کد خبر 1433273
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
واکنش به تغییر و تحول در هیات مدیره استقلال/ جلسه مدیران باشگاه برای پرداخت پاداش‌ها

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص موضوعات مختلف این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر معرفی سه گزینه برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال به وزارت ورزش مطرح و از طرفی عنوان شد که دو عضو هیات مدیره فعلی نیز قرار است جمع مدیران استقلال را ترک کنند.

حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفت: باشگاه فعلا برنامه‌ای برای تغییر و تحول در هیات مدیره ندارد. ضمن اینکه هیات مدیره را باشگاه تعیین نمی‌کند و معرفی اعضا نیز از طرف باشگاه نیست.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مدافع استقلال به تمرین تیم ملی

وی افزود: این مساله باید در مجمع باشگاه که سه وزیر شامل وزیر ورزش به همراه مدیران باشگاه، حضور دارند مطرح و تصمیم گیری شود. در واقع اگر پیشنهادی هم باشد از طرف وزارت ورزش خواهد بود. در حال حاضر هم فردی معرفی نشده است. ما هم صحبتی در این مورد نداشته‌ایم. هیچ عزل و نصبی در هیات مدیره صورت نگرفته است و جدایی دو عضو از جمع مدیران فعلی صحت ندارد.

کریمی تصریح کرد: در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون استعفای علی فتح الله زاده از مدیرعامل باشگاه مطرح شده بود که این هم درست نیست. او محکم و جدی به کار خودش ادامه می‌دهد. در حال حاضر هم تلاش می‌کند و در حال پیگیری است تا با تامین منابع مالی مطالبات و پاداش‌های بازیکنان پرداخت شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص زمان پرداخت پاداش‌ سوپرجام عنوان کرد: برای این موضوع در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری خواهد شد. قرار است در هفته جاری اعضای هیات مدیره جلسه‌ای را برگزار کنند و در مورد مسائل مختلف از جمله پرداخت پاداش‌ها و مطالبات بازیکنان تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده میلیچ، محبی و قائدی، اظهار داشت: تاییدیه پرداخت پول میلیچ و محبی رسیده است. در مورد قائدی هم زمان داریم که مشکل را برطرف کنیم.

کریمی با اشاره به کسب سوپرجام که اولین جام استقلال با هدایت ساپینتو است، گفت: خداراشکر با تلاش همه اعضای تیم این افتخاربه دست آمد و ویترین باشگاه استقلال کامل شد. البته باید از زحمات مصطفی آجورلو نیز تقدیر و تشکر کرد. این جام حاصل زحمات او در فصل گذشته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس