ماجرای عکس جنجالی «خدانور»؛ دادستان: «یاغی» 16 سرقت مسلحانه دارد - کراپ‌شده

از روز گذشته تصویری از یک متهم که به میله‌ای دستبند شده است در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و ضد انقلاب آن را به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات اخیر به مردم معرفی می‌کند، اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش مشرق، مهدی شمس آبادی در تشریح ماجرا اظهار کرد: فردی که عکس وی هم اکنون با هویت جعلی"خدانور لجعه ای" در رسانه های معاند در حال گردش است، هویت اصلی او "صادق کبدانی " معروف به "یاغی" و از اتباع افغانستانی است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: این فرد در تیرماه امسال به جرم سرقت مسلحانه بازداشت و در ۲۷ مردادماه امسال با قرار وثیقه آزاد می‌شود.

وی بیان کرد: این سارق سابقه دار که چندین شاکی خصوصی و سابقه ۱۶ فقره سرقت مسلحانه داشته در تاریخ ۱۰ مهر ماه حین یک سرقت دیگر در درگیری مسلحانه با ماموران کشته شده است.

شمس آبادی ضمن تاکید بر حفظ هوشیاری بیش از پیش مردم سیستان و بلوچستان گفت: قطعا این روزها دورغ پردازی و سناریوهای کشته سازی رسانه‌های معاند بیش از پیش برای مردم کشور نمایان شده است. 

پیگیری ها درباره عکس منتشر شده درباره این سارق نیز نشان می‌دهد زمان آن مربوط به اوایل تیرماه هست و همان زمان نیز توسط رسانه‌های معاند منتشر می‌شود.

به گفته دادستان نظامی این فرد شرور مسلح بوده اما به سبب اینکه حقوق شهروندی رعایت نشده با فردی که وی را به میله بسته و ماموری که اقدام به تصویر برداری کرده سه ماه قبل برخورد قضایی شده است.

مکان عکس نیز حیاط کلانتری ۱۵ زاهدان است که این سارق پس از دستگیری به آنجا منتقل شده اما به علت پُر بودن بازداشتگاه کلانتری، متهم زمانی کمتر از نیم ساعت به میله حیاط دستبند می‌شود تا وضعیت تعدادی از افراد در بازداشت مشخص شود و پس از آن این سارق به بازداشتگاه منتقل شود. 

در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارند.  

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در اقدامی عجب تصویر این سارق مسلح را در اینستاگرام خود منتشر کرد. شبکه‌های معاند در دروغی جدید مدعی شده‌اند صادق کبدانی در اغتشاشات زاهدان جان باخته است.

بررسی های آماری نشان می‌دهد رسانه‌های ضد انقلاب از اواخر شهریور تاکنون بیش از ۳۸ هزار دروغ را منتشر کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 36
  • غیر قابل انتشار: 12
  • محمد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    36 21
    امثال گل محمدی و دایی افراد کم سوادی هستند که هزینه های زیادی به مملکت تحمیل می کنن‌. خیانت امثال کریمی هم که مسجل شده. مردم قبض برق چند میلیون تومانی ویلای ایشان رو در بهبوهه قطعی های مکرر یادشون نمیره.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      17 10
      سایت برترینها دارد از این جماعت طوری حمایت می کند... که انگار مردم با اینها هستند وقتی یکطرفه نظرات را منتشر می کند و بقیه را منتشر نمی کند
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      الان منتشر کرده نظرات مختلف رو خخخه فکر کنم فهمیده
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند ـــ پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • حمید IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    35 9
    چطور امکان داره سارق مسلح اونم از اتباع بیگانه با چندین فقره سرقت با قرار وثیقه ازاد بشه؟؟؟؟ اصلا نمیشه باور کرد
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    19 16
    گل محمدی؟؟؟ جل الخالق!!! عین بچه های پنج ساله هرچی بهشون بگن باور میکنن. دریغ از ذره ای قوه نقد و استدلال 😢
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    17 19
    این مردک یحیی گلی رو ی گوشمالی بدید.چقدرنفهمه مثل دوستای مزدورودلقکش.اه اه چقدرجدیدا حال بهم زن شدن بعضی ب اصطلاح ورزشی ها
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    18 12
    با یحیی گل محمدی هم باید برخورد شود به سبب انتشار دروغ
  • سید فروزان CH ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    14 14
    همینطور پیش بروند عکس تحزیه طلبان اعدامی دهه شصت را هم پخش میکنند بعنوان اعدام شدگان اغتشاشات اخیر وگل محمدی و غفوری و عده ای افراد تیم‌های ملی هم اعلام عزاداری برایشان
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 5
    مشرق چه عجب یه توضیحی بالاخره دادین ، کلا خیلی سرعت عمل دارید تصادف نکنید یهو
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    9 7
    تمام تیم های لیگ برتر فوتبال دولتی هستند. پس چرا با افرادی مثل گل محمدی یا دایی یا مهدوی کیا که در فتنه ها از فتنه گران حمایت کرده اند قرارداد میلیاردی میبندند؟ لطفا با این عناصر ضد ملی برخورد کنید.
  • reza IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    13 7
    واقعاً این سلبریتیهای هنری و ورزشی چقدر حال بهمزن وچندش شدند. یعنی کسی نمیخواد با این موجودات برخورد کنه؟
  • DE ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    16 5
    تیر ماه به جرم‌ سرقت مسلحانه دستگیر و مرداد آزاد میشود یعنی یکماه بعد و در مهر ماه یعنی دوماه بعد دوباره در حین سرقت مسلحانه دیده میشود و این اولین باری نیست که قوه ی قضاییه بی لیاقتی خودش را در برخورد با اشرار و آشوبگران نشان میدهد متاسفانه در این بیست و پنج سال گذشته بنا به چه دلیل و هدفی و یا هدفمند پایه های این رکن اصلی کشور سست شده فقط خدا میداند. همین شرور می‌توانست به عملیات تروریستی انجام دهد و یا از طرف سازمانهای خارجی اجیر شود برای خرابکاری.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 7
    شماباسارق مسلح که برای پول باسلاح ادم هم میکشه چی کارمیکنین نکنه اگه خیلی دنبال تهیه خبرهستند بروند ومتهمین بدون سندی که تصاویرش درابوغریب وهمین الان گوانتاناموبابرق وسگ هاردرقفس وحوله وشکنجه باریختن اب وحس خفگیه روبزنن توکانال ایران براساس متون دینی اداره میشه بالباس پلیس پوشیدن وموتورمردم روداغون کردن وبه زنده ومرده وفوت کره وقتل توسط سارقان مسلح تهمت حکومت کشت نمی تونین به این نظام اسلامی خدشه بزنین
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 14
    چه نقص حقوق شهروندی رخ داده در این تصویر که محاکمه شده مامور مربوطه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب بابا و بدتر از آن آزاد شدن مجدد این شرور!!!!!
  • محتشم IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 7
    چه عجب یحیی گل محمدی بیشتر با توپولوژی آشنا است تا ایدولوژی/ شاید هم همه چی را تولوژی می بیند
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    11 7
    یعنی این مردک گل محمدی نباید پرونده اش قضائی بشه و به جرم امثال اینها رسیدگی بشه. چطور مجری آمریکایی واسه یه جمله اثبات نشده در مورد پلیس آمریکا یک میلیارد دلار جریمه شد.
  • DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    12 6
    میگن وقتی آدم پا به سن بگذارد عاقلتر میشود ولی انگار یکسری از آدما پیرتر که میشن خرفت تر میشن. نمونه اش سلبریتیهای مولتی میلیاردر فوتبالی... بقول شاعر خوش سخن که میگوید: چون گذارد خشت اول بر زمین معمار کج گر رساند بر فلک، باشد همان دیوار کج می کند یک جانب از خوان تهی سرپوش را هر سبک مغزی که بر سر می نهد دستار کج
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    13 6
    هر چی بود بالخره انسان که بود متهم حق و حقوقی نداره؟ خوب چرا مثل حیوانات اینجوری بستینش یه عده هم خوششون میاد علکی بلوا درست کنن
  • سیف IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 7
    اونوقت یه احمق براش توییت زده: "با رقص تو سازها محزون میشود" (!!!") یکی نیست بگه اسکول کم سعودی نشنال و منوتو ببین شاید پی به وافقعیت بردی!!
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 10
    بغیر از لشکر فاطمیون وخانوادهای آنها و برخی موارد خاص،دولت باید هرچه زودتر افغان هارا به کشورشان برگشت دهد این خیلی مهم است
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 5
    سایت برترینها دارد از این جماعت طوری حمایت می کند... که انگار مردم با اینها هستند وقتی یکطرفه نظرات را منتشر می کند و بقیه را منتشر نمی کند
  • حسین IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    13 7
    اگه واقعا این خبر واقعیت داشته باشه که هرچند ۹۰ درصد خبرهای دنیای مجازی دروغه ،وای به حال ایران و قوه قضائيه که یه بیگانه بیاد چند سرقت مسلحانه انجام بده بعد با وثیقه آزاد بشه. خدا داند
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 1
    چرا باید حرف شماها را باور کرد؟
    • ایرانی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      0 0
      حرف بدون سند و مدرک و منطق منابع نامشخصی مثل اینترنشنال و منوتو های بهائی رو باور کنیم لابد؟😂
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    ببینید چی سر دنیا آوردید کردید که دنیا ترجیح میده از یک یاغی دفاع کنه 😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس