سردار نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: دشمنان از شما سیلی خورده‌اند، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از ایستادگی و استقامت و از جهاد علمی و تحقیقشان شکست خوردند و می‌خواهند انتقام بگیرند.

 به گزارش مشرق، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانش‌آموزان دختر ملک‌سلیمانی اظهار داشت: آفرین بر شما دختران شجاع و بصیر که در روز دانش‌آموز در اینجا گرد آمده‌اید و میثاق مجددی با نسل‌های گذشته خود بسته‌اید  که افتخار آفرین بودند.

سردار محمدرضا نقدی عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب ۷۰درصد زنان ما بی‌سواد بودند و  مدرسه در روستاها و شهرهای کوچک وجود نداشت که دختران و پسران ما  علم‌آموزی کنند.

وی گفت:  امروز ما به جایی رسیده‌ایم که ده‌ها هزار  از زنان دانشمند در عرصه‌های مختلف علمی در حال فعالیت هستند و همچنین بانوان ما در سکوهای بلند قهرمانی جهان می‌ایستد و این را مدیون خون شهدایی مانند دانش‌آموز دختر ۱۶ ساله سنندجی به ناهید فاتحی هستیم که  در سال‌های اول انقلاب توسط همین گروهک کومله که شعار زن، زندگی آزادی را به دروغ سر می‌دهد دستگیر شد، این نوجوان را  به خاطر همکاری با سپاه اسیر  و در منطقه هشمیز کردستان  زندانی کردند و این دختر نوجوان ۱۱ماه  زیر شکنجه کومله‌ها بود و از او می‌خواستند که اطلاعات سپاه را به آنها بدهد، اما ناهید تسلیم نشد و گروهک کومله جسم نیمه جان او  را در یک گودال زنده به‌گور کردند و به شهادت رساندند، امروز در محل شهادت این نوجوان شهید  تمثالی نصب شده است.

سردار  نقدی با اشاره به اینکه ما هفت‌هزار دختر و بانوی شهید در کشور داریم، گفت: فداکاری که بانوان ما در میدان‌های مبارزه با دشمن داشته‌اند، بیشتر از مردان بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همسران شهدا باوجود بچه‌های کوچک و نوزاد همسران خود را با روحیه، بدرقه و به‌سوی جبهه فرستادند و گفتند شما بروید و از میهن و دین دفاع کنید و ما در خانه زندگی را سرو پا نگه می‌داریم تا شما برگردید و این خون‌ها و فداکاری‌ها در دنیا مثال‌زدنی است.

سردار نقدی افزود: شما دختران امروز میراث‌داران امانت‌های شهیده‌هایی مانند ناهید فاتحی، طاهره هاشمی، نسرین افضل، فوزیه شیردل و غیره هستید.

وی تصریح کرد: در قبل از انقلاب ۷۰ درصد مردم ایران برق،۹۰ درصد آب آشامیدنی سالم، ۷۵ درصد راه ماشین‌رو نداشتند و باید پیاده و یا با اسب، قاطر و الاغ از یک منطقه به منطقه دیگر می‌رفتند.

سردار نقدی ابراز داشت:  ایران درگذشته از نظر علمی در رتبه  ۵۳ دنیا قرار داشت و اکنون به رتبه ۱۵جهان رسیده است.

وی گفت: ایرانی که قبل از انقلاب ظرف ملامینی و تشت پلاستیکی، تخم مرغ و غیره را از  اسرائیل وارد می‌کرد، امروز به جایی رسیده که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و به پیچیده‌ترین علوم روز جهان دست یافته است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: روزی ما تمام تسهیلات و امکانات خود  را از دشمنان اسلام می‌خریدم و آنها در مقابل‌ش نفت ما را غارت می‌کردند و سلاح‌های دست دوم به ما می‌دانند و ما امروز به جایی رسیدیم که تمامی کشورهای قدرتمند دنیا از سلاح‌های ما می‌ترسند و ما را متهم به فروش تسلیحات به کشورهای پیشرفته دنیا می‌کنند.

سردار نقدی بیان داشت: شما در رسانه‌های خودتان ایران را یک کشور عقب مانده، ناتوان و ضعیف معرفی می‌کنید ،چطور ادعا دارید که ما تسلیحات‌مان را به کشورهای پیشرفته اروپایی فروخته‌ایم، با هم جور می‌شود؟ یکی از این‌ها دروغ است، شاید هم  هر دو روغ است و حقیقت را باید یافت راه شهدا را باید ادامه داد.

وی با بیان اینکه ما امروز در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار داریم، گفت: طیف عظیمی را علیه انقلاب ما آموزش داده‌اند، از افرادی که به  دختران و زنان ما می‌گویند حجاب نداشته باشید تا آن‌هایی  که می‌گویند فرستادن دختر به مدرسه حرام و  ممنوع است، همه  این‌ها دشمن انقلاب هستند و دارند دشمنی می‌کنند.

سردار نقدی عنوان کرد: کسی که در شاهچراغ جنایت کرد اعتقادش این است دختر نباید تحصیل  کند و مدرسه رفتن دختر حرام است و دیگری که در کردستان آن بلوا را به پا کرده می‌گوید دختر بدون هیچ ضابطه و مقرراتی و عریان باید در خیابان حضور یابد، همه این‌ها دشمنان ما هستند و یا رادیو تلویزیون  که در دو کوچه کنار هم در لندن قرار دارند و هر دو از یک منشاء خط می‌گیرند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها  از دختران و مادران ایرانی سیلی خوردند و از ایستادگی، صبر، علم و جهاد علمی و تحقیق  آنها ضربه و شکست خوردند و نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و با این کارها می‌خواهند انتقام بگیرند.

وی تاکید کرد:  باید حواس‌مان را جمع کنیم و با بصیرت پیش برویم، همانطور که زنجیره دختران فداکار این ملت با قهرمانی‌ها و رشادت‌هایشان ما را به قله‌های پیروزی نزدیک کردند، انشاءالله شما هم این مسیر را ادامه بدهید. پیروزی های بزرگ در راه است، آینده بسیار روشن  است و باید به ملت ایران آفرین گفت.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ کشور قرارگاه مشترک براندازی جمهوری اسلامی راه‌اندازی کردند، عنوان داشت: هر کدام از این کشورها پول‌های زیاد هزینه و شبکه‌های جاسوسی راه‌اندازی کرده‌اند و ۳۰۰ شبکه رادیو تلویزیونی علیه مردم ایران به زبان فارسی و گویش‌های ایرانی دروغ‌پراکنی کردند، که شاید بتوانند این ملت را مقابل انقلاب خود قرار بدهند اما شکست خوردند و ملت بصیر، آگاه و هوشیار ما همراهی نکرد و جلوی دشمن ایستاد و آن‌ها را ناکام گذاشت.

معاون سپاه پاسداران گفت: در ماه‌ها و روزهای آینده می‌بینید، این ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل این هجمه  بزرگ روانی و توطئه امنیتی علیه ملت ما  چه آثار ارزشمند داشته و موفقیت‌های بزرگی نصیب ملت می‌کند.

سردار نقدی ادامه داد: ملت مقاوم ما ۴۳ سال تحریم است و ۱۲ سال از آن تحریم‌ها به شدت افزایش یافته و ریز به ریز قرادادهای ما با دنیا زیر ذره‌بین آنها است و مانع می‌شوند و کارشکنی می‌کنند تا ما پیشرفت نکنیم  و ما در  این ۱۲ سال که تحریم شدیدتر شده، در همه ابعاد پیشرفت کرده‌ایم و دستاوردهای بزرگی داشتیم، این در حالی است که انگلستان، فرانسه و آلمان شش ماه است که تنها از سوی یک کشور  در حوزه انرژی تحریم شدند و طاقت ندارند و هر روز خیابان‌هایشان صحنه حوادث دردناک و رفتارهای خشن است.

وی با تاکید بر اینکه ده‌ها کشور مصمم هستند شما را زمین بزنند و نمی‌توانند، ابراز داشت: زیرا خدا با شماست، اگر می‌خواهیم عزت و عظمت شهید ناهید فاتحی، نسیم افضل، محبوبه دانش و دیگر شهداء را امروز تکرار کنیم باید خود را در خط دین و احکام دین نگه داریم.

سردار نقدی ابراز داشت: ما افتخار داریم که  تنها کشوری هستیم که شرط رهبری آن دانشمندی، زهد، تقوا، ساده‌زیستی، شجاعت و قدرت استقامت در مقابل زورگوها است،  در هیچ جای دنیا چنین شرطی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مقاومت پشت دیوارهای فلسطین هستند و منطقه را از دست آمریکایی‌ها درآوردیم، گفت: یمن، سوریه، افغانستان، عراق و ایران را از زیر چکمه آمریکا بیرون کشیدیم و رسیدیم پشت دیوارهای فلسطین و  قهرمانی نسل‌های گذشته شما  این عظمت‌ها را آفرید و ۲۰۰ کیلومتر دیگر باقی است و این همت شما نوجوانان را می‌خواهد، انشاءالله  به زودی با همت دختران و پسران جوان ما و رزمندگان منطقه مقاومت این مرزها هم شکسته می‌شود و شما می‌بینید منطقه‌ای که پر از آشوب و مشکلات و ناامنی است با محو رژیم صهیونیستی چقدر آباد و امن می‌شود و رفاه و معیشت خوب نصیب مردمی می.شود که  انشاءالله خود را از بندهای این غده سرطانی برهانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • CA ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    4 19
    اقتصاد رو درست کنید. همه چی حل میشه
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      3 1
      تو چی میگی این وسط
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 2
      اگه نفوذیها بذارن اونم درست میشه
    • کارشناسی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 2
      اگه نفهمهایی مثل تو بذارن و آشوب بپا نکنن درست میشه اقتصاد
    • US ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 1
      امنیت پیش نیاز اقتصاده عزیزم
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 1
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 1
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    6 1
    هنوز آمریکایا درمنطقه حضور دارند نفت سوریه وعراق می برند واز مردم آن هم گهگاهی می گشند
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 1
      اونم ریشه کن میکنیم عجله نکن
  • محسن IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    9 5
    اسراییل بزودی محو میشود.انشالله
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 0
      خب فرض کن محو شد.بعدش چی میشه? مشکل تورم و بیکاری حل میشه؟
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 3
      اسراییل غده سرطانی است و ان شاء الله نابود خواهد شد و آرامش به ملت های دنیا برخواهد گشت
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    7 7
    مرگ بر امریکا روزی تام و تمام محقق خواهد شد
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 3
      دقیقا
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    11 5
    میگویند آمریکایی ها رو از منطقه و ایران و...بیرون کرده ایم من شخصا خواهان حضور امریکایی ها در ایران هستم و نیز منطقه امیدوارم تمام ملت چنین شوند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      4 4
      غارت نفت رودوست داری یافساد وفاشیست کاپتالاسیون رویاازادی عمل شعبان بی مخها وپری بلنده هابرای تخریب بدون تحلیل بدون مصداق صهیونیست ولیبرالیسم روبه افول قطعی است
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      4 4
      شتر در خواب بیند پنبه دانه- به زودی باید امریکا از سوریه و عراق هم بره
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 3
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    5 6
    امریکا رو به زوال است
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 3
      الحمدلله
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 4
      زودتر از آنچه پیش بینی شده
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 2
      بله آمریکا رو به زوال هست
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    4 4
    خدا قوت سردار رشید اسلام
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 0
    چی بگم
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    6 1
    دلار 35000تومن
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 3
    آمریکا داره میکشه توسط مزدورانش. ولی محکوم به شکسته
  • یزدان IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    6 4
    امریکا رو بیرون راندی بجاش طالبان نشاندی طالبانی که تا حالا ده بار تو مرز اشوب کرده
    • ایران قوی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 3
      طالبان بی بته هم کم کم افسارش و میکشیم تا رام بشه الانه هست که وحشی بازی درمیاره یکم که گشنگی و تشنگی بکشه دیکه سواری میده حالا هم دبه دس گرفته پیش روسیه داره گدایی میکنه
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 5
    منافقین و داعش و کشیش های اوروپا همه از یک قماشند
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 2
    زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش قهرمان نیروی انتظامی عزیز و نیروهای امنیتی دلاور
  • DE ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 1
    هزینه ی حضور آمریکا در منطقه باید میلیاردها دلار باشد که دیگه براش نصرفه
  • FR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 2
    آقا همین سردار نقدی را به اضافه رادان بیارید دوروزه اغتشاشات را جمع می کنند هشتاد و هشت هم همین نقدی اغتشاشات را جمع کرد.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 0
      اعتراض رو باید شنید و حل کرد یا جمع کرد؟؟
  • AU ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 2
    امریکا شیطان بزرگ است. تاریخ این را ثابت کرد و باور داریم که خیری از امریکا به هیچ بنی بشری نخواهد رسید
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 0
    کدام دشمن ؟!
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 2
    خدا همیشه یاورتون باشه. بهتون مدیونیم سردار عزیز
  • ش. AE ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 2
    هزینه گزافی پرداخت کردیم برای بیرون راندن این ارذل و آن خون سردار دلها حاج قاسم بود حالا هم باید عاملین این ترور را به درک واصل کرد
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 1
    با کسانی که قیمت کالاهای اساسی وخدمات را به صورت نجومی بالا می برند مقابله کنید
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 1
    مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 1
      مرگ بر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار
  • کارشناس IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 0
    خدا میداند
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دقیقا
  • ذوقی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس