کد خبر 1436004
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
منچستریونایتد باید کریستیانو رونالدو را بیرون کند

جیمی کرگر اعتقاد دارد مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، مملو از خودخواهی بود.

به گزارش مشرق به نقل از اسکای، رونالدو که از مدت‌ها قبل گفته بود در مصاحبه‌ای ناگفته‌هایش را بر زبان خواهد آورد، بالاخره سکوتش را شکست و البته حرف‌های تندی را علیه باشگاه منچستریونایتد و مسئولان آن مطرح کرد. کرگر در واکنش به این صحبت‌ها گفته است:

مشخص بود چنین اتفاقی و چنین پایانی در راه است. من ۱۸ ماه قبل دقیقا همین را گفتم: منچستریونایتد با برگرداندن کریستیانو رونالدو به باشگاه، اشتباه بزرگی کرد. به نظرم او در شرایطی که هواداران باید از برد مقابل فولام خوشحال باشند، حرف‌های عجیبی زد. قضیه نه تیم است و نه سرمربی، بلکه این جو منفی به رونالدو بر می‌گردد. از زمان بازگشت او، شرایط به همین شکل بوده است.

رونالدو بعضا عملکرد خوبی درون زمین داشته است و فصل قبل گل‌های زیادی زد. اما در فصل جاری، او نقش پر رنگی ندارد و برای توجهی که به او نمی‌شود تقلا می‌کند چرا که درون زمین حضور ندارد. بنابراین تنها راه جلب توجه برایش دردسر ساختن است و قصد او از این مصاحبه دقیقا همین بود.

واضح است که او به دنبال اخراج شدن است. رونالدو در تابستان به باشگاه گفت که به دنبال جدایی است و این در فوتبال چیز عجیبی نیست. هیچ باشگاهی او را جذب نکرد؛ شاید به خاطر دستمزدش یا رقم درخواستی منچستریونایتد. به نظرم خودش هم می‌داند که در پنجره بعدی یا تابستان آینده هم همین‌ داستان خواهد بود و به همین جهت دنبال اخراج شدن یا جدایی به صورت رایگان است. این تنها راه خروج برای اوست.

به نظر من هم، یونایتد باید او را اخراج کند یا اجازه بدهد به صورت رایگان جدا شود. آن‌ها مشغول ساختن چیزی هستند که قرار نیست در کوتاه مدت به فتح لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا منجر شود. سرمربی تیم دنبال این است که طی ۲-۳ سال آینده برای کسب آن عناوین رقابت کند و آن زمان رونالدو در باشگاه حضور نخواهد داشت. رونالدو در این مدت یک حواس‌پرتی خواهد بود و این جریانات تمامی نخواهد داشت. وقتی بازیکن می‌گوید به سرمربی احترام نمی‌گذارم، چطور می‌خواهد در روز اول پس از جام جهانی، به کارش ادامه بدهد؟ شرایط نمی‌تواند این طور ادامه پیدا کند چون تصاویری منتشر خواهد شد و ما هم در مصاحبه سرمربی تیم با اسکای، پرسش‌هایی در مورد رونالدو مطرح خواهیم کرد. یونایتد به چنین هیاهویی نیاز ندارد.

نمی‌دانم این که تن هاخ به او بی احترامی کرده است، از کجا آمد؛ اصلا برایم قابل درک نیست. اگر هم بی احترامی‌ای در کار باشد، از جانب او نسبت به یونایتد و تن هاخ است. همه به رونالدو احترام می‌گذارند و کسی نمی‌تواند برای کارش احترام قائل نشود. او بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ است و تن هاخ هم برایش احترام قائل بود؛ ولی ما برعکس این جریان را شاهد نبودیم. او به دنبال جدایی بود، حاضر به ورود به زمین نشد، قبل از پایان بازی با تاتنهام ورزشگاه را ترک کرد و این کار را در پیش فصل هم انجام داده بود. تن هاخ همین چند هفته پیش او را در بازی با استون ویلا کاپیتان کرد.

رونالدو خودش را در این وضعیت قرار داده است و باشگاه کار بدی نکرده و سرمربی هم چیز بدی در موردش نگفته است. او مسبب این جریانات است و هواداران هم نادان نیستند.

کرگر در بخش پایانی صحبت‌های خود همچنین به این اشاره کرد که رونالدو آنقدر برای منچستریونایتد زحمت کشیده است که همچنان جایگاهش را در بین هواداران این باشگاه حفظ خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 1
    تن هاخ بدرد لیگ هلند میخوره منچستر باید رونالدو رو بازیکن مربی کند وگرنه کارش تمومه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس