کد خبر 1434005
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در هم کوبید + فیلم

یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه، مقر و اردوگاه‌های آموزشی گروه‌های تروریستی در استان ادلب در شمال سوریه را درهم کوبید و تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش مشرق، یک منبع میدانی به خبرنگار دولتی سوریه (سانا) گفت: در پی نقض مستمر توافق مربوط به منطقه کاهش تنش در حومه ادلب و حملات مکرر گروه‌های تروریستی به مناطق امن که به شهادت تعداد زیادی از نظامیان و غیرنظامیان سوری شد، یگان‌های نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه، یک عملیات منحصر به فرد علیه مقر و اردوگاه‌های آموزشی این گروه های تروریستی در ادلب انجام دادند.

این منبع امنیتی تأکید کرد که اهداف با دقت بالایی رهگیری  و سپس واحد موشکی ارتش سوریه و نیروی هوافضای روسیه حملات متمرکزی را علیه کمپ‌ها و مراکز آموزشی تروریست‌ها انجام دادند که به انهدام مواضع تروریست‌ها و کشته و زخمی شدن ده‌‎ها تن از آنها منجر شد.

منبع مذکور افزود: نیروهای ما با رصد تحرکات تروریست‌های در حال فرار، مکان‌ها و مقرهایی را که در آن پناه گرفته بودند، مشخص کردند و آنها را هدف حملات موشکی و هوایی قرار دادند.

این منبع اشاره کرد که در میان کشته‌شدگان تعدادی از فرماندهان تروریست‌ها از جمله «عبدالمنعم معطی، رضوان حسین مهنایه، ابوداود الفلیستینی، محمد علی القدور، ابوحسین رداد، ابوحجر الشادی، عمرو ابولیث اسکندرانی و محمد سلیمان علی» وجود دارند.

داعش و دیگر گروه‌های تروریستی سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده از این دو کشور متلاشی و شکست خورد، اما با این وجود هنوز هسته‌ها و بقایای آن در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می‌زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس