از طبخ «آش نذری» از سوی یک برانداز در یک شبکه تا توهین به مقدسات در شبکه دیگر

ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی از ابتدای تأسیس خود همواره به روش‌های مختلف ضمن تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، نسبت به باورهای مذهبی مردم ایران بویژه شیعیان حملات مستمری را تدارک دیده است.

به گزارش مشرق، روزنامه ایران نوشت: در حالی که مردم ایران با محکومیت خشونت‌ها و ابراز انزجار از آشوب‌ها، روزهای سختی را به معاندین جمهوری اسلامی تحمیل کردند، رسانه ضدانقلاب رادیو فردا با انتشار ویدیویی دست به دامان طبخ «آش نذری» از سوی یک برانداز شد!

این درحالی است که یک روز پیش از انتشار این ویدیو از سوی این رسانه وابسته به سازمان CIA، ایران اینترنشنال دیگر رسانه ضدانقلاب با توهین به اعتقادات شیعیان تلاش کرد تا به سبکی دیگر از مردم انتقام بگیرد. «لادن بازرگان» ضدانقلاب بدنام در گفت‌وگو با مجری این شبکه در پخش زنده، واقعه کربلا را اختلاف خانوادگی خواند و مدعی شد که امروز جوانانی در خیابان‌ها حضور دارند که به این «مزخرفات» باور ندارند. وی همچنین جنایات وارده به خانواده پیامبر(ص) از جمله شهادت فرزند شش ماهه امام حسین(ع) در روز عاشورا را پروپاگاندا و تبلیغات شیعه نامید.

گفتنی است شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی از ابتدای تأسیس خود همواره به روش‌های مختلف ضمن تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، نسبت به باورهای مذهبی مردم ایران بویژه شیعیان حملات مستمری را تدارک دیده و در همین مسیر از هیچ توهین و دروغی دریغ نکرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 0
    از بهائی و وهابی جماعت یهودساخته که بجز فحشاء و منکرات و رذالت و جنایت و خیانت انتظار نمی رود !!!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 0
    واسه چیزایی که جلو چشمون اتفاق میفته دروغ مییگید وای به حال ۱۵۰۰ سال پیش
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    خخخخ
  • US ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 5
    یکبار کلاه خودتون رو بکنین قاضی!شاید درست بگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس