کد خبر 1432528
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
داعش حلقه‌ای از گروهک‌های مخرب در حوادث اخیر

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث اخیر روشن شد که داعش حلقه‌ای از گروه‌های مخربی است که در حوادث اخیر به کشور ضربه وارد کرده است.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوادث اخیر برخی بازداشت شدند که عمده آنها به دلیل شرایط هیجانی دستگیر شده بودند که زمینه آزادی آنها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا فراهم شد.

وی تصریح کرد: برخی از دستگیرشدگان از عناصر اصلی و تخریب‌گری بودند که باید به سزای عمل خود رسیده و مجازات شوند که در همه کشورها چنین فرایندی طبیعی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی از این افراد حتی بعد از دستگیری نیز متنبه نشده و گستاخی می‌کنند که قطعاً دستگاه قضا با چنین افراد دارای عناد، خصومت و خطرناک برخورد جدی خواهد کرد.

حسینی افزود: در حوادث اخیر مماشات و خویشتن‌داری که نیروی انتظامی و رأفتی که از خود نشان داد بی‌نظیر و ستودنی بوده و ما باید قدر چنین مجموعه ارزشمندی را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از حادثه شیراز مشخص شد که داعش نیز از حلقه‌های مخرب و خطرناک حوادث اخیر بوده که به کشور ما وارد شدند تا ملت ایران را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور درخواست عموم مردم را مجازات عاملان حوادث اخیر و برقراری آرامش در کشور اعلام کرد و ادامه داد: در بین بازداشت‌شدگان بخش عظیمی از دانشجویان آزاد شده اما برخی از افراد بازداشت‌شده بدون توجه به حرفه آنها اعم از خبرنگار، دانشجو یا زن و مرد به دلیل نقش‌آفرینی اصلی در این حوادث همچنان در بازداشت هستند و دستگاه قضا به تدریج پرونده آنها را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان از مهرماه اعمال می‌شود

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در مورد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال بیان کرد: با تأیید شورای نگهبان مصوبه مجلس برای ابلاغ به دولت ارسال خواهد شد و تلاش بر این است تا از مهرماه این افزایش حقوق اعمال و مبلغ آن پرداخت شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما منتظر تصمیم نهایی شورای نگهبان هستیم تا مصوبه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را از ماه جاری یا ماه آینده با پرداخت معوقات از مهرماه انجام داده و اجرایی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    اشتباه ،فقط وفقط مماشات بادستگیرشدگان وحشی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس