گرد و خاک رونالدو پیش از جام جهانی/ کریس منچستریونایتد را به آتش کشید!

کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای جنجالی به منچستریونایتد و سرمربی این تیم تاخت و آنها را خائن خطاب کرد.

به گزارش مشرق، در فاصله ۶ روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رونالدو در مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان، منچستریونایتد را به آتش کشید و این تیم و سرمربی هلندی شیاطین سرخ را خائن معرفی کرد.

کریستیانو رونالدو گفت: منچستریونایتد سعی داشت مرا از باشگاه بیرون بیاندازد. نه فقط مربی بلکه ۲-۳ نفر در باشگاه بودند که می‌خواستند مرا از باشگاه بیرون کنند. احساس می‌کنم به من خیانت شده است.

گرد و خاک رونالدو پیش از جام جهانی

وی ادامه داد: من به سرمربی تیم یعنی اریک تن‌هاگ به هیچ وجه احترام نخواهم گذاشت زیرا او هم یک ذره به من احترام نگذاشته است.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد اظهار داشت: مردم باید حقیقت را بدانند. بله به من خیانت شد و من احساس می‌کردم که عده‌ای نمی‌خواستند من در این باشگاه بمانم. نه فقط امسال، بلکه سال پیش نیز می‌خواستند من منچستریونایتد را ترک کنم.

رونالدو به رالف رانگنیک، سرمربی پیشین منچستریونایتد نیز تاخت و اظهار داشت: وقتی یک شخصی اصلا مربی نیست و مربیگری نکرده، چطور ممکن است سرمربی منچستریونایتد شود؟ من اصلا او را نمی‌شناختم و اسمش به گوشم نخورده بود!

کریستیانو در ادامه به وین رونی، هم‌بازی گذشته خود نیز حمله کرد و اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا انقدر جدی از من انتقاد می‌کند. شاید به خاطر این است که دوران فوتبالی‌اش تمام شده و من هنوز در بالاترین سطح دارم بازی می‌کنم. من بهتر از او بودم و این یک حقیقت محض است.

گرد و خاک رونالدو پیش از جام جهانی

وی در ادامه به صحبت‌هایی مبنی بر انقلاب تن‌هاگ در منچستریونایتد انتقاد کرد و گفت: وقتی به باشگاه بازگشتم دیدم هیچ پیشرفتی در منچستریونایتد از زمان رفتن سرالکس فرگوسن ایجاد نشده است. من هیچ انقلابی نمی‌بینم و به نظرم هیچ چیزی تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

طبیعی است که برای رونالدو بازی کنیم

رونالدو تصریح کرد: به نظرم هواداران باید تمام حقیقت را بدانند. من بهترین اتفاقات را برای منچستریونایتد می‌خواهم. به خاطر همین هم بود که به باشگاه بازگشتم ولی یک سری اتفاقات درون باشگاه وجود دارد که نمی‌گذارد این تیم مثل سیتی، لیورپول و آرسنال کنونی به سطح بالا برسد.

وی ادامه داد: باشگاهی با این ابعاد به نظرم باید در بالاترین سطح ممکن باشد ولی متاسفانه نیست. همانطور که پیکاسو گفته، برای بازسازی باید همه چیز را خراب کنید. اگر می‌خواهید این خراب کردن از من شروع شود، من مشکلی ندارم.

رونالدو خاطر نشان کرد: من عاشق منچستریونایتد هستم. من هواداران این تیم را دوست دارم و همیشه طرف باشگاه خواهم بود. اگر آنها می‌خواهند کاری متفاوت انجام دهند باید خیلی خیلی چیزها را در این تیم عوض کنند.

گرد و خاک رونالدو پیش از جام جهانی

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ گفت: سرالکس فرگوسن بیشتر از هر کسی می‌داند که منچستریونایتد کنونی در مسیر درستی قرار ندارد. مسیری که لایقش باشد. او می‌داند. همه می‌دانند ولی برخی نمی‌خواهند ببینند که به نظرم نابینا و کور هستند.

رونالدو در خصوص انتقال به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۰ اظهار داشت: من به قلبم رجوع کردم. فرگوسن به من گفت که امکان ندارد راهی منچسترسیتی شوی و من هم گفتم چشم رئیس!

وی ادامه داد: هواداران مهمترین چیز در فوتبال هستند. ما برای آنها بازی می‌کنیم. آنها همیشه طرف تو خواهند ماند. من وقتی بیرون می‌روم و در خیابان‌ها قدم می‌زنم طرفداران به سمتم می‌آیند و به خاطر کاری که در فوتبال انجام دادم از من تشکر می‌کنند. طرفداران همه چیز من هستند. به خاطر همین من این مصاحبه را انجام دادم. به نظرم این مصاحبه در بهترین زمان ممکن رقم خورد.

این مصاحبه در حالی منتشر شد که منچستریونایتد با تن‌هاگ به یک آرامش خوبی رسیده و توانسته به رده پنجم راه یابد.

گرد و خاک رونالدو پیش از جام جهانی

رونالدو در بازی یکشنبه شب منچستریونایتد نیز حضور نداشت. او در این فصل در مجموع ۱۶ بازی برای منچستریونایتد انجام داده و آمار ۳ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده است.

منچستریونایتد با تن‌هاگ ۲۱ بازی انجام داده و آمار ۱۴ برد ، ۵ شکست و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاهین۳۳ IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 3
    بابا تو هم پیر شدی و بازیهات نشون میده تو در چه سطحی هستی!!! سعی کن در اوج خداحافظی کنی🤔
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    رونالدو درست میگه تنهاخ در حد منچستر نیست همانطور که اردوویژه در حد لیگ جزیره نیست مثل مقایسه طلا و مس است منچستر به رونالدو گوش بده وگرنه خداحافظ منچستر مقتدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس