لاوروف: احدی نمی‌تواند ثبات سیاسی و اقتصادی روسیه را تضعیف کند

وزیر خارجه روسیه می‌گوید که هیچ‌کس نمی‌تواند اقتصاد روسیه را متوقف یا ثبات سیاسی این کشور را تضعیف کند.

به گزارش مشرق، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به تداوم حرکت مستمر مسکو در مسیر پیشرفت، تاکید کرد که هیچ‌کس قادر نخواهد بود تا ثبات سیاسی و اقتصادی روسیه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

لاوروف در پیامی به شرکت‌کنندگان در اجلاس «همکاری اقتصادی: هموطنان و مناطق روسیه؛ پاسخ به چالش‌های زمانه»، گفت: به جرأت می‌توان گفت که هیچ‌کس هرگز نخواهد توانست که اقتصاد روسیه را متوقف کرده یا ثبات سیاسی داخلی آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گفته لاوروف، روسیه همزمان با مدنظر قرار دادن اقدامات مخرب غرب، همچنان بدون توجه به هرگونه مشکل، به پیگیری و حرکت مستمر در مسیر خود ادامه خواهد داد.

لاوروف با تاکید بر اینکه روسیه با انزوا در عرصه بین‌المللی مواجه نیست، تصریح کرد: تجارب گذشته به ما در غلبه بر چالش‌ها کمک می‌کند. ما در سراسر جهان دوستان زیادی داریم. همواره به تقویت روابط با طیف وسیعی از کشورها در اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع ( CIS)، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که مسکو به‌دنبال دیوار کشیدن بین خود و شرکای اروپایی و آمریکای شمالی نبوده و قطع روابط سودمند دوجانبه، هرگز گزینه مسکو نبوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس