کد خبر 1435503
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
پشت پرده جلسه مصی علینژاد با مکرون چیست؟

جز مصی علی‌نژاد که وطن‌فروشی، خیانت، بی‌حیایی و وابستگی‌اش به بیگانگان پیش‌تر عیان شده، لادن برومند از دیگر افراد ضدایرانی است که روز جمعه با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه وطن امروز نوشت: گروهک‌ها، سازمان‌ها و افرادی که به عنوان معاندان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، عملا آلت دست و بازیچه غربی‌ها برای دشمنی‌ورزی علیه ایران هستند. خیانت سازمان تروریستی منافقین به مردم ایران و همکاری این گروه تروریست با صدام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و درخواست‌های مکرر جریان برانداز در طول سال‌های گذشته از دولت‌های غربی برای تحریم ایران و حتی حمله نظامی به کشورمان، از جمله شاهدمثال‌هایی است که می‌توان برای اثبات این موضوع که جریان معاند ایران به آلت دست بیگانگان تبدیل شده‌اند، برشمرد. درخواست عاجزانه جریان برانداز در ماجرای فتنه ۸۸ از اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا مبنی بر ورود به نفع فتنه‌گران نیز دیگر شاهدمثال این موضوع است. در اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر که به بهانه فوت مهسا امینی در برخی نقاط کشور رخ داد نیز این موضوع مشهود است.

هر چند در جریان ناامنی‌های ایجاد شده، مقامات آمریکایی و اروپایی صراحتاً به حمایت از جریان تروریستی آشوب پرداختند اما هر چه از پایان ناامنی‌ها و اغتشاشات اخیر در ایران می‌گذرد، رد توطئه سیاسی دولت‌های غربی برای ایجاد بحران امنیتی علیه ایران نیز بیشتر نمایان می‌شود. دیدار امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه با چند نفر از معاندان که به‌تازگی انجام شده، موید این امر است. کشور فرانسه که در طول چند دهه گذشته مامن و پناهگاه گروهک تروریستی منافقین بوده، بار دیگر نشان داد همچنان میزبان افراد و جریانات ضدایرانی، اعم از منافقین یا مسیح علی‌نژاد است. روز جمعه هفته گذشته (۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱) رئیس‌جمهور فرانسه با مسیح علی‌نژاد، رویا پیرایی، لادن برومند و شیما بابایی که هر کدام عهده‌دار بخشی از پروژه ضدایرانی غرب هستند، در کاخ الیزه دیدار و گفت‌وگو کرد؛ دیداری که تصاویر آن از سوی جریان رسانه‌ای ضدایرانی با آب و تاب فراوان منتشر شد. 

در تصاویری که از این دیدار منتشر شده، علی‌نژاد با انقلاب خواندن اغتشاشاتی که در ایران رخ داد، می‌گوید: ما در این انقلاب به مردان احتیاجی نداریم. چقدر خوشحالم که نماینده‌ای از مردان اینجا نیست. این اظهارات علی‌نژاد که تعجب سایرین را برانگیخته، باعث می‌شود یکی از افراد حاضر در صحنه به تصویربردار بگوید که این بخش از اظهارات فمینیستی علی‌نژاد را حذف کند.

در وهله اول اینطور به نظر می‌رسید که این دیدار به دعوت و درخواست مکرون انجام شده اما خیلی زود مشخص شد که یک گروه تجزیه‌طلب پشت پرده این دیدار بوده است. کارولین فورست، نویسنده و فیلمساز شناخته شده فرانسوی با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توئیتر از دیدار روز جمعه خود با مسیح علی‌نژاد و همراهان او در پاریس خبر داد و نوشت که این نشست با تلاش گروه عدالت برای کردها برگزار شده است. علی‌نژاد نیز این توئیت را در صفحه توئیتر خود باز نشر داده است که به منزله تایید نقش عدالت برای کردها در برگزاری دیدار رئیس‌جمهور فرانسه با این گروه است. گروه «عدالت برای کردها» یک گروه تجزیه‌طلب است که همچون سایر گروهک‌های تجزیه‌طلب، آرمان جدایی مناطق کردنشین ایران، سوریه، عراق و ترکیه از این کشورها و در نهایت تاسیس یک کردستان واحد را در سر می‌پروراند. این سازمان تجزیه‌طلب در معرفی خود نوشته است: «پس از مهار تروریسم [داعش]، دولت‌های غربی ملت کُرد را که آرزوی استقلالش را ۴ همسایه قدرتمندش [ایران، عراق، سوریه، ترکیه] هرگز تحقق نبخشیده‌اند به حال خود رها کرد و در واکنش به این موضوع (یعنی نماندن غرب برای تحقق استقلال کردها) این سازمان تاسیس شده است».

دیدار حامی رژیم پهلوی با مکرون

جز مسیح علی‌نژاد که وطن‌فروشی، خیانت، بی‌حیایی و وابستگی‌اش به بیگانگان پیش‌تر عیان شده، لادن برومند از دیگر افراد ضدایرانی است که روز جمعه با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد. لادن برومند، دختر پرویز برومند از اعضای جبهه ملی است که از همراهان نزدیک شاپور بختیار، آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بود. لادن برومند پس از دیدار با مکرون در حساب توئیتر خود با اشاره به رابطه نزدیک پدرش با بختیار، نوشت: زمانی وزیر خارجه فرانسه حاضر نشد در یک برنامه تلویزیونی در کنار دکتر بختیار حضور یابد. امروز رئیس‌جمهور فرانسه دختر بهترین دوست و پیرو بختیار را پذیرفت و حقانیت (!) بختیار و برومند را یادآوری کرد». لادن برومند بنیانگذار بنیاد عبدالرحمن برومند است؛ یک موسسه به ظاهر حقوق بشری که از سوی سازمان‌های آمریکایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند، حمایت و تامین مالی می‌شود. چنانکه بنیاد نِد (وقف ملی برای دموکراسی) به طور سالانه بودجه‌ای را در اختیار بنیاد عبدالرحمن برومند برای اقدامات حقوق بشری علیه ایران قرار می‌دهد. 

تشت رسوایی اپوزیسیون

دیدار چهره‌های رسوای ضدایرانی با مقامات غربی که هدفی جز نابودی ایران ندارند، نشان از بی‌وطنی جریان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران دارد. چنانکه اهتزاز پرچم‌ها و نمادهای انواع گروهک‌های تجزیه‌طلب در تجمع ضدایرانی در برلین آلمان که به دعوت حامد اسماعیلیون، از چهره‌های نوظهور براندازان برگزار شد نیز عیار بی‌وطنی جریان اپوزیسیون ایران را نشان داد. دیدار اسماعیلیون با جاستین ترودو، نخست‌وزیر ضدایرانی کانادا و همچنین درخواست او برای اعمال تحریم علیه مردم ایران نیز بیش از پیش وطن‌فروشی این جریان را به رخ کشید. 

حقارت ‌براندازان

نکته جالب توجه دیدار اخیر چهره‌های منفور ضدایرانی با رئیس‌جمهور فرانسه این است که آنها دست به دامان فردی شده‌اند که در شرایط کنونی فرانسه، نه‌تنها از مقبولیت عمومی برخوردار نیست، بلکه برای بهبود وضعیت کشور خود که در پی بروز جنگ میان روسیه و اوکراین دچار آن شده، چشم‌انتظار کمک و میانجی‌گری ایران است. مکرون شهریورماه سال جاری با ارسال پیام به رئیس‌جمهور کشورمان، خواستار نقش‌آفرینی ایران برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین شده بود. از طرف دیگر همان ایام نیز خبر آمد که مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای جبران کمبود انرژی که در پی جنگ روسیه و اوکراین دامنگیر اروپا شده، به الجزایر سفر کرده است تا از این کشور گدایی گاز کند. با همه اینها باید گفت که دیدار چهره‌های برانداز و ضدایرانی با رئیس‌جمهور فرانسه بیش از هر چیز، نشانگر حقارت جریان ضدایرانی است؛ جریانی که آنقدر دچار درماندگی و استیصال شده که برای پیشبرد اهداف خائنانه خود دست به دامان فردی شده که خود از بهبود شرایط و اوضاع کشورش عاجز است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    36 3
    دوتا ورشکسته اخلاقی ودارای بیشترین نارضایتی
    • DE ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      17 2
      یه حکمی به جاسوس‌های فرانسه بدیم تا بفهمه چی خورده
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      8 3
      مکرون سلیقه و عقل درستی داشت با عجوزه ای از خودش چند سال بزرگتر ازدواج نمیکرد !
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      3 2
      معصی شکمو برای شام دعوت نشده بود . تا فهمید سورچرونی با چند زن دیگه هم هست فوری چترباز شد و خودشو دعوت کرد ! معصی جیره خور ، آخرشه کوفت بخور !
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      4 1
      بازار برده فروشان ! مکرون هیچ کدوم را نپسندید !
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      3 1
      جای کسی خالی بود که با معصی ، استند آپ کمدی اجرا میکردند.
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      2 1
      فردا که معصی فاکتور چند میلیون یورویی بابت ملاقات رو به مکرون داد تازه میفهمه با چه " مبارزی " طرفه !
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 1
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • سعید موسویان فرد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    29 1
    این مصی معلوم الحال و امثال اینها و منافقین که حسابشان به عنوان خائن مشخصه ، موضوع رئیس جمهور فرانسه هستش باید سفیر فرانسه را احضار کنن باید به این به اصطلاح رئیس جمهور برخورد بشه که با تروربست های ضد ملت ایران دیدار و نقشه میچیند راستی راستی این کم موضوعی نیست !! مکرون یک سناتور و یافت مسئول رده پائین نیست و به؟ عنوان؟ رئیس جمهور فرانسه با عاملان جنایت در ایران دست میده ایران باید فکر مذاکره با غرب را بکلی از برنامه اش خارج کنه ، دیگه شورشو درآوردن ، تا ابد هم که اخلاقی برخورد کنیم زیر فشار هستیم ، اگر احترام میخواهیم با اینها باید از نقطه قدرت حرف بزنیم
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    13 1
    شما هم با جلیقه سبزهای و مخالفان دولت فرانسه جلسه بگذارید
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    8 0
    لطفا وزارت امور خارجه و سایر نهاد های مرتبط را از خواب بیدار کنید . با اردنگی باید سفیر فرانسه رو از ایران بیرون کنید
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    11 1
    اگه ایران همین کار رو با دشمنان علنی فرانشه و حامیان براندازی و حملات مسلحانه علیه دولت فرانسه میکرد سفیر ما رو احضار میکرد و اصلاحطلبان انتقاد میکردند چرا دنبال دشمنی با جهانید! احتمالا سفیرمون هم بعدش اخراج میشد
  • SE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    6 8
    حاج مشرقی! خوراک لااقل یک هفته ات از مکرون رسید! پشت پرده ها یادت نره ها!!
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 1
      اى جونم به اين جواب !
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    12 1
    عجوزه بد ترکیب حامی تروریستها
  • آدرین DE ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    9 0
    باقی مسلمانان دنیا از مکرون و توهین‌ها و کاریکاتورهای مجلات مورد حمایت احزاب سیاسی فرانسه به پیامبر دل خوشی ندارن، به زودی مسلمانان غیر ایرانی هم دشمن مسیح علی‌نژاد میشوند و این خانم باید دنبال سوراخ موش بگرده😉
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    11 1
    هرکاری که اقوام نابودشده انجام دادند اینا تشویق میکنند ازفسادوجنایت تاقلدری
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    3 1
    هرکاری که اقوام نابودشده انجام دادند اینا تشویق میکنند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 1
    هرکاری که اقوام نابودشده انجام دادند اینا تشویق میکنند ازفسادوجنایت تاقلدری
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    7 0
    کسانی که ترتیب این دیدار را تدارک دیدند ی مشت تجزیه طلبند بنابراین هدف کاملا مشهوده وگرنه دلقک خانم را میخان برا چی ؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    6 2
    پشت پرده مسی رو هواس
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    5 0
    این راهی که این مزدور می ره دار و دسته رجوی خیلی وقت پیش رفتن
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 1
    باید مجلس فرانسه مکرون را به دلیل انتحار سیاسی استیضاح کند.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    2 2
    مشکل بد سلیقگی ماکرونه، اونم از زنش
  • عمو IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    نمی دونم چقدر ارتباط داره مَصی با همتیره اییهای برازاش با درآمدهای ۲۰ میلیارد تومان و ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    مسیح ولونژادتنهاکاری که ازدستش برمیادهمینه هرروزدراغ۵۷۶۸۳وش یکی باشدوبرعلیه اسلام وقران فعالیت کند
  • US ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    سازمان دروغین عدالت برای کرد توسط جنایتکاران مافیای یهود بنام توماس کاپلن و برنارد هنری لوی اداره می شود. لوی پرزیدنت این سازمان و کاپلن بلیونر صهیونیست جزو هیات امنا این سازمان دروغین هستند که برای جوسازی بمنظور حمله نظامی به ایران میلیونها سرمایه گذاری کرده اند. ایرانیان لازم است این افراد صهیونیست حامی اسراییل را به همه جهان معرفی کرده و پروژه منحوس صهیونیزم جهانی - اودیت اینون - را محکوم کنند. افراد نباید ذره ای به این افراد جنایتکار و دزد فرصت دهند. از صهیونیست های دیگر وابسته به این سازمان میتوان از عیان هرشی علی مسلمان ستیز - ان اپلبام نوکان صهیونیست - ماکس بوت صهیونیست دو آتشه حامی اسراییل - ایروین کوتلر حامی مجاهدین (دوستان صهیونیست ها در تمام جبهه ها مهره های خود را دارند.) ایروین کوتلر هم از مجاهدین هم از پهلوی و هر حیوان دیگری باشد بمنظور مهره برای استفاده بنفع اسراییل بهره می برد و در نهایت وقتی کشورها را تجزیه کردند مهره های قابل اعتماد خود را می نشانند. گول این جنایتکاران و دزدان مافیایی را نخورید.
  • DE ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 0
    پشت پرده جلسه مصی علینژاد با مکرون چیست؟هیچی فقط افتضاه و شکست.کند بدجنس با بدجنس پرواز َ کبوتر با شتر فیل با غاز.
  • CA ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 0
    خیلی باید بی رگ و ریشه باشی که حاضر بشی برای پول و معروف شدن و یا انتقام و عقده گشایی علیه کشوری که در آن بدنیا آمدی قتلعام راه بندازی و باعث تجزیه آن و هرجنایت دیگری علیه آن بشی. واقعا چه انسانهای پاک و چه انسانهای پلیدی از یک سرزمین بیرون میان. یکی میشه علی‌وردی یکی میشه علی‌نژاد. میگی خدایا هر دو در نام خانوادگی علی دارن اما مصی علی‌نژاد نجس، پلیدتر از هندجگرخوار کجا و آرمان علی وردی شهید سراسر پاکی و نور خدا کجا. فرقش ایمان و کفر است.علی‌وردی میشه مصداق «اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّور» و مصی علینژاد میشه مصداق «وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ». همه نتیجه انتخاب ماست. آدم باید دائم از خدا بخواد که نذاره گمراه بشه، چون هیچ خسرانی مثل گمراهی نیست. «رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ».
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    انشاءالله زمستون همشون یخ بزنند
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    این زن بی حیای خائن از نوادگان ضیا، خائن هست و مایع ننگ . نجاست در خون و ژن این موجود موج میزند . ولی بهش میگیم شتر در خواب بیند پنبه دانه با آل علی هر که در افتاد ور افتاد بزودی مثل بقیه خائنین که داخل کیسه کردند آوردن ایران تو را هم میبینیم حتی اگر تمام دنیا اسکورت چی تو کوچولو باشند . ولی نعش کثیف شما ها کنار مکرون جان باشه بهتره .
  • صادق IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    مسیح علی نژادنفو ذی دولت هاشمی و خاتمی است
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    مصی دیگه از سکه افتادی مکرون هم ار انقلاب لادن برومند خوشش امد تو برو انقلاب خودت را به پم. پئو بده باهمون کریه المنظر بساز یکی را هم از این. گنده ها برای شیرین عبادی. پیدا کن تا اوهم انقلا ب بازی کنه بای بای
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    معصی در کدام دانشگاه درس خوانده ؟ باید ببینید کدام اساتید دانشگاه در منحرف کردن او و دیگر دختران این کشور دست داشته اند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس