قوه قضاییه:‌ حکم متهم به قتل شهید کریم‌پور صادر نشده است

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: روز شنبه جلسه دادگاه مرتبط با پرونده متهم به قتل شهید کریم‌پور برگزار شد و دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است.

به گزارش مشرق از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز(دوشنبه) فیلمی از مادر محمد قبادلو (متهم به زیر گرفتن یگان موتوری پلیس و عامل شهادت یکی از آنها)، منتشر شده که وی در این فیلم مدعی می‌شود در همان جلسه اول دادگاه حکم پرونده پسرش صادر شده است.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، این ادعا در حالی منتشر شد و مورد استناد رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی فارسی قرار گرفته که روز شنبه جلسه دادگاه مرتبط با این پرونده برگزار شد و دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است.

محمد قبادلو از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر، متهم است به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم پور حسنوند و مجروح شدن پنج مامور پلیس شده است.

به گفته نماینده دادستان، طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

همچنین در جلسه دادگاه، فرمانده افسران حادثه یادشده که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده، با تشریح واقعه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم ساعت حوالی ۱۲ بامداد بود که قصد بازگشت به مقر خود را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشتم به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که به ناگهان توسط یه خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم شهید کرم پور نفس نفس می زد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

این متهم در جلسه دادگاه اتهام خود را پذیرفت و روند وقوع حادثه را تشریح کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    13 1
    وقتی مامورو زیر گرفته چرا نباید تو همون دادگاه اول اعدام براش بریده بشه؟! این حرومی اصلا کارش نباید به دادگاه میرسید.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 4
      انگار از قانون و عدالت خبر نداری
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    15 1
    حکمش اعدام خون در برابر خون قوه قضاییه کوتاه بیاد خیانت در حق نیرو انتظامیه
  • علی افصحی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 1
    از چنین مادر دروغگویی چنان قاتلی تربیت می شود که به جای دفاع از میهن، مدافعان میهن اسلامی رازیر می گیرد. اصلا نباید در باره قاتل و زخم سنگین زننده به نیروهای حاقظ امنیت، روال دادرسی عمومی طی شود اقرار کافی است تا طبق آیین دادزسی اسلامی قاتل قصاص شودحالا مزدوران مواجب بگیردشمن هر مزخرفی بخواهندبگویند. به هر یاوه مزدوران مواجب بگیر دشمن نباید جواب داد.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    5 0
    پدرسگ رو اعدام کنید. آزاد بشه، چند نفری ازشون کشته میشه. چون ممکن بود نفرات دیگری هم شهید شوند. قصدش که یکنفر نبوده، با آگاهی این کار رو کرده،
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    برای اینکه نظم و امنیت دوباره به کشورمون برگرده باید این جنایتکاران سریعتر اعدام بشن. وقتی طرف خودش به جرمش اعتراف داره و اصلا پشیمون هم نیست دیگه چرااین همه تعلل....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس