واریز ارز دیجیتال به حساب برخی اغتشاشگران فارس برای آشوب و بی‌نظمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال از آن سوی مرزها به حساب برخی اغتشاشگران سخن گفت و اظهار داشت:قطعا با این افراد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، اسماعیل محبی پور یکشنبه در نشستی با جوانان با هدف گفت و گو پیرامون مسائل اخیر کشور افزود: بیش از ۸۰ درصد دستگیر شدگان در آشوب های اخیر این استان،‌ آزاد شده‌اند.

وی اظهار داشت:‌ بیش از نیمی از این افراد نیز در ۲۴ ساعت اول پس از بازداشت، آزاد شده‌اند و هیچ پرونده قضایی برای آنها تشکیل نشده است اما با افرادی که سابقه دار هستند و با اسلحه به مردم حمله کرده‌اند، برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: زنی که خانه فساد داشته و ارز دیجیتال به حساب وی واریز شده تا از زنان بدکاره برای کشف حجاب و آشوب استفاده کند قطعا با وی و اینگونه افراد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مرجعی در استان، طی روزهای اخیر از تعدادی از بازداشت شدگان اغتشاشات در شیراز خواست که پنج دقیقه درباره نظام دیکتاتوری که شعار آن بعضا در بین اغتشاشگران سر داده می شود سخن بگوید و ویژگی‌ های آن را بیان کنند که هیچ کدام از این افراد نتوانستند در این باره صحبتی کنند چون جهان بینی خاصی نداشتند.

نسبت پنج به یک مصدومان انتظامی و امنیتی نسبت به اغتشاشگران

محبی پور بر شناسایی ظرفیتهای قانونی برای مطالبه گری تاکید کرد و در ادامه گفت: شیراز به نسبت بسیاری از شهرهای کشور در اغتشاشات اخیر فضای آرام تری را تجربه کرد؛ در این شرایط، خویشتنداری اصل برخورد با اغتشاشگران در سطح استان فارس بود به نحوی که تعداد مصدومیت ماموران انتظامی و امنیتی به نسبت اغتشاشگران پنج به یک بوده است.

معاون استاندار فارس اظهار داشت: تاکنون ۶ مامور انتظامی و امنیتی در سطح این استان در پی اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده‌اند اما هیچ کشته‌ای از اغتشاشگران در این استان نداشتیم.

محبی پور تاکید کرد: شعور اجتماعی مردم استان فارس به آرامی فضای این استان کمک کرده است.

وی ادامه داد: مطالبه گری درست و اصولی جریان های مردم در زمینه‌های مختلف ازجمله مطالبات شهری می تواند موثر واقع شود.

۹ زن و ۲۱ مرد در میان مجروحان حمله تروریستی به شاهچراغ

معاون استاندار فارس در ادامه به آمار و اطلاعات شهداء و مجروح حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز اشاره کرد و گفت: در این رخداد یک زن و ۱۲ مرد به شهادت رسیدند که یک نفر زیر ۱۰ سال، ۲ نفر زیر ۱۵ سال و ۶ نفر بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن داشتند.

محبی پور ادامه داد: حضور جوانان و کودکان معصوم بین شهدای این حادثه کاملا مشهود است و در این رخداد ۳۰ نفر نیز مجروح و مصدوم شدند که ۹ نفر زن و ۲۱ نفر آنها مرد هستند که سه کودک زیر ۱۰ سال و چهار  کهنسال بالای ۷۰ سال در میان مجروحان این حادثه تروریستی بودند که نگاه به این آمار نشان از حضور بیشتر جوانان در بین مجروحین دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    9 2
    چرا این اغتشاشگرهارو به این راحتی آزاد کردید مگه نیروهای انتظامی و بسیجی جونشونو از سر راه آوردند؟!
  • محمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    3 9
    اگر وضعیت اقتصادی خوب باشد که جوان این کار را نمی کند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    7 2
    چرا وحوش جنایتکاران را ازاد میکنید
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 1
    از کجا فهمیدید؟
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    9 3
    آزاد سازی ۸۰ درصد اغتشاشگران افتخار ندارد بلکه باعث تاسف است. مماشات دیگه حال به هم زن شده است.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    6 0
    پول حرام وطن فروشی
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    7 1
    الان افتخار پلیس ما این شده که شهید بشه ولی اغتشاشگرا خون از دماغشون نیاد ؟؟؟؟ مگه جون پلیس رو از سر راه اوردیم ؟؟ خوش به حال پلیس امریکا که اصلا نیازی نمیبینه به کسی توضیح بده طرف دستش رو بالا ببره یا نه ۹ گلوله تو بدنش خالی میکنن
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    5 0
    امیدوارم از آن پولها هرگز نخورند
  • س IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    2 0
    خیلی راحت میشه بیتکوین از اینور دنیا فرستاد اونور دنیا...دیگه بانک لازم نیست...شما میتونی اموالتو بفروشی بریزی کیف پول بیتکوین اونور دنیا برداشتش کنی ...
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 1
    تمنا میکنم، این اسناد و شواهد رو رونمایی کنید تا مردم هم ببینیند. نمیشه همینظوری یک ادعایی رو مظرح کرد که.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 1
    اغتشاشگران رو ازادمی کنید بسیجی بیچاره رو میزنن می کشن ماچه گناهی کردیم بدون مزدبسیج شدیم
  • حسین IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 1
    #قیام هرزگان
  • سجاد IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 1
    وقتی بلاک چین و ارز دیجیتال به وجود اومد دقیقا به همین روز فکر میکردم دیگه برای تامین بودجه خلافکاران بن بستی وجود نداره، اژ طرفی برای دور زدن تحریم ها هم میشه ازش استفاده کرد.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    اینکه کشورمون ماشالله پولداره فقط گروهی دارن راحت زندگی میکنند ومیخورند وعدالت برقرار نیست و از لحاظ اقتصاد تورم کار ازدواج جوانان همه در مضیقه ومشکل هستند باید رسیدگی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس