نخستین دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران در تهران برگزار شد - کراپ‌شده

نخستین دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران در تهران روز شنبه اول تیر با حضور مستشاران دادگاه، متهمان و وکلای آنها، جمعی از افسران انتظامی مجروح شده و خانواده شهید فرید کرم پور برگزار شد.

به گزارش مشرق از مرکز رسانه قوه قضاییه، براساس کیفرخواست صادر شده، محمد قبادلو فرزند محمدعلی متهم به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ است که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم‌پور حسنوند و مجروح شدن پنج مامور دیگر پلیس شده است.

به گفته نماینده دادستان، طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم‌پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

همچنین در جلسه دادگاه، فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شدهت، با تشریح واقعه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم و  قصد بازگشت به مقر را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشتم به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که ناگهان توسط یک خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم، شهید کرم‌پور نفس نفس می‌زد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

در ادامه این جلسه محمد قبادلو اتهام خود را پذیرفت و روند وقوع حادثه را تشریح کرد.

اما پس از برگزاری جلسه دادگاه و در حالی که متهم در حضور قاضی پرونده اتهامات خود را پذیرفته بود، شائبه‌هایی درباره این پرونده در فضای مجازی مطرح شد و حتی مادر متهم نیز اقدام به انتشار فیلم‌هایی کرد.

در یکی از فیلم‌هایی که از مادر متهم محمد قبادلو منتشر شده، وی مدعی می شود، در همان جلسه اول دادگاه حکم پرونده نیز صادر شده است.

این در حالیست که روز شنبه جلسه دادگاه مرتبط با این پرونده برگزار شد و پرونده هنوز در مرحله دادگاه است و منجر به صدور رای نشده است.

ابهامات درباره پرونده و جزییات حادثه 

شهید فرید کرم‌پور متولد شهرستان چگنی و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط ‌کریم (پرند) بر اثر زیر گرفته شدن توسط یک خودروی سواری در ۳۱ شهریور ماه مجروح و پنجم مهرماه شهید شد.

بامداد ۳۱ شهریور ماه به دلیل اغتشاشات ایجاد شده، یگان موتوری یگان امداد به همراه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، به دلیل حضور اغتشاشگران در پرند در این منطقه متمرکز می‌شوند.

حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد که اغتشاش فروکش می‌کند و اغتشاشگران متفرق می‌شوند پایان ماموریت به یگان‌های امداد اعلام و ماموران حافظ امنیت برای بازگشت به مقر فرمانده‌ای آماده می‌شوند. گروه یگان امداد متشکل از ۶ دستگاه موتورسیکلت در مسیر بازگشت به مقر پارک فدک چند دقیقه‌ای پشت چراغ قرمز توقف می‌کنند.

نقشه قبلی متهم برای به شهادت رساندن ماموران

در همان زمان، محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می‌شود. خودروی وی پس از برخورد با موتورهای یگان امداد متوقف می‌شود. در این برخورد  ۶ مامور حافظ امنیت حضور داشتند که پنج تن از آنها آسیب شدید دیدند و یکی از ماموران آن هم به دلیل افتادن از روی موتور صدمه کمتری دید.

قبادلو پس از ارتکاب جرم قصد فرار داشته اما به دلیل قرار گرفتن یک دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در زیر خودرو، موفق به این کار نمی شود

دلیل شهادت فرید کرم‌پور

براساس گزارش پزشکی قانونی و پرونده بالینی شهید کرم‌پور، علت فوت فرید کرم‌پور صدمات بدنی، شکستگی استخوان سر و به موجب آن له شدگی بافت مغز بوده است.

محمد قبادلو: ۱۰ مامور دیگر هم بیایند آنها را زیر خواهم کرد

پس از دستگیری متهم محمد قبادلو، وی توسط افسر کشیک تفهیم اتهام و به زندان منتقل می‌شود در این مرحله پرونده وی به بازپرسی ارجاع می‌شود قبادلو در جریان تحقیقات دادسرا ماجرا را به طور کامل بیان و اعلام می‌کند که در برخورد با یگان موتور سوار، یکی از ماموران به روی ماشین پرت شده و به زمین می‌خورد.

وی حتی  صراحتا اعلام می‌کند که با برنامه ریزی قبلی این کار را انجام داده و اگر ۱۰ مامور دیگر هم همین الان بیایند آنها را زیر خواهد کرد.

محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم.

دلیل تفاوت در زمان تصادف و بازسازی صحنه جرم چیست؟

یکی از شبهاتی که درباره این پرونده مطرح شده این است که چرا بازسازی صحنه جرم ۱۲ مهر و گزارش صحنه تصادف ۱۰ مهرماه تنظیم شده است و چرا بعد از ۱۰ روز از گذشت حادثه بازسازی صحنه جرم صورت گرفته است.

تفاوت این تاریخ به این دلیل است که در روزهای ابتدایی شهید کرم‌پور به دلیل صدمات در بیمارستان بستری و هنوز به شهادت نرسیده بود.

اتهامات محمد قبادلو

محمد قبادلو اتهاماتی از جمله  قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو، تخریب وسایل نقیله ناجا و افساد فی‌الارض دارد.

به غیر از اتهام افساد فی‌الارض که رسیدگی آن بر عهده دادگاه انقلاب است سایر اتهامات وی در دادگاه کیفری یک رسیدگی می‌شود. به همین دلیل طبق قانون محمد قبادلو باید در ۲ دادگاه مجزا پاسخگوی اتهامات خود باشد.

حضور وکلای متهم در تمام مراحل رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری یک

با توجه به اینکه اتهامات قبادلو مبنی بر قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو و تخریب وسایل نقیله ناجا در دادگاه کیفری یک رسیدگی می‌شود، وکلایی که خانواده وی انتخاب کردند در جریان این پرونده حضور دارند و می‌توانند طبق قانون از موکل خود دفاع کنند. نکته مهم این است که بحث قصاص متهم هم در همین دادگاه مطرح و مورد پیگیری است.

طبق قانون و در آغاز تحقیقات مقدماتی، قاضی پرونده به محمد قبادلو اعلام می‌کند که توانایی اخذ وکیل دارد یا خیر؟

 قبادلو مدعی می‌شود که توانایی اخذ وکیل ندارد و خطاب به قاضی بیان می‌کند قوه قضاییه برای وی وکیل انتخاب کند قاضی هم طی مکاتبات موجود طبق تبصره ماده ۱۹۰ از مرکز مشاوران قوه قضاییه برای قبادلو درخواست وکیل می‌کند.

در این مرحله خانواده محمد قبادلو ۲ وکیل (مهدخت دامغان‌پور و امیر رئیسیان) را برای پرونده وی معرفی می‌کنند.

وکلای متهم صلاحیت حضور در دادگاه انقلاب را ندارند

با توجه به ابعاد امنیتی این پرونده و اجرای تبصره ماده ۴۸ (انتخاب وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه) وکلای معرفی شده توسط خانواده قبادلو، صلاحیت دفاع از وی در پرونده افساد فی الارض را که در دادگاه انقلاب رسیدگی می شود را ندارند اما حضور آنها در پرونده کیفری محمد قبادلو مانعی ندارد و وکلای تعیینی می‌توانند از اتهامات انتصابی وی در دادگاه کیفری یک دفاع کنند.

ادعای وکیل: موکلم تعادل روانی ندارد!

در آخرین جلسه دفاع مربوط به پرونده کیفری محمد قبادلو در دادسرا، هر ۲ وکیل انتخابی (مهدخت دامغان‌پور و امیر رئیسیان) حضور داشتند. در این جلسه که حدود ۳ ساعت طول کشید، وکیل رئیسیان مدعی شد که موکل وی دچار بیماری دوقطبی است و تعادل روانی ندارد و در زمان حرکت به سمت ماموران از خود اراده ای نداشته است.

پس از صحبت‌های وکیل، بازپرس پرونده در حضور وکلا از متهم درباره بیماری روانی و دوقطبی سوال می‌پرسد. محمد قبادلو اعلام می‌کند که سال ۹۴ متوجه بیماری خود شده اما پیش از این در بیمارستانی برای درمان بستری نبوده است، فقط گه گاهی به پزشک مراجعه می‌کرده است و آخرین درگیری و یا نزاع وی هم برمی‌گردد به سال اول دبیرستان.

محمد قبادلو بیمار است؟

پس از این صحبت‌ها، بازپرس برای آگاهی بیشتر از وضعیت بیماری قبادلو از وی می‌پرسد شما که به شغل آرایشگری مشغول بودی تا حالا شده حین اصلاح سر و صورت مشتری به وی حمله کنی که متهم صراحتا اعلام می کند که به هیچ وجه چنین کاری به ذهنش خطور نکرده و نخواهد کرد و همیشه سرش به کار خودش بوده است.

گفت و گوی وکیل و موکل در دادسرا

حین گفت و گوی بین وکلا و قبادلو در دادسرا، متهم واکنش تندی نسبت به ادعای وکیل مبنی بر بیماری دوقطبی خود نشان داده و می‌گوید چرا دائم می‌گویید دو قطبی دو قطبی دو قطبی و جملاتی با این مضمون بیان می‌کند که اگر یک جام شراب و یک جام زهر جلوی او بگذارند او آن قدری قوه تشخیص و تمییز دارد که جام شراب را سر بکشد.

محمد قبادلو در این جلسه هم به صورت رسمی اعلام می‌کند که اگر باز هم ماموران انتظامی و امنیتی را در خیابان ببیند آنها را زیر خواهد کرد.

نظر پزشکی قانونی درباره وضعیت سلامت روانی محمد قبادلو

پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: «معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده‌ روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شو، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    13 20
    شلوغش نکنید
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      8 3
      اعدام میشه خیلی به خودت فشار نیار
    • . IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      10 3
      ببر صدایت را کاسه لیس ملعون انگلستان وهابی
  • فریده شیعه زاده مشهد IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    اعدام کنید این ملعون کثافت شیر ناپاک خورده را
    • زارع IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      7 3
      اعدام
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    این نامرد را اعدام کنید
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    جالبه بازم میگه اگر مامور نیروی انتظامی ببینم همین کارو میکنم. بعد مادر بی شرفش دوره افتاده که بچه منو غریب گیر آوردن. معلوم نیست چه شیری به بچش داده که اینطوری جانی شده.
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 1
      دقیقا
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    دقیقا اینا بهشون گفتن بکشید کسی جرات نمیکنه بهتون دست بزنه برا همین با کمال پررویی این جواب میده اما اگه سریع وقاطع برخورد بشه ببینید مثل سربازای انگلیسی وامریکایی میشن که لازم الپوشک شدن. نمیدونم خجالت نکشیدی اخه مگه مامورزده بودت که این کارکردی حماقت امثال شماها واقعا نوبر اقایون داخلی وخارجی که شمارو شیر نیکنن چرا خودشون نمیان میدون چرا بچه هاشون نمیان میدون
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 1
      اغلب بی حجاب ها هم فکر می کنند که حکومت می ترسد که با آنها برخورد کند. این را در شبکه های ضد انقلاب به آنها القاء کرده اند. در حالیکه حکومت باید طبق قانون اساسی و مطابق با قانون شرع با پدیده منحوس بی حجابی و بی حیایی و فحشا برخورد قاطعاته داشته باشد. در آنصورت خدا هم کمک می کند و فساد و فحشا نابود م شود. چرا حکومت تعلل می کند!!!؟؟؟
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    34 7
    قبارلو علاوبرمفسد فی الارض قاتل است وقتل عمد انجام داده
    • ل IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      روح محمد قبادلو شاد
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    طناب دار تنها درمان این بی شرف هست. به آرزوش برسونیدش
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    بکشیدش بالا تا حق اجرا بشه کاری هم به واق واق سگ های روباتی نداشته باشید
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    4 5
    😂
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    23 3
    چرا خانواده شهید ومجروحان حادثه در دادگاه برای اعلام جرم علیه این جنایتکار داعشی حضوردارند؟ مدعی العموم ودادگاه نمی داند که اتهام این عنصر خبیث اقدام علیه امنیت وافساد فی الارض است هرکسی که با الفبای مسائل قضایی آشنایی داشته باشد می داند که حکم آن اعدام است. چرا دستگاه قضایی با سلبریتی های دوزاری مزدور که بازهم درفضای فجازی دارند فعالیت می کنند اقدامی انجام نمی دهد؟ دادستان چرا ساکت است؟ گناه حافظان مظلوم امنیت چیست که باید هرروز ماشاهد پرپر شدن آن ها باشیم؟
    • محمد DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 2
      دوست عزیز، حضور اولیای دم در دادگاه برای درخواست قصاص یا فرضا اعلام گذشت، لازم است و دادستان نمی تواند بجای آنان تصمیم بگیرد.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    این مجرم باید به جرم قتل عمد ماموران نیروی انتظامی به اشد مجازات محکوم گردد و به چوبه دار سپرده شود و حکم او باید در محل جرم اجرا شود.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    30 8
    مرضش هاریه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    22 2
    ببینید، وجود برخی افراد در جامعه مثل ویروسی خطرناک در بدن یک انسانه که می تونن اون رو مبتلا به بیماری خطرناک و در نهایت مرگ کنه. این موجود هم که با این سطح از خباثت هنوز مدعی ست که ده مامور دیگه هم الان باشند باز زیر می گیرم دقیقاً مصداق همون ویروس خطرناکه هست. اینها باید از صحنه جامعه پاک بشوند. خداوند متعال قصاص رو هم برای همین منظور تعیین فرموده. و فی القصاص حیاة لأولی الألباب.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    23 2
    اشقی الاشقیا ....قاتل یک انسان که جرمش امنیت این مردم برای ایران بود
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    معرفی میکنم محمد قبادلو یک حروم لقمه
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    نیروهای ناجا باید همانجا او را میکشتند . چرا یک تروریست را زنده گذاشتند که وقت قوه قضائیه را هم بگیرد و مادر پرروی او این اراجیف را منتشر کند ؟
    • یک کارشناس IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 0
      اونموقع دروغ های اینترنشنال و منو تو فاش نمیشد
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    22 2
    اعدامش کنید این کثافتو! مگه از شبکه های معاند دستور میگیرید که اینقدر کشش میدید؟!
  • عشقم وطنم IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    23 3
    فقط اعدام ولاغیر اگر میشد همونطور که باعث شهاوت شهیدکرم پورشده باماشین از روش رد شد دلمون خنک میشد. بیشرف بازم میگه پشیمان نیست
  • عبدالله IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    21 5
    هر چه سریعتر این جانی را مجازات کنید
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    20 3
    ازچنین مادری باید چنین جرثومه ای بوجود آمد ه باشد همین حالا مرد م را دعوت به اغتشاش می کند
  • ابوالفضل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    21 1
    ای اغتشاشیون خون تک تک این بچه های مومن یقتون رو میگیره
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    8 27
    من به آقای قبادلو افتخار میکنم واقعا انسان با شرفی هستی ای کاس ما هم یعنی همه جوانان ایران همینجوری باشند
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      4 1
      لعنت بر تو و امثال تو ای شیطان پست فطرت خبیث
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      4 2
      قطعا یه حرومی به یه حرومی دیگر افتخار میکند.
    • شهروند IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      4 0
      ....شاخ و دم ندارد. باید تو لقمه! امثال تو شک کرد.
    • عبدالله IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 0
      پس تو هم خیلی فاسدی . کسی که از فاسد دفاع میکنه خودش یک فاسد تمام عیار است.
  • ولش کن IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 14
    اگر تبرئه نشد من اسمم رو عوض میکنم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    17 4
    خدا مادر فتنه گرش را به زمین گرم بزنه برای تربیت یک همچین جانوری
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    13 2
    خدا مادر فتنه گرش را به زمین گرم بزنه برای تربیت یک همچین جانوری
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    16 5
    مادر فتنه گرش برای تربیت یک همچین جانوری باید مجازات بشه
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 7
    لعنت بر مادرش
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 3
    مادر فتنه گرشو ببینین
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    15 2
    خدا مادر فتنه گرش را به زمین گرم بزنه
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    18 6
    مادرش چه مظلوم نمایی میکنه
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    10 6
    مادر فتنه گرش را ببین چی میگه
  • نیره IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    10 3
    الهی دستش دست و پاش بشکنه
  • حقگو IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 5
    این جورافراد از داعش پست ترند
  • محمود خطیبی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 2
    این بی شرف و مشکلش باید ریشه یابی بشه تا برای همه عیان شود که از چه ریشه ای هست.
  • حمیدرضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    17 4
    شرمنده ایران‌ خواهد بود هر کسی که با اغتشاشگران مماشات کند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 5
    مزدوران خائن و بیشرفی همچون مجریان BBC و علیرضا کوری زاده (کثافت زاده) باید با مریم لجنی مشورت کنن و ازش رهنمود بگیرن چون در اینمورد به مشاوره یه «استاد فن پدرسوختگی» نیاز هست.
  • حمیدرضا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 2
    شرمنده ایران خواهد بود، هر کسی که با اغتشاشگران مماشات کند
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    18 4
    به مادر این قاتل یاد دادند اگر با بی سی حرف بزنی و پرونده رو سیاسی کنی حتما دیگه اعدامش نمی کنن و قوه قضاییه رضایت اولیای دم رو میگیره. هرگز نباید تسلیم این خدعه شد و باید اعدام شود
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    15 2
    این آشغال رو‌ اعدام کنید لجن رو
  • اسماعیلی زاده IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 3
    به جهنم ابدی خوش رفتی برو به اعماق درک در کنار فرعون و هیتلر و اریل شارون و تمام ابلیسهای طول تاریخ که مردن و تمام ظالمین و کفار و نجسهای دیگر که الان در اتش خشم خداوند برای ابد زندگی را ادامه خواهند داد .خخخخخخخخ
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    13 6
    اعدامش کنید تا حداقل یک قاتل روی زمین کمتر شود
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    11 2
    خدا رو شکر.به امید خدا زودتر حکم اجرا بشه و برای بقیه شون هم همین طور
  • ssss IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    9 9
    مرد واقعییی
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 3
    زودتر در ملا عام اعدامش کنید،اینجا مصداق بارز ولکم فی القصاص حیاه یا اولی الألباب هستش.باید درس عبرتی برای خانواده ها و همچنین اراذل برهم زننده ی امنیت باشه.تل انقدر جلوی رسانه های بیگانه چرت وپرت نگن.نکنه خانوادش منتظرن مردم سرتاپای فرزندشون رو طلا بگیرن؟؟!!!!!
  • هادی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    15 3
    اون ننه حروم لقمش رو که این جوون بدبختو بادش کرد و فرستاد تو خیابون واسه اغتشاش رو هم باهاش بفرستید همونجا که عرب نی میندازه تا تنها نباشه
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 7
    لعنت به وجود نحسش
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 6
    این قاتل وحشی رو در ملا عام اعدام کنید
  • من IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    14 7
    مفسد فی الارضی
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 5
    اعدامش کنیدبازدارنده باشه برای بقیه
  • رضوی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    13 2
    اراذل و اوباش مسلح و قاتلین باید اعدام شوند . هیچ توجه کردید که چقدر موبایل قاپ و سارق خیابانی کم شده ؟ چون همشون در اغتشاش مسئولیتی دارند .
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 4
    ورودت به دوزخ را تبریک میگم برو با زم زمی برقص خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 3
    اگه تعادل روانی نداره غلط خورده آزاد میچرخیده باید تو تیمارستان نگهداری میشد
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 2
    از الان اف تو روحت
  • DE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    15 3
    محمد قبادلو در این جلسه هم به صورت رسمی اعلام می‌کند که اگر باز هم ماموران انتظامی و امنیتی را در خیابان ببیند آنها را زیر خواهد کرد/ چطوری تشخیص داده که مامور نیروی انتظامی هستند. در آن حالت دوقطبی یعنی مردد بوده بره قطب شمال یا قطب جنوب؟ چرا موقع رانندگی چراغ قرمز و چراغ سبز را عوضی نگرفته . چرا سر پیچ ها مستقیم نمیرفته.مامانش گفته بچه ام دیوانه است حاضر وقتی برای بچه اش میره خواستگاری به خانواده عروس بگه بچه ام یعنی آقا داماد دیوانه است.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 2
    کسی میدونه
  • حمید IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    11 3
    پای اعدام هم که میشه میشن خل و دیوونه و اعدام نمیشن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    16 3
    آقا این قاتل بیشرف رو باید در محل جنایت بدار مجازات آویخت
  • بنده خدا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    10 4
    تف به این همه بی شرفی... تنفس امثال شما هوا رو هم نجس میکنه.. حروم لقمه ای کاش می تونستم خودم اعدامت کنم
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    12 4
    این همه اهمالکاری نمیدونم برای چیست زده ظربتی ظربتی نوش کند این همه بگیرو ببندواسه چیه یکی رو شهید کرده چندتا رو مجروح حالا داربن اتل متل بازی میکنید
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    11 4
    این کثافت باید تنبیه بشه..مفسد فیالرض
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 6
    اول تیر؟؟؟
  • علی علیزاده IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    9 4
    این ملعون و دیگر منافقین آموزش دیدن بعد از دستگیری دروغ پردازی کنن وکیل اینها هم پول از دشمنان گرفتن اونها هم باید محاکمه بشن
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    12 4
    هر کیو دستگیر میکنن میگن من تعادل روانی ندارم پس نشون میده یه مشت روانی دور هم جمع شدن که به خیالشون دارن انقلاب میکنن 🤣🤣
    • DE ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 1
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    11 4
    الان دقیقا دارین کی رو توجیه میکنین که این کثافت واقعا گناهکاره و مشکل روانی نداشته باید سر صحنه سقطش میکردین که اون مادر کودنش اراجیف نبافه
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    13 6
    انشاءالله هرچه زودتر به درک واصل شود با حکم انقلابی و شدید قوه قضاییه.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اعدام اعدام
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    خدا ازت نگذرد
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    قاتل، بچه پر رو
  • ایرانی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اتفاقا اگر یک دلیل محکم برای اعدام این ملعون وجود داشته باشد ؛ همین بیماری دو قطبی است که وکلای مدافع وی به دهان کثیفش گذاشته اند . آدمی که مریض هست و کنترلی بر اعصاب و روانش نیست .چه تضمین که باز همچین غلطی را که کرده تکرار نکند؟!؟! . پس درنگ جایز نیست جامعه را از لوث وجودش پاک کنید . انگل را چه به زندگی . ؟!؟! خوب وردی بر داشته اند .یارو زده چند نفر را لت و پار کرده و انواع تخلف را یکجا مرتکب گشته حالا با پوشش بیمار و سوء استفاده از این مصونیت به دنبال تبرئه و تخفیف مجازات برای وی می باشند . کم نیستند این افرادی که تا کنون جرمهای وحشتناک و عدیده ای را مرتکب گشته ولی یک موج بعضا هدفدار و مهندسی شده توسط چند نفر و چند رسانه برای فریب و انحراف افکار عمومی از روند محاکمه آنها ایجاد گشته است . ماجرای محمد ثلاث درویش گنابادی و چندین و چند فریب خورده دیگر از همین حکایت برخوردار بود .الان هم بدون توجه به گفته های این و آن و بی درنگ این قاتل را هم بکشید بالا تا درس عبرتی باشد برای دیگر سبک سران و خیره سران تا هوس کشتن مردم به سر شان نزند .
  • ایرانی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اتفاقا اگر یک دلیل محکم برای اعدام این ملعون وجود داشته باشد ؛ همین بیماری دو قطبی است که وکلای مدافع وی به دهان کثیفش گذاشته اند . آدمی که مریض هست و کنترلی بر اعصاب و روانش نیست .چه تضمین که باز همچین غلطی را که کرده تکرار نکند؟!؟!
  • ارسلان IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    از وقتی هشتگهای آزادی این ملعون رو تو فضای مجازی دیدم فقط یک دعا میکنم خداوند به آه دل مادر این شهید جووناشونو ازشون بگیره ببینم چقدر سخاوت دارن که آزادی قاتل عزیزانشان رو بزنن🤬
  • ۰۰۰ IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اصلا چه احتياجي به محاكمه و دادگاه و وكيل هست!؟
  • DE ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    جوانی بی گناه!!!!! قاتل 1 پلیس و ضارب 5 پلیس
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    ملعون
  • علوی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    مخاطبی که به قبادلو افتخار میکنید و همچنین سلبریتی ها در بازی جدید نه به اعدام !! باید محکوم به تحمل رد شدن خودرو از روی آنها بشوند .آن وقت ببینیم نادیده گرفتن خون و اظهار نظرها چه عواقب و حسی دارند
  • BE ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اعدامش کنید تا درس عبرتی باشه برای بقیه دوزاریا.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    این حرام لقمه را کف خیابان بخوابانید و با همان خودروی پیکان خودش باسرعت 100 کیلومتر از رویش عبور کنید. قصاص واقعی یعنی همین!
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    مامانش میگه غریب گیر آوردن، آخییییییییییییییییییییی غریب بوده و خیز برداشته تا آدم بکشه؟! بعدشم میگه بازم آزاد بشه همین کارو تکرار میکنه؟! مامانش باید بهش لقمه حرام نمیدادید
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    مرگ بر قبادلوی بی رحم
  • ناشناس IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    بیماری دوقطبی دروغه
  • نادری IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    لعنتی پررو. مادرش پرروتر
  • علی اقا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    آقای قوه قضاییه عزیز امثال این احمق بازیچه دست سیلیبریتی های وطن فروش شده اند، جلوی این خیانت ها رو از سرچشمه ها بندید. تمام مردم برخورد با سلیبریتی ها رو مطالبه گری میکنن،تا کی قراره خیانت این سیلیبریت ها براشون هزینه ای نداشته باشه
  • یاور IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اون پلیسی که شهید شده هم مادر داشته. اون مادر با داغ از دست دادن فرزندش چکار کنه؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    مال حرام آدم رو به ناکجا آباد میبره.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 1
    لعنت خدا بر قبادلوی بی چشم و رو. اگه اینقدر از ماموران امنیت کینه به دل داری همراه خانواده ت برو پیش داعش!
  • فرهاد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    حدود الهی را اجرا کنید
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    مقصر مجلس وقوع قضاییه ماست .دست مامور بستندو دادن بدست وطنفروش محمد قبادلو یاهر وطنفروش اگه زیر تیر بار توپ‌های سبک قرار بگیره مثل سیاه پوست امریکاآرزوی نیم نفس. زیرچکمه بکشه.. دیگه جرئت نمیکنه بگه هرچنتا ماموربیاد زیر ماشین له میکنم .مامور باید اجازه رگبار داشته باشه فقط در اینگونه موارد.بیوطنها پررو شدند
  • عباس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    هیچ اشاره ای به سال تولد و سن متهم ننوشتید.
  • عباس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 1
    اشاره ای به سال تولد و سن متهم ننوشتید.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    مرگ بر قبادلوی جنایتکار
  • DE ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    محمد قبادلو در این جلسه هم به صورت رسمی اعلام می‌کند که اگر باز هم ماموران انتظامی و امنیتی را در خیابان ببیند آنها را زیر خواهد کرد. یارو اصلا مشکلات روحی ندارد
  • حجت SG ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    اینو ولش کنین وکیله رو بچسبین. تا زمانی که هستند کسانی که به خاطر پول هر چرندی میگویند و آخرت را به دنیایشان می فروشند این دنیا جای امنی نخواهد بود
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    اثر لقمه حرام یا ...و گاهی وقت ها هردو.....
  • مهدی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    چقدر بعضیها ابله هستن و زود گول چندتا ازگل غربی رو میخورنو جو گیر میشن تو فکر نکردی اون مامور امنیت کشوره زن داره بچه داره خانواده داره مستن اینا از روی شکم سیریست وگرنه هیچ ادم مشکل داری اینجوری به مامور بی گناه حمله نمیکنه دادگاه حقشو کف دستش بذاره
  • نسرین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    ننگ بر قبادلوی جنایتکار
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    خداوند لعنت کنه این جنایتکاران پلید شیطان صفت وطن فروش رو که نیروهای بسیج و انتظامی رو شهید میکنند. مرگ بر این خونخوران.
  • میثم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 3
    نگران نباش، زود ولت میکنن که بری دوباره جنایت کنی
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 1
      حرف مفت نزن
  • حسین IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 1
    اعدامش کنید.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 1
    باید اعدام بشود فقط فقط اعدام که دیگر هیچ آرزوی اوباشی نتوانید به مامور ما نزدیک بشود ودوباره دست به این حرکت ناپسند بزند
  • اعدامی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 2
    اعدام کنید
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    لعنت خداوند به روح پلید این قاتل وکسانیکه در تربیت و تحریک او دخالت داشته اند اوکه مرده است ولی کسانکه نمرده اند باید از وجدان درد بمیرند که ان روز خواهد رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس