کد خبر 1436540
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
استقبال غیرمنتظره طرفداران هندی از تیم ملی انگلیس در دوحه

اعضای تیم ملی فوتبال انگلیس هنگام ورود به هتل محل اقامتشان در پایتخت قطر با استقبال گروهی از هواداران هندی‌تبار روبرو شدند.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین نوشت، هنگام ورود گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به هتل پنج ستاره سوق الوکره، محل اقامت تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی، یک گروه از هواداران هندی‌تبار با زدن طبل و ترومپت از تیم او استقبال کردند. این مهاجران هندی طرفدار تیم ملی انگلیس حتی از مانع کار گذاشته توسط پلیس نیز عبور کردند تا به اعضای تیم ملی فوتبال انگلیس نزدیک شوند. شدت تشویق آنها نسبت به هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و سرمربی این کشور بیشتر بود.

سه شنبه شب این طرفداران هندی تبار در استقبال از تیم ملی انگلیس شعار "انگلیس! انگلیس!" سر داده و به نوبت در استقبال از سرمربی و بازیکنان انگلیس شعار دادند: "ساوت گیت سرمربی بزرگ ماست! استرلینگ سوپراستار ماست! پیکفورد دروازه‌بان بزرگ ماست!"

روزنامه گاردین تحلیل کرد، این اتفاق نشانه دیگری از این است که اولین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه و اولین جام جهانی برگزار شده در فصل زمستان، متفاوت از ۲۱ تورنمنت جام جهانی برگزار شده قبل از آن است.

با این حال برخی کاربران در رسانه‌های اجتماعی نوشتند که قطری‌ها به برخی از مردم محلی پول داده‌اند تا با استفاده از آنها جذابیت بیشتری به تورنمنت امسال بدهند. گاردین اما نوشت، تعدادی از این هواداران هندی تبار که از تیم ملی انگلیس استقبال کردند به این رسانه گفته‌اند که هواداران واقعی هستند و در کل عمر خود طرفدار انگلیس و بازیکنانی مثل دیوید بکام بوده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    6 0
    کجاست گاندی و جواهر لعل نهرو... تا نسل واگرا و از خود بیگانه شدة هندی را ببیند؟ ... شاید اگر تاریخی را که جواهر لعل نهرو در زندان نوشته بود، می خواندند ... این جور از خودشان بی خود نمی شدند! زنده باد آزادگی و مقاومت
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 1
    بدبختهای حقیری ک هنوزم توفکرغلام ونوکرروباه بودن گیرکردن!! البته پدرمعنوی این هندی ها انگلیسه.اگه اون ظلمهایی ک غرب به هندکرده رابازخوانی کنن برای این عده حقیرحتماازشرمندگی اب میشن توزمین!! گاندی کجایی ک مردمانت دربرابراستعمارگرپیرتاکمرتعظیم کرده اند. گاندی بادولتی ک انگلیس برسرکاراورده بودتوهند مبارزه کرد... ایناابروی تمام هندی ها رابردن بااین کاراشون وکلاغربزدگیشون
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    نخست وزیر انگلیس یک هندی بی صاحب است. باید هم هندی ها طرفدار تیم انگلیس باشند مگر در دنیا کلأ چند هندی بی صاحب وجود دارد؟
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    4 1
    خوب یکجواریی مستعمره بودن و عادت به نوکری ارباب
  • حسن GB ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 2
    استقبال هندی‌ها از تیم انگلیس قابل درک است چون نخست وزیر انگلیس هندی است.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    طرفداری از ارباب میکنن.استعمار به این زودی ها مستعمره رو رها نمیکنه.اصلاح طلبان هم در ایران طرفدار انگلیس و آمریکا هستن.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 1
    خود بخوان حدیث مفصل از این مُجمَل رسوبات استعمار و یا استقلال نمایشی اکثر پولداران و سرمایه داران هندی مقیم لندن هستند
  • رضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 1
    نوکر گذشته انگلیس بودن و هنوزم دلشون نوکریشو میخواد
  • reza IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    3 0
    مثل بعضی از جوونای خودمون با وجود این همه ظلم و جنایت و تحریم آمریکاییها باز هم میمیرن براشون!
  • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 1
    اینها دیگر چه موجوداتی هستند؟؟؟!!! ظاهرا ذاتا نوکر و برده خلق شده اند.!!!!!!!
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    واسه نونه ، واسه نونه. این بیچاره ها کارگرای هندی هستن که تو قطر ارتزاق میکنن. نباید حرکات ۱۰۰ نفر رو به پای طرز فکر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر هندی گذاشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس