کد خبر 1433192
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
آخرین خبر درباره اردوی استقلال در پرتغال/ محل تمرینات تیم ساپینتو مشخص شد

در حالی که در بیست و چهار ساعت گذشته اعلام شد اعضای تیم استقلال برای برپایی اردوی ۱۰ روزه عازم پرتغال می شوند حالا گفته می شود این اردو برگزار نخواهد شد.

به گزارش مشرق، ظرف روزهای اخیر عنوان شد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به محض رسیدن به کشورش درصدد برآمد تا با برپایی اردوی شبانه روزی در پرتغال ضمن ایجاد تنوع برای اعضای تیم استقلال، شاگردانش را در فضایی متفاوت برای دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس آماده کند.

در اولین ساعات انتشار این خبر، برخی از تعداد دیدارهای دوستانه استقلال در لیسبون هم خبر دادند اما انجام این دیدارهای دوستانه در حالی است که باشگاه بتواند از پس هزینه های این سفر پرهزینه بربیاید.

بیشتر بخوانید:

گل‌گهر به دنبال جذب بازیکن استقلال؟

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد با توجه به افزایش بیش از حد قیمت دلار و رکوردزنی اش در روزهای اخیر که از مرز ۳۵ هزار تومان هم گذشته است، همچنین با پیش بینی های صورت گرفته از ادامه این روند صعودی قیمت، همزمان با هزینه های دیگر باشگاه استقلال در پرداخت حق و حقوق بازیکنان داخلی و البته پرداخت بدهی های دلاری به استراماچونی، مدیران باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده اند که در این شرایط استقلال در تهران و در زمین مجموعه ورزشی انقلاب شرایط خیلی بهتر و راحت تری خواهد داشت و اگر هم قرار بر برگزاری دیدارهای دوستانه باشد با تیم های داخلی دیدار خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ افزایش سرسام آور قیمت دلار در روزهای گذشته به قدری مسئولان باشگاه استقلال را برای پرداخت جریمه استراماچونی دچار مشکل کرده که کاملا مشخص است برپایی اردوی خارج از کشور آن هم در اروپا که نسبت به ترکیه و یا کشورهای حوزه خلیج فارس هزینه ای به مراتب بیشتر دارد در این شرایط به هیچ وجه شدنی نیست. مگر اینکه فردی متمول بتواند در این شرایط دست فتح الله زاده را بگیرد و همه هزینه ها را تقبل کند که اگر هم چنین فردی پیدا شود مدیرعامل استقلال قطعاً قبل از هر چیز برای پرداخت جریمه استراماچونی از چنین فردی پول قرض خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس