوش و چشم هم دارن به کسی هم توجه نمیکنن شما فکر کردی مردم بخاطر بی بی سی ایران اینترنشنال بیرون میان بااینکه می‌دونن امکان کشته شدن هست
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 9
      امارتورم جهانی بیشترازایران است مقاومت باانبارچهاردهه موشکی وپهبادی وسخت انواع هوپیمادرحدروزبابازدارندگی ایجادکردن جهان گیری عقیدنتی خودبرابرمحورشرارت وفساد وجنایت راتامحو ان ازجهان ادامه خواهدداد
  • کاوه IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 1
    بله عکسای وزیر راهشون امروز در اومد
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    15 5
    تو به فکر نیروی هوایی باش که در سطح بحرین هم نیست، در مورد خارج از حوضه مسئولیت اظهار نظر نکن
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 9
    دقیقا بخاطر هست اغتشاش میکنند اما کور خواندند و افق روشن است
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    16 4
    پاچه خواری تا چه حد ، مگه وضعیت افتضاح جامعه را نمیبینی!!!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      10 5
      این مملکت اینجوریه که بالاسری که افاضه میکنه پایینی ها هم پشت سرش همون حرف ها رو نشخوار میکنن، تا سرسپردگی شان را نشان دهند
    • DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      6 1
      15:38 گل گفتی
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 3
    امید بوجود آمده ولی بیشتر ازیکساله افسادطلبان وخاینین جنایتکاران غارتگران خودی آقاها وآقازاده ها...نمیگذارند کاری به نتیجه برسه(مثلا رئیس جمهور چندماه هست مشکل اصلی صدور مچوز ساخت رادستور دادند وحل شد ولی شهرداری مجوز زمینهای تعاونی مسکنم رادراصفهان نمیدهندوبجای حل کردن مسئله بقول خودشان توب درزمینتعاونی مسکن انداختند!؟
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 0
    تورم داخل ایران سالی 100 درصد است طی 5 سال همه چی ده یازده برابر شده... طرف در کامنت ها نوشته تورم جهانی بالاتره.اینقدر تابلو چاپلوسی نکنید ... ما ایران جزو سه کشور بالا در تورم هستیم... انرکی و اروپا که تورم شان شده 8 درصد در سی سال اخیر بی سابقه بوده و کلی اعتراض کردند به خاطر هشت درصد... 8 درصد آرزوی مردم ایران است
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 9
      آماردادن چاپلوسی نیست شمابرونرخ تورم سرانه رودرجدول پولتیکو واکومنومیک ملاحظه کنیدتورم ایران نسبت به کشورهای دیگروچشم اندازش بخاطرنداشتن هزینه های تاسیسات نظامی که فقط چون موشک میسازه وبومی میسازه ونبرداوکراین راهم تغذیه ی مالی تسلیحاتی نداره ازمالیات مردم درکشورهای مطلبوب است بعضی شبکه ها اعتصاب وتظاهرات اروپارونشون نمیدن باقول پول وپاسپورت شعبان بی مخ برای فحاشی وتخریب میارن روش افکت شعارخودشون باخذعبلاتشون میذارن که برای فلان وبهمان دراومدن بیرون
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    5 3
    ای کاش بجای چابلوسی وحرفهای که خودتونم می دانید دروغ است فکری بحال نیروی هوایی می کردید کدام امید از چه حرف می زنید از خودرو خوب وارزان یا خانه ارزان مناسب یا قیمت اجناس خوراکی یا تفریهات سالم از چه. شکمتان سیر است هزیان می گویید
  • فهیم IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 1
    امید واقعا بوجود امد ولی مسکن به کما رفت و دقیقا مثل اخوندی عملکرد داشت .
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    درود
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    دقیقا
  • رسول IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 0
    به فکر نیروی هوایی باش خلبانها با تابوتهای پرنده 50 ساله پرواز میکنم عربستان آواکس داره چی میگی تو به کار خودت برس مردم وضعیت رو زندگی میکنن
  • حمید IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    اللهم اشف کل مریض عزیز نگفتی امید به چی ؟؟؟؟؟؟؟ بگم ؟؟؟؟ ..............................
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 3
    امید به چی زنده شد ؟
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 3
    فکرش رو بکن یک آدمی سال95توکما رفته امروز بهوش بیاد بره بیرون خوشحال میگه پانصد میلیون تو بانک دارم میرم 500سکه طلا میخرم می‌ره طلا فروشی میگه پونصد تا سکه طلا میخوام طرف میگه 8میلیارتومن دوبار ضربه مغزی میشه می‌ره کما
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 3
    امیدی که انتی بیوتیک نیست و امیدی که سرم نیست و ای لعنت بر ریا و نا کار امدی منصب دوستان بیگانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس