توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد/ دستگیری اوباش سابقه‌دار و مسلح در بناب

فرماندار بناب گفت: یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار مسلح منطقه دستگیر شد.

به گزارش مشرق، رضا لعلی فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش شرور، سابقه‌دار و مسلح منطقه که سابقه چندین فقره شرارت، اخاذی و آدم ربایی را در کارنامه خود داشت، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار منطقه بود و چندین فقره شرارت و آدم ربایی را در پرونده خود داشت، در نتیجه عملیات غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان(عج) در تور اطلاعاتی آنها گرفتار شد و با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود در یکی از مراکز استان های کشور دستگیر شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شایسته و شبانه روزی دستگاه های امنیتی علی الخصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می دهیم که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت در صحنه است و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست و با هیچ یک از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت تعارفی ندارد.

لعلی همچنین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دستگاه قضایی با تأکید بر اینکه برخورد قاطع با مجریان حرفه ای و اراذل و اوباش و افراد مخل امنیت عمومی جامعه باید در اولویت کار دستگاه قضایی قرار گیرد؛ تصریح کرد: ازدستگاه قضایی انتظار داریم نسبت به برخورد قاطع با افراد خاطی و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه اقدام قاطع نمایند.

این گزارش می افزاید، جمع کثیری از مردم شهرستان بناب با شنیدن خبر دستگیری یکی از اراذل و اوباش باسابقه منطقه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) از دستگاه قضایی برخورد شدید و قاطع با این قبیل افراد را خواستار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 0
    خدا عزت و قوت و سلامتی به همه سربازان گمنام آقا امام زمان بده، روی صحبتم با دستگاه قضایی هست آقای قوه قضاییه چرا یک شرور سابقه دار باید آزاد باشه ، به خدا خیلی از این اشرار رو با حکم محارب میتونید یا اعدام کنید یا تبعید طبق احکام اسلامی ، آدم به هرکسی که رافت نمیکنه
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      آیا قبلا جرمش‌در حد اعدام بود؟
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 0
    تنها راه اینها اعدام است تا کسی نتواند به امنیت ملی کشور عزیزمان ایران خدشه‌ای وارد کند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    والا گرفتن یه شرور سابفه داری که سابقه آدم ربایی دا ه حوشحالی نداره! این بی عرضگی و بی مسولیتی مسولان قضایی و حکومتی رو میرسونه که این فرد ول ول داره تو خیابون میچرخه!
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      حرف الکی نزن،‌ بی جهت نمیشه اعدام کرد
  • ح ر IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    جای این ها در زندان نیست باید سریعا اعدام شوند تا شرشان از سر ملت و مملکت کم شود.
  • علی IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    فقط اعدام
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    بابا اینا باید اعدام بشن - چرا افراد شروری که دهها بار سابقه جنایی دارن دوباره آزاد میشن تا باز در اغتشاشات بعدی نقش آفرینی کنن ؟ دیگه حالم ازین رافت اسلامی قوه قضاییه بهم می خوره !
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 3
    یکی بیاد سربازان گمنام امام زمان رو شناسایی کنه..
  • معین IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    خوب چرا این ارزال اوباش را ول میکنید که بعد دوباره ظاهر بشن مردم چه گناهی دارند همه این حرام زاده هارا بکشیند باعث ناامنی همین ها و افغان ها هستند
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    نباید رحم کرد به اینها
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    این کشوررا باید بشناسند چون این کشورباخون هزاران شهید امنییت رابه دست اورده مگرزمان تاغوت یادتان رفته میامدندبازور هر کاری دلشان میخواست میکردند اینجورادمها راباید ببندی به پشت ماشین که همه توف کنندبه صورتش ومردم سنگسار کند یک عده فکرمیکنندکه دیگه تمام شد نه تازه شروع شده زمان جنگ ایران وعراق ایران فقط باعراق نمی جگید بلکه با خیلی کشورها میجنگید الان که این ارزل اوباشها عددی نیستند این همه جانباز ورزمنده داریم وازهمه مهم تر رهبرفزانه باغیرتی وشجاع خوبی داریم خداسایش ازسرکشورمان کم نکند این رابدانند ایران عزیزمان رانمتوانند به همین اسانی خراب کنند حالاجوانهای خودجوش ببین چه بلایی سراین ارازل اوباش میاورند ۹۲۸۶۷
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    دم سربازان گمنام امام زمان عج ا... گرم.اینجا عراق وسوریه نیست اینجا ایران مهدشیران ایران پایداروسربلند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس