شایعه آتش‌زدن بیت تاریخی امام (ره) در خمین صحت ندارد

خمین- فرماندار خمین گفت: شایعه آتش‌زدن بیت تاریخی امام (ره) در این شهر صحت ندارد.

به گزارش مشرق، حمید کمانکش افزود: با فراخوان ضدانقلاب شامگاه پنجشنبه، تجمعی محدود در شهر خمین برگزار و تعدادی از اغتشاش گران دستگیر شدند.

کمانکش گفت: رسانه‌های ضدانقلاب از صبح امروز جمعه مدعی شده‌اند، اغتشاش‌گران بیت تاریخی امام راحل در خمین را به آتش کشیده‌اند که البته این خبر از اساس کذب و دروغ است.

فرماندار خمین افزود: همه این جو سازی ها به دلیل پرتاب چند کوکتل مولوتف در خیابان و شکستن شیشه به وسیله اوباش شکل گرفته است.

وی ادامه داد: البته بر اساس مشاهدات میدانی این عده آشوب‌گر که با تحریک ضد انقلاب از مناطقی دیگر به صورت سازماندهی شده به خمین آمده بودند با وجود آنکه نتوانستند بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نوجوان و جوان را با خود همراه کنند، علاوه بر آسیب به اموال عمومی در سطح شهر، شیشه‌های حوزه علمیه را نیز با سنگ پرانی شکستند.

فرماندار خمین در ادامه گفت: کیوسکی در محل اطراف بیت تاریخی امام خمینی رحمت الله علیه در خمین مستقر است که برخی از اخلال گران امنیت عمومی، فقط شیشه‌های این کیوسک را شکسته‌اند و ویدئو های منتشر شده فضای مجازی، تحرکات این چنینی را در تاریکی شب، با شگردهای رسانه‌های معاند بزرگنمایی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس