کد خبر 1436518
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
مطالب مطرح شده علیه ایران در شورای حکام مردود است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در شورای حکام قطعنامه‌ای پیش نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهور اسلامی هم مردود است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در واکنش به نشست شورای حکام و پیش نویس قطعنامه‌ای علیه ایران اظهار داشت: اتخاذ سیاست فشار حداکثری و اتهام پراکنی به جمهوری اسلامی توسط جریان استکباری و صهیونیستی طبیعت آنهاست که معتاد به تحریم و این سیاست مندرس هستند.

وی ادامه داد: قطعنامه‌ای پیش نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهور اسلامی هم مردود است مهم این است ایران برای پیشبرد برنامه خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با رد سفر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: فعلاً سفری از آژانس در دستور کار نیست؛ موضوع حائز اهمیت این است که وزارت خارجه بحث تداوم مذاکرات را پیگیری کند و این کار به اشکال گوناگون در دست اقدام است.

اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه به سازمان انرژی اتمی مربوط بود این است که به همه موارد ادعایی و اتهامی پاسخ داده شود که چنین کردیم و اگر حسن نیت می‌داشتند و قرار بود مذاکره را تداوم دهند قطعنامه‌ای با این ابعاد و حجم ارائه نمی‌کردند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: توقع داشتیم حسن نیت جمهوری اسلامی و پاسخ‌های مستدل، کاررساز واقع شود و اجازه دهند مسیر طبیعی و غیرسیاسی و روش حرفه‌ای و ضوابط پادمان ملاک باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    5 1
    امام خمینی (ره) می فرمود که اگر ما یک قدم عقب بنشینیم آنها(استکبار) صد قدم جلو می آیند. جناب اسلامی و در کل جمهوری اسلامی هنوز بعد از چهل سال و اندی این فرموده امام را نفهمیده اند و به آن عمل نمی کنند.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 7
    اینها مشتی کاغذ پاره است! اونقدر قطعنامه صادرکنند که قطعنامه دانشان ... شود. یادتونه به این مطالب قه قهه میزدید؟ نوشششش جانننن
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      8 1
      اینقدر ذوق نکن بدبخت. کاغذ پاره بود هنوز هم هست. اگر کاغذ پاره نبود هنوز بعد از این همه سال و صدها قطعنامه و بیانیه لازم نبود که باز هم قطعنامه صادر کنند. ایران دهها سال پیشرفت کرده و پیشرفتهای ایران غیر قابل برگشت است. همین کار مونده برای لشکر دلقک های آمریکا که مرتب قطعنامه صادر کنند و بعدش هم بیفتند به التماس برای ملاقات.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      6 1
      اگر سال ۹۲ غرب زده ها دست رو دست نمیزاشتن و همگام با افزایش تحریم ها خنثی سازی تحریم رو دنبال میکردن بله اون ها فقط کاغذ پاره بود.الان صنایع نظامی ما عملا ثابت کرد و از تحریم ها فرصت ساخت.سال ۹۰ که بنزین تحریم شد همان زمان دولت شروع به ساخت پالایشگاه و سی ان جی کردن خودرو ها کرد و تحریم بنزین به فراموشی سپرده و ما تبدیل به صادر کننده بنزین شدیم اما دولت غرب زده شیخ حسن فقط دنبال سازش و تسلیم و خلع سلاح مقابل آمریکا بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس