افتخارآفرینی کشتی و فوتبال ساحلی ایران و چشمان کور رسانه‌های سعودی و ملکه!

جوانان ایرانی باردیگر افتخارآفرینی کردند و این بار در رقابت کشتی فرنگی و جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بر بام دنیا ایستادند اما رسانه‌های معاند حواشی را بر متن غالب کردند.

به گزارش مشرق، شب گذشته اتفاقات درخشانی برای ورزش کشورمان رقم خورد. تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام قاره ای در فینال این مسابقات از سد برزیل، یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های جهان با نتیجه ۲ بر یک گذشت تا در جایگاه اول این مسابقات بایستد.

بیشتر بخوانید:

ساحلی بازان کشورمان در این مسابقات تیم‌های پاراگوئه، ژاپن و آمریکا و امارات را شکست دادند تا در نهایت در فینال ساحلی‌بازان برزیل را که سرمربی سابق ایران را به همراه داشت، به زانو درآورند.

افتخارآفرینی کشتی و فوتبال ساحلی و چشمان کور رسانه‌های سعودی و ملکه!

دیگر موفقیت ورزش کشورمان در کشتی فرنگی بدست آمد؛ جایی که کشتی‌گیران ایران موفق شدند با غلبه بر آذربایجان که پیش از این عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده بود، بر قله جهان بایستند.

کشتی فرنگی ایران در شرایطی به این قهرمانی رسید که رنگرز سرمربی تیم ملی، ترجیح داده بود در اکثر اوزان به جوانان میدان دهد و الحق و انصاف که آنها درخشان ظاهر شدند و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خود بردند.

افتخارآفرینی کشتی و فوتبال ساحلی و چشمان کور رسانه‌های سعودی و ملکه!

درخشش جوانان ایرانی در شرایطی رقم خورد که برخی رسانه‌های تابلودار از قبیل سعودی نشنال و رسانه ملکه در صدد حاشیه آفرینی دوباره در ورزش کشور بودند.

آنها که طاقت پیروزی و افتخارآفرینی جوانان ایران را نداشتند با جوسازی‌های مختلف، از سرود ملی و سبک خوشحالی بازیکنان درصدد غالب کردن حاشیه بر متن بودند تا نشان دهند که چشمانشان برای موفقیت‌های ایران و ایرانی کور و نابینا است.

موفقیت‌های اخیر ورزش کشور این نوید را می‌دهد که تیم ملی فوتبال کشورمان هم در آوردگاه جام جهانی قطر برای درخشش و تاریخ‌سازی گام بردارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شیرازی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    5 1
    وقتی کل تیم ساحلی به سرود ملی اهانت می‌کنند یا در شادی بعد از گل علامت ضد انقلابی می‌دهند نباید از آنها تجلیل کرد
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      چرا؟
  • ایرانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    2 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید! ای وطن فروشان بی دین چرا اینقدر از شادی و پیروزی و موفقیتهای مردم و جوونای ایرانی میترسین؟! حتماً باید طبق خواسته شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی و سایر دشمنان این آب و خاک باید همه حس خاک بر سری و غمگینی و ناراحتی داشته باشن و با فشارهایی که مزدوران سایبری بهشون میارن شادیشون رو پنهان کنن؟؟؟ آخه حماقت و وطن فروشی و مزدوری تا چه حد؟!!!
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 0
      قرصهات ؟
    • ایرانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 1
      پاسخ به بیمار 15:24: قرصهام؟؟!!!خخخخخخ...... آخه چقدر مغز شماها تعطیله که نمیفهمین طوری شستشوی مغزی شدین و حق و باطل رو گم کردین که متوجه نیستین دوست و دشمن ایران ایرانی کیه و بیمار واقعی وطن فروشانی هستند که دست در دست اتحاد کثیف بی دینان و تجزیه طلبان و منافقین تروریست و داعشیهای خونخوار گذاشتن تا نظم و آرامش و امنیت میهن عزیز رو با ریختن خون بیگناهان مظلوم به هم بریزند. خداوند تمام بیمارن روحی و عقلی که از ایرانی بودن فقط فارسی حرف زدنشو بلدند شفای عاجل عطا فرماید چرا که در غیر اینصورت اون دنیا که حقایق بر همگان آشکار خواهد شد با بد مجازاتی روبرو می شوند.
  • ایرانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    لعنت و مرگ و نفرین بر اتحاد شوم طیف گسترده مزدور شیاطین بزرگ و کوچک از منافقین و تجزیه طلبان و داعشیان تروریست تا بی دینهای بی حیا و وطن فروشان و شغالان زوزه کش شستشوی مغزی شده فاسدی که برای تجزیه ایران عزیز و ضربه به نظم و امنیت و آرامش و اقتصاد و کسب و کار و دانشگاهها و مدارس کشور به دستور و با پول ارباباشون افسار پاره کرده اند و شب و روز دروغ میگن و عذاب دنیا و آخرت خودشون رو نزدیکتر میکنند و سرانجامی جز زباله دان تاریخ ندارند.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 1
      خوبی؟
    • ایرانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 1
      پاسخ به 15:24: بله شکر خدا عالیم. شما چطوری؟:-)))
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    فعلا که با بی احترامی به سرود ملی دشمن شادمون کردن.افتخار افرینیشون برا دشمنا بود.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 2
      قهرمانان تاریخ ایران
    • ایرانی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 0
      پاسخ به بیمار 15:25: قرصهات؟!! همون قرصهای افزایش بینایی و فهم و درک رو منظورمه ها..... خخخخخ.....
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 0
      ایرانی//چشمهات هم که مشکل داره
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    چقدر پامون ابخورده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس