کمپین علیه مکرون  - کراپ‌شده

به دنبال دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معروف اپوزیسیون جمهوری اسلامی و دخالت وی در امور داخلی ایران جوانان ایران اسلامی در پست آخر صفحه اینستاگرام رئیس جمهور فرانسه هشتگی را کامنت گذاشتند.

به گزارش مشرق، به دنبال دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معروف اپوزیسیون جمهوری اسلامی و دخالت وی در امور داخلی ایران جوانان ایران اسلامی در پست آخر صفحه اینستاگرام رئیس جمهور فرانسه هشتگ #Unitediran را کامنت گذاشتند.

روابط عمومی پویش جوانان انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معروف اپوزیسیون جمهوری اسلامی، جوانان ایرانی در اقدامی مردمی و کاملا خودجوش به دخالت‌های رییس جمهور فرانسه در امور داخلی ایران پاسخ روشنی دادند.

گفتنی است؛ جوانان ایران اسلامی در پست آخر صفحه اینستاگرام رئیس جمهور فرانسه هشتگ #Unitediran را کامنت گذاشتند و ایرانِ متحد را با هر سلیقه فکری به مکرون یادآوری کردند.

کمپین علیه مکرون

لازم به ذکر است؛ این اقدام جوانان سرزمین منجر به انتشار هزاران کامنت با پرچم ایران در صفحه اینستاگرامی بالاترین مقام دولتی کشور فرانسه شد که بازخوردهایی را نیز در صفحات مخالفان جمهوری اسلامی داشت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    27 5
    باورشون نمیشد (شکست از ایران رو)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس