سجادی: به موفقیت تیم ملی فوتبال امیدواریم؛ یکی از بهترین‌ نسل‌ها را داریم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه به موفقیت تیم ملی در جام‌جهانی قطر امیدواریم گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوار مختلف را داریم.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی ، اظهار داشت: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو می‌کنیم اعزام‌ تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب و کیفیتی که دارد اتفاق بیافتد.

او با بیان اینکه تیم ملی فوتبال دوبازی تدارکاتی بسیار خوب پیش رو دارد، افزود: تیم ملی برای یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر هم در دوحه قطر به میدان خواهد رفت.

وزیر ورزش وجوانان گفت: تمام تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده تا این تیم بتواند به شکل خوبی دور هم جمع شوند. همچنین چند مرحله بازبینی فنی و دوره‌های اردویی کوتاه مدت را سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌اند. بررسی‌های فنی را برای بازیکنانی که در ایران بودند به خوبی انجام دادند و یکسری از بازیکنان ما نیز در خارج کشور هستند.

سجادی تصریح کرد: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوار گذشته را در این دوره داریم. اهالی فوتبال خیلی امیدوار هستند و ما هم همینطور؛ کارشناسان فدراسیون فوتبال و کادرفنی و تک ‌تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند و گزارش‌های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    یه جام بده به کیسه بیخیال تیم ملی تو کاری نکنی هم خودش حذف میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس