کد خبر 1434049
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
نحوه محاسبه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان | حقوق چه کسانی این ماه ۳ میلیون تومان افزایش می‌ یابد؟

هفته گذشته مجلس پیشنهاد افزایش حقوق برخی از کارمندان و بازنشستگان را مصوب کرد که شورای نگهبان هم به آن رای مثبت داده و قرار است این افزایش به زودی اعمال شود.

به گزارش مشرق، یکی از گروه‌هایی که مشمول افزایش حقوق شدند کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری بودند.

بر اساس این مصوبه حقوق کلیه بازنشستگان کشوری و لشکری بین ۹۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان افزایش یافته است. یعنی کف افزایش حقوق بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان است و بیشترین مبلغ آن دو میلیون تومان است.

آنگونه که دولت اعلام کرده این افزایش حقوق شامل حقوق مهر ماه به بعد بازنشستگان می‌شود اما از آذر ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

دومین گروهی که مشمول افزایش حقوق می‌شوند کارمندان دولت هستند. افزایش حقوق این گروه هم حدود یک میلیون تومان است. اما جز این مبلغ، حق اولاد کارمندان هم صد در صد افزایش یافته است.

حق اولاد سال ۱۴۰۱ هم ۴۱۷  هزار تومان بود که دو برابر شده و به حدود ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. به ازای همسر هم افزایش ۵۰ درصدی لحاظ می‌شود. مجموع این عوامل سبب می‌شود که حقوق کارکنان دولت بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان افزایش داشته باشد.

درباره کارمندان دولت هم این افزایش ماه از مهر واریز می‌شود و مابه‌التفاوت دو ماه اول سال در آذر به حساب مشمولان واریز می‌شود.

البته این شیوه افزایش حقوق و مبلغ حقوق کارمندان دولت با واکنش برخی از نمایندگان مجلس مواجه شده است. چون این مبالغ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان بخش دولتی در حالی اعلام شده که قرار نیست هیچ تغییری در دریافتی کارمندان بخش خصوصی اعمال شود.

نکته‌ای که بسیاری از منتقدان افزایش حقوق کارمندان دولت به آن اشاره می‌کنند این است که این منابع از بودجه عمومی هزینه می‌شود. یعنی عده‌ای که کارمند بخش دولتی هستند از این منابع بهره می‌برند اما کارگران همچنان حقوق پایه اعلام شده (۵ میلیون و ۶۰۰) هزار تومان را دریافت می‌کنند.

یکی از نکاتی که شریعتی نیاسر، نماینده مجلس به آن اشاره کرد این است که  اگر منابع کشور محدود است، باید برای همه محدود باشد! وقتی میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور، ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است، وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمد یک کشورند، همه تلاش می‌کنند کارمند رسمی حقوق بگیر شوند.

البته انتقاد اصلی نمایندگان مربوط به حقوق‌های نجومی است. چراکه با افزایش حقوق یک میلیون تومانی، حداکثر سقف حقوق کارمندان دولت به ۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 14
  • جهانگیری IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    13 3
    مسئولین ، شما چطور با وعده های دروغین خود امروز و فردا می کنید از چندسال پیش خواستید برای معلمان رتبه‌بندی انجام دهید نشد هروقت خواستید مبلغ بسیار نا چیزی اضافه کنید سروصدا و بوق کرنای بسیار زیادی دارد که باعث تورم و گرانی های زیادی در هر سال شده و مردم را خانه خراب و بدبخت كردید.مامعلمان بازنشسته شهریورماه ۱۴۰۰ هستیم فقط خداوند برای شما رسوایی بیاورد به حق امام حسین و...
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      9 1
      انشالله که خداوند افراد فاسد رانابودکند،این وعده هم مانند پرداخت پاداش فرهنگیان بود که فقط بعد از از ۱۴ ماه ۲۰ درصد آن پرداخت شده واقعاً که شرم بر شما باد
  • عبدلی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    12 1
    کلیه مطلب غلط بوداخربیکاریدوقتی بلدنیستیداظهارنظرمیکنید مثلاحق اولادوعایله مندی رابرعکس محاسبه کرده اید
  • جهانگیری IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    مسئولین محترم بدانند
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    دیگرهم حرفا ده شده آیا انتقاد که نمشنوید چ بگم
  • DE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    کوه ، موش زائید ! تورم و گرانی ، هر افزایش حقوقی را می خورد . باید تورم و گرانی را مهار کنند که نمی کنند چون مافیای خودی ضرر میکند ..
    • سید مصطفی محمدی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 1
      سلام این عزیز دل درست میگه تورم را مهار کنید من میخوام چیکار حقوقم بشه ۱۰ ملیون نتونم به درستی خرید کنم برای خانوادم . گرانی بیداد میکنه مسئولین بیان فکری برای گرانی کنند این اضافه حقوق‌ها دردی از مردم دوا نمیکنه وتا وقتی که ( مسئول دزد و اختلاس کننده توی مملکت هست این کارها بی فایده هست) باید فکر اساسی کرد .
  • ابراهین IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 2
    بادرود وسپاس ازکلیه خدمتگزاران این مرز وبوم
  • atabat123 IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 12
    ب عنوان یک ایرانی بیکار ، از سهم خودم از بیت المال ، حروم باشه ب دست هر کی برسه. اونم کارمندان علاف ، بیسواد ، مفتخور ،
    • مهدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      11 1
      بالاتر از هر چیز ادب است که ظاهرا خانوادت یادشون رفته به تو یاد بدهند
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    چرا صد جور خبر را می‌نویسید یه ادم درست حسابی پیدا نمیشه که خبر را درست بنویسه بفهمیم دولت چه ... میخواد بخوره،
  • محمد IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 0
    تا واریز نشه باور نمیشه کرد...اخرش میگن منابع ما محدوده و این قانون بزارید در کوزه اب خنک میل کنید..والسلام .
  • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 3
    بسم الله. برای بنده معلم بازنشسته این مبلغ مانند قرص نانی است که به گدا بدهند یا بگیرندش فرقی نداره اما اینکه رئیس میگه این ماه پرداخته معاون میگه ماه بعد را بدون تفاوت که برای تخریب بوده برای خود شیرینی که رئیس جمهور در دقیقه نود گفت این ماه بدید یا از سر شکم سیری نتیجه اش در این ایام که اغتشاشگر در خیابان آشوب و تروریستها در کشور قتل عام و فلان نشنال از هر ترک دیوار خبر منفی درست میکنند و سربازان اسرائیل مدعی اصلاحات یقه جر میدند که ملت را ناراضی کنند از طرف این حضرات تنها دمیدن در خاکستر فتنه وناراضی تراشی است و باید به بعضی گفت سلبریتی های شعبه 2 آلبانی در قوه مجریه.دستگاههای امنیتی و نظارتی باید با این خط بازی با روان ملت برخورد کنند
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 1
      تو با این سواد و طرز نوشتنت معلم هم بودی؟
    • SE ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      4 1
      کاملا موافقم که همه این مشکلات عدم مدیریت صحیح است
  • عزیزشاهی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    فقط کارمندان وحقوق بگیران آخه بقیه ام آدمند توهمی مملکت بسرمیبرند بابدبختی بسارسخت لاغر یارنهارهم زیادکنید نفری ۱تومن که بدید زندگی برما سخت پرطاقت فرستاده بخداقسم تاشورشهاکمتربشه ای دولت بی وفا
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 1
    چرا این همه هوار می‌کشید مکر کارمند چقدر دارد حقوق می‌گیرد فقر مطلق ۱۲میلیون کدام کارمند از این مبلغ بیشتر دریافتی دارد . خط فقر ۲۲ میلیون شما یک نگاه به خانه ، لباس ، ماشین و مسافرت های ، سطل آشغال و ....بکنید . وجدانند انصاف داشته باشید.
  • ناشناس IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 1
    اولا حق اولاد105تومن نه 417 دوما افزایش حقوق کارمندان امسال بسیار پایین بود و اول سال 800هزترتومن الانم برای خانمها 900و برای آقایون 1300افزتیش حقوق نه بیشتر و یه آقا با فوق لیسانس در حد 8تومن که نصف خط فقرم نیست
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 2
    برای میانه بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از ۴۵٪ افزایش حقوق داشتند و حقوقشان از دومیلیون ونیم تا هشت میلیون و دویست هزار تومان افزایش داشت که یک بازنشسته تامین اجتماعی دوبرابر یک بازنشسته کشوری ولشکری حقوق دریافت میکنه اکثریت بازنشستگان کشوری حقوقشان بین ۷ تا ۱۱ میلیون میشه یعنی فقیرترین قشر حقوق بگیر بازنشسته کشوری و لشکری است و بیشترین ظلم و تبعیض درپرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری ولشکری شده است چرا در مورد افزایش حقوق کارکنان دادگستری و معلمان و هیات علمی و بانک‌ها که افزایش ۳ میلیون و بیشتر داشتندصحبت نمی کنید
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    هر روز خبر افزایش را تکرار کنید تا خوب اثر تورمی بگذارد،چندین ماهه که از این افزایش کذایی که هنوز اجرایی نشده خبر میگذارید، خبر به موقع پس از وقوع هست، مثلا وقتی فردی ترور شد اعلام میشه فلانی ترور شد،ازقبل نمیگن فلانی ترور میشود، یافلانی ترور خواهد شد چون تا روز ترور امکان داره اتفاقاتی بیفته که مانع ترور بشود یا نه دشمنی دیگر سوء استفاده کند.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 0
    با سلام والا من با ۱۶ سال سابقه رسمی حق اولاد ۱۰۰ تومن میگیرم.لطفا راهنمایی کنید
  • رضا IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 10
    سلام بنده افتخارم اینه که نزدیک به 20 سال در یک نهاد فرهنگی دارم کار می کنم ، دارای کارشناسی ارشد مرتبط با پست خودمم هم دارم ولی هنوز قراردادی هستم و حقوق ماهیانه با دو فرزند دانشجو 6400000 می گیرم که البته 435000 پ.ل بیمه تامین اجتماعی است که کسر می شود ... اما خدا رو شکر می کنم که ذره ای از عشق به نظام و انقلاب و کشور عزیزم در من و خانواده ام کم نشده و این اغتشاشات بر یقین و عشقم به انقلاب اسلامی ایران عزیز ، افزوده است . آرزوی من این است که یک روز من هم مثل شهدای امنیت و حرم و دفاع مقدس ، خون ناقابل و بی ارزشم در این راه ریخته شود .... یقین دارم که امروز اطاعت از فرمان امام امت ، حضرت آیت الله خامنه ای عزیز تنها راه نجات در دنیا و آخرت است.
  • علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    این نماینده های معترض به افزایش حقوق اول از همه حقوق خودشون رو بررسی کنن،ببینن چقدر با کارمند بخش خصوصی و دولتی متفاوته،تسهیلاتی که در اختیار دارند جای خود....
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 0
    بنده با 2 فرزند، کمک هزینه اولاد مبلغ 211000 تومان دریافت میکنم!!!! یعنی برای هر فرزند، مبلغ 105500تومان میشه لطفا بفرمایید که اون مبلغ 417000 تومان از کجا اومده؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 0
    آمارتون اشتباهه حق اولاد کجاش 400 تومنه؟ کی گفته قرار این مبلغ بشه 800 تومن؟چجوری حساب کتاب میکنید که دو روز دیگه به استناد سایت شما این رقم اشتباه رو بیان میکنند؟
  • حمید IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 0
    لطفاً اطلاعات غلط ندهید.حق اولاد در فیش حقوقی من112000تومان است برای 2فرزندم 224000پرداخت میشه
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    برا خودی هاشون سالی دوبار افزایش دارن اونم یه شبه تصویب میشه و پر اخت مال کارگرای بدبخت ۶ ماه طول داره هنوزم که هیچی ندادن این حکومت فقط تبعیض داره
  • میرزا زاده رجبی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 1
    خیلی راحت میفرمایند حداکثر حقوق کارمندان دولت پنجاه میلیون تومان است آنوقت ما فقیر فقرای بدبخت برای پنج میلیون وام گرفتن باید از هفت خوان رستم رد بشیم
  • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    سلام حق اولاد کارمندان دولت 100 هزار تومان است. این مبلغ (417 هزار تومان) مربوط به قانون کار میشود.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 1
    خبرنگار جان سردبیرجان همه رو اشتباه زدی .کارمندان یک میلون ( البته در ابلاغ آخری علی الظاهر شده 900 هزار ) حق فرزند هم 100 هزار و اندی و همسر هم 400 هزار و اندی میباشد . همه اشتباه زدی اقای مشتبه
  • M IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    حق اولاد کارکنان دولت طبق قانون مدیریت خدمات کشوری حدود 105 هزار تومان است که به اشتباه 417 هزار تومان ذکر کرده اید . این مبلغ حق اولاد قاونون کار است .
  • زهرا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    قرار شد همسان سازی انجام بشه اینکه توی وزارتخانه ای که کمترین حقوق پرداخت میشه مثل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با وزارتخاانه ای مثل مالیات ودارایی کجایی این عدالت است
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    در آخر خبر نوشته ای که حداکثر حقوق کارمندان به 50میلیون تومان می رسد تو 15ملیون به من که 31سال خدمت کرده ام بده بقیش برای خودت .
  • مرتضی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 1
    حق عائله مندی 417 هست که 50 درصد بیشتر می شود یعنی حدود 625 هزار تومان حق اولاد هم حدود 100 هزار تومان است که می شود 200 هزار تومان یعنی جمع افزایش این دو حدود 300 هزار تومان می شود.
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      1 1
      نه برعکسه، عائله مندی 100 درصد و حق اولاد 50 درصد اضافه میشه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    با این شرایط فعلی جامه از نظر اقتصادی که ممایحتاج اولیه زندگی نزدیک به صد برابر بیشتر شده این حقوق تا دهم برج نهایتا تا نیمه برج کفاف نمیده ضمنا کسیکه بازنشسته هستش بخاطر سنش خانواده اش بیشتز ازهمه هستش و همیشه شرمنده اولاد ونوه.وداماد.وعروس میشویم خدارا خوش نمباد از شهریورماه قول چندر قاز را دادید که اضافه باشه رسوندینش به ادرماه بسه دیگه.واقعا خسته شدیم خودتون را برای یک لحظه بزارید جای ما ببینید چه بر داشت میکنید لطفا با شعورات کسانیکه 30سال از بهترین سنین عمرشان را گذاشتند بازی نکنید همه میفهمند ولی چون با ابرو زندگی کردند صداشون در نمیاد ،
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 1
    این نوع افزایش به جز ابنکه باعث نگرانی افرادیکه فرزند ندارند و یا اینکه همسر ندارند و یااینکه بانوانی که این‌عائله مندی و حق همسر ندارند چه میشود حال اگر چنین‌روشی را عمل میکنید به کار مندان گه مشمول دریافت چنین مزایایی نمیشود مرابایی دیگر در نطر بگیرید ما کارمندان‌که چنین‌مزایایی را دریافت نمیگنیم‌از حق خود نمی گدریم‌وناراصی هستیم ‌
  • بازنشسته IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    جناب مشرق حق اولاد مبلغ 1056195 ریال وحق همسر مبلغ 4073895 ریال است.شما این رقم حق اولاد 417 هزارتومان را ازکجا آورده اید. اقالطفا اطلاعات درست اراِِئه کنید.
  • پرویز پارسازاده IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    باید ببینند کی تصویب کرده با اون مخالفت کنند.خخخخخ .
  • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    اینها همش بهانه هست وگرنه تورم بیارید پایین مثل دوسال قبل .دیگه نیازی به افزایش پول نیست . شما اول تورم طی یک روز یهویی به صددرصد بالا بردین حالا بعداز قریب 8ماه هنوز نتوانستین حقوق بازنشتگان حداقل از 80 درصد به 50 درصد باید پرداخت کنید وگرنه بایک تومان ودوتومان هیچی رو حل نمیکنید
  • کتابی از تهران IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    سلام این مبالغ حق اولاد و حق عائله مندی در کجای قرار دارد که ما کارمندان رسمی از آن بی خبر هستیم ، حق عائله مندی ۴۱۷۰۰۰ تومان بوده و الان به این مبلغ ۵۰درصد اضافه خواهد شد و حق اولاد هم تقریبی۱۰۰ هزار تومان بوده که به آن هم صددرصد اضافه خواهد شد ، حق امتیاز هم ۳۰۰۰ بوده که مبلغ ریالی آن حدود یک میلیون تومان می‌شود ، سرجمع اضافه شدن به حقوق کارمند متأهل دارای یک فرزند می شود یک میلیون تومان+دویست هزار تومان+یکصد هزار تومان= می شود یک میلیون و سیصد هزار تومان بدون محاسبه و اعمال مالیات...این نماینده محترم این مبالغ را از کجا آورده ، شفاف سازی کند تا ما کارمندان رسمی هم متوجه شویم.
  • پیمان DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    خبر اشتباه هستش حق اولاد کارمند ۱۰۵ تومن هستش و عایله مندی ۴۱۷ تومن حق اولاد دو برابر شده ک میشه ۲۱۰ تومن عایله مندی هم ۵۰ درصدش میشه ۲۰۸ تومن ک با اون ی تومن برای کسی که ی فرزند داشته باشه میشه یک میلیون و سیصد
  • حمید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    هرجقدرحقوق کارمندان بیشر شود التهاب در جامعه کمتر میشود
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    حق اولاد 417 هزار تومان؟ به ما که فقط 110 هزار تومان میدن
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    چرا حرف مفت میزنید طبق چه فرمولی حساب کردید که جمع آن حتی بیشتر از دو برابر مبلغ واقعی هست
  • عباس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    سلام اين مبلغ 417 هزار تومان رو از كجا آوردي الان حق دو فرزند براي من 211 و حق همسر 407هزار تومان است كه اگه صد درصد به اولاد اضافه بشه ميشه 422و حق همسر هم كه 50درصد اضافه بشه ميشه 633هزار تومان مي شود، اصلاح بفرماييد برادر
  • حامد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    من نمیدانم چرا بعضی از مصوبات مالی دولت بلا فاصله تصویب و پرداخت میشه در موردچندر گاز مبلغی که میخوان بدنم اینقدر لفتشمیدن وجان به لب میکنن
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    چند بار این نهصد هزار تومان را تیتر میزنید وبا سر و صدای عجیب و غریب اعلام میکنید؟؟؟؟؟ رییس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید آنانماه پرداخت می‌شود!!!! شما میگویید آذر ماه ؟؟؟؟!!!!!
  • US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    چرا حقوق بازنسشتگان تامین اجتماعی زیاد نمیشه
  • US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    ما دو نفر بازنشسته حقوق جفت ما به ۸میلیون نمیرسه
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    همیشه حق همسر و اولاد وعیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی را بر مبنای کارمندان پرداخت کرده‌اند واکنون که حق همسر و اولاد کارمندان دولت اضافه شده تکلیف بازنشستگان تأمین اجتماعی چه میشود آیا اضافه میشود
  • علی اصغر سرودی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    سلام . این اعلام افزایش حقوق.یاهم آهنگی حقوق.یاپرداخت حق مدیریت سالهاست که نقل محافل مسوولین است و ازسال۱۳۷۳ گاهی دریافت دولت گاهی درمجلس شورای اسلامی زمانی درجلسه مجمع روسای صندوق های بازنشستگی واخیرآ دستور صریح ریاست محترم جمهوربرای پرداخت افزایش حقوق و معوقات بازنشستگان ولی کو گوش شنوا. تورم مانع از حضورفرزندان وبچه ها و نوه ها جهت دیدن و صرف یک وعده غذا در خانه من بازنشسته که قادرنیستم ازآنها با این حقوقم پذیرایی کنم.جای تاسف است.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    ممنون
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    معلمان خسته کردند دولت را درسال ۴ ماه تعطیل و موقع کرونا تعطیل بسته دیگه خدا وکیلی خیلی دولت ملاحظه معلمان را میکند هر پولی که میاد اول معلمان
  • حامد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    این چ وضشه با این تورم و گرانی که حقوق کارگران و به کارمندان رسوندین این ۴ قرون هم نمی‌دادید فقط نمی‌دونم مسوولان چطور شب ها می خوابند وقتی که کارمندا همچنان جون میکنند و گرسنه اند
  • حسین FR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    فکر نکنم این مبلغی که می‌گن به بازنشستگان اضافه می‌شود راست باشد این فقط وعده سر خرمن است چون قرار بود شهریور بدن شد مهر بعد گفتند آبان حالا دوباره میگن آذر تورم هم افسارگسیخته بیداد میکند
  • حمید IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    لطفاً اطلاعات غلط ندهید.حق اولاد در فیش حقوقی من112000تومان است برای 2فرزندم 224000پرداخت میشه
  • جمشید IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    صبح دولتتان بدمد63499
  • رسول IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    یه تکونی هم بدی سال وتموم کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس