ستایشی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی هیچگونه مدارا و مماشاتی با کسانی که امنیت مردم را مخدوش و در نظم جامعه اخلال به وجود می‌آورند، نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی شب گذشته در ایذه و استان اصفهان، گفت: باز هم ملاحظه شد که برنامه‌ریزی، سبق تصمیم و دست ناپاک تروریست‌ها، این حادثه را در مناطق مورد بحث ایجاد کرد و باعث داغدار شدن خانواده‌های بزرگوار شهدای شب گذشته شد.

وی افزود: از این حادثه دل مردم عزیز، خداجو و متدین ما به درد آمد و موجب شد عزم ما نسبت به برخورد با این اغتشاشگران، مخصوصا آن‌هایی که با برنامه‌ریزی، تصمیم از پیش گرفته شده و براساس هدایت‌های تروریست‌ها و کشورهای متخاصم، اقدامات‌شان را انجام می‌دهند، قوی‌تر، محکم‌تر و راسخ‌تر باشد.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما قبلاً هم اعلام کردیم و الآن دوباره اعلام می‌کنیم که دستگاه قضایی هیچگونه مدارا و مماشاتی با کسانی که عالماً و عامداً مبادرت به اینگونه اقدامات کرده و امنیت مردم را مخدوش و در نظم جامعه اخلال به وجود می‌آورند، نخواهد داشت.

ستایشی ادامه داد: ان‌شاءالله با قوت و قدرت و با اعمال تمهیداتی که صورت گرفته، اغتشاش‌گرانی که در این خون‌های ریخته شده مباشرت، مبادرت و معاونت داشتند و مسبب هستند را با همکاری ضابطین شناسایی خواهیم کرد و به زودی و با رسیدگی‌های قاطعانه، این افراد را به سزای اعمال زشت خودشان خواهیم رساند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تمهیداتی که صورت خواهد پذیرفت و تصمیماتی که اتخاذ خواهد شد و با احکام قاطعانه‌ای که در جهت تنبیه این افراد انجام می‌شود، ما دیگر شاهد بروز و ظهور این موارد نباشیم.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: من در همینجا به خانواده‌ها عرض می‌کنم که از فرزندان‌شان مراقبت کامل کنند و اجازه ندهند که هیجانات و احساسات بر آن‌ها غالب شود و افرادی به عنوان محرک و مشوق، آن‌ها را به میدان اغتشاشات بیاورند.

ستایشی افزود: خانواده‌ها مدیریت و جلوگیری کنند و نگذارند که فرزندان عزیزشان که فرزندان عزیز وطن ما هستند و حالا گرفتار دشمنان می‌شوند، خدایی نکرده مرتکب افعالی شوند که وصف مجرمانه دارد.

وی اظهار کرد: باید بپذیریم که یک عده‌ای محرک و مشوق هستند و واقعاً با برنامه‌ریزی کامل افراد را برای اغتشاش هدایت می‌کنند؛ این افراد باید بدانند که ما با آن‌ها هم تعارف نداریم و قاطعانه و بازدارنده با آن‌ها برخورد می‌کنیم، به نحوی که عبرتی برای سایرین باشد که مبادرت به این اقدامات نداشته باشند و از مردم سوءاستفاده نکنند.

سخنگوی قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: به مردم داغدار خوزستان و اصفهان و به خصوص خانواده شهدای شب گذشته تسلیت و تعزیت می‌گوییم؛ ما در این ایام ساختارشکنی‌هایی را دیدیم و امیدواریم بتوانیم اقدامات قاطعی را انجام دهیم که درسی برای کسانی باشد که این حوادث را انجام می‌دهند و نظم عمومی را مخدوش می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    شما تشریف ببرید در دفتر کارتان چایی بخورید و جمع کردن این تروریستها را به بچه های سپاه واگذار کنید و نگران این نباشید که غربی ها چه میگن.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    حالا حالاها زوده عجله کار شیطان است باش تا صبح دولتت بدمد بعد دست بکار شو همه که چهره نمایاندن لااقل دریک نیم روز خیالی همه را بفرست توگونی
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    ظنز قرن ــ با هدایت‌گران اغتشاشات قاطعانه برخورد می‌کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس