معاون رسانه ملی: 298 شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که ۲۹۸شبکه فارسی زبان و د۱۰ها شبکه کردی و ترکی ضد نظام تاسلامی برنامه تولید و پخش معاون

به گزارش مشرق، حسن عابدینی  بعد از ظهر  امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان کردستان اظهار کرد:  دشمنان تمام توان خود را  علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که ۲۹۸ شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه کردی و ترکی ضد نظام تاسلامی  برنامه تولید و پخش می‌کنند

وی گفت: اگر این شبکه‌ها دنبال جریان اطلاع‌رسانی شفاف هستند چرا برای چین و هندی‌ها با آن همه جمعیت یک شبکه راه نمی‌اندازند.

به گفته عابدینی، دشمنان با هجمه رسانه‌ای دنبال مشغول‌سازی مردم هستند این در حالی است که راه برد ایران در حوزه رسانه عدالت‌محوری و هویت‌محوری است.

وی خاطر نشان کرد: در طول ۲۰سال اخیر آمریکا  در ۵ مورد شکست خورده که عامل آن را جمهوری اسلامی می‌دانند.

معاون امور استان‌های صداوسیما بافزود: دشمنان دنبال ایجاد اختلاف مذهبی هستند و در مسیر رسیدن به این هدف تمام  توان خود را بکار گرفته‌ اند.

وی تصریح کرد: ملت آگاه و بصیر ایران در برابر این جنگ مذهبی با  حفظ نیرو  ووحدت همه اقوام در برابر دشمنان پیروز و مانع تحقق اهداف شوم آنان شده است.

عابدین با تاکید براینکه غربی‌ها جز خون‌ریزی و اختلاف‌افکنی‌ها در بین جوامع اسلامی چیزی نمی‌خواهند گفت: برابر ۷۰ سال درآمد نفتی ایران به دشمنان ضریه وارد کرده‌ایم.

وی گفت: ملت ما ثابت کرده از دشمنی دشمنان ابایی ندارد و  با تمام قدرت در برابر زیادخواهی آنان ایستاده است.

عابدینی گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی امروز دشمنان ما انقدر زبون شده‌اند که جرات اینکه حتی یک ناو در منطقه بیاورند را ندارند.

 وی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با ساخت انواع موشک‌ها به قدرت بازدارندگی رسیده و از مرحله تهدید معتبر نظامی غرب گذشته‌ است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: تحریم‌های دشمنان هم با پیوستن ایران به شانگهای چین دیگر اثرگذاری خود را از دست داده است.

وی در ادامه به سیاست‌های رسانه ملی گریزی زد و گفت: در این دوره بر اساس زیست‌بوم‌ مناطق عمل می‌کنیم چرا که معتقدیم که دوران نسخه‌پیچی بخشنامه از مرکز و ابلاغ به صداوسیمای استان‌ها گذشته است.

عابدینی اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، صداوسیما علاوه‌ بر یک دانشگاه باید به قرارگاه تولید امید تبدیل شود.

 وی با بیان اینکه مطالبات نخبگان استانی باید در صفحه تلویزیون و رادیو دیده و شنیده شود، عنوان کرد: همه اقوام و مذاهب در تلویزیون دیده شوند و صدا و سیما مراکز استان‌ها به محل علما، نخبگان و کارآفرینان تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    ول کن اینارو فقط صدف بیوتی!!
  • یوسف IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 0
    سلام‌ از نخبه گان ،مخصوصا فعالیتهای علمی و پیشرفتهاشون بصورت پیوسته تو صداوسیما نشون بدید تا قرارگاه امید شکل واقعی بخود بگیرد. در پناه حق باشید‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس