نتیجه فراخوان 3 روزه آبان چه شد؟ / زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!

پروژه‌ای آشوب از روز ۲۸ شهریور آغاز و کمتر از 2 ماه به تروریسم عریان بدل شد. جنایاتی نظیر زنده سوزی، بریدن گلو، شکنجه خیابانی، زجرکشی، هتک حرمت و ... امری نیست که شهروند عادی و حتی معترض به اوضاع معیشتی بتواند مرتکب آن شود.

به گزارش مشرق، در فرخوان سه روزه سه شنبه ۲۴، چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان آماری بالغ بر ۲۲ تن از نیروهای بسیجی، فراجا و شهروندان عادی به شهادت رسیدند. در اصفهان و ایذه شاهد عملیات تروریستی کور با سلاح گرم بودیم. میزان خشونت عریان در دو شهر کردنشین و ایذه خوزستان از سایر شهرها بالاتر بود.

در خوزستان علاوه بر کشتار یک کودک ۹ ساله و یک مادر ۴۵ ساله، شاهد جولان عناصر وهابی نیز در شهر بودیم که با جمله «رافضی را بکش» عقبه خود را مشخص کردند. البته استاندار خوزستان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که تعدادی از عاملان عملیات تروریستی در ایذه، در حین فرار دستگیر شدند و در حال بازجویی هستند. شهر مجاور مرزی بوکان نیز روز پنجشنبه درگیر غارت مغازه‌ها و اموال عمومی شد.

آمار شهدا اعلامی، تاکنون به تفکیک ذیل است:

  • ایذه (خوزستان): ۷ تن
  • بوکان (آذربایجان غربی): ۳ تن
  • مشهد: ۳ تن
  • اصفهان: ۳ تن
  • سنندج (کردستان): ۲ تن
  • سراوان (سیستان و بلوچستان): ۲ تن
  • قروه (کردستان): ۱ تن
  • شیراز (فارس): ۱ تن

جریان رسانه‌ای/سایبری تروریست‌ها ابتدا کشتار ایذه را به‌سان فتح الفتوح منتشر کردند. گمان‌شان این بود که فقط پلیس و بسیج در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند. پس از مشخص شدن ابعاد جنایت، سیاست فرار به جلو را انتخاب کردند امّا اسکرین تُرَّهات و شادی آنان از عملیات تروریستی ایذه در فضای مجازی موجود است.

زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!+ عکس و فیلم
خوشحالی اولیه از جنایت تروریستی شب گذشته در ایذه

زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!+ عکس و فیلم
خوشحالی اولیه از جنایت تروریستی شب گذشته در ایذه

زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!+ عکس و فیلم

زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!+ عکس و فیلم
توئیت یکی از اکانت‌های اصلی ترویج تروریسم
قبل و بعد از روشن شدن ابعاد جنایت

چهارشنبه شب مشابه جنایت ایذه در اصفهان تکرار شد. دو راکب موتور سوار به سمت نیروی انتظامی تیراندازی کردند. در این عملیات تروریستی کور ۳ نفر به شهادت رسیدند و یک تن نیز مجروح شد.

پروژه‌ای که روز ۲۸ شهریور آغاز شد اکنون به تروریسم عریان بدل شده است. این فرآیند در ۳ بخش پیگیری شد:

فاز اول؛ اعتراضات با جمعیت نوجوان شروع شد. موازی با آغاز سال تحصیلی جدید، ملتهب کردن دانشگاه‌ها و مدارس در دستور کار قرار گرفت. بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز در کشور در حال تحصیل هستند ولی نهایتاً تعدادی کلیپ با حضور چند ده دانش آموز عاید رسانه‌های لندنی - سعودی شد. بیش از ۳ میلیون دانشجو در حال تحصیل هستند ولی جمعیت هتاک، یک درصد دانشجویان را هم نتوانست با خود همراه کند.

لازم به ذکر است که نقطه شروع رکیک‌ترین الفاظ از دانشگاه‌های دولتی نظیر شریف و خواجه نصیر بود. دانشگاه‌هایی که دولت قریب به یک میلیارد برای هر فرد محصل آن هزینه می‌کند. لذا هتاکان مرفه، بدون وقفه، باید از دانشگاه دولتی اخراج شوند. این افراد برای تحصیل، باید هزینه قریب به یک میلیارد را پرداخت کنند.

هم‌زمان تصاویر متعدد از دختران جوان تحت عنوان «کشته شده توسط نظام» منتشر شد. مدرک؟ هیچ. صرفا تعدادی عکس‌نوشت به صورت سریالی توسط رسانه‌های لندنی منتشر و بدون هیچ ادله مدعی کشته شدن افراد توسط نیروهای امنیتی می‌شدند.

تاکنون فوت بیش از ۲۰ دختر و زن جوان از سوی رسانه‌های لندنی-سعودی به اسم نظام نوشته شده است: مرضیه دشمن زیاری، ندا بیات، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل‌زاده، آیتک رضایی، اسرا پناهی، پردیس جاوید، هانا دوزدوزانی، سارینا ساعدی، مائده جوانفر، ناهید مصطفی‌پور، نسرین قادری، نسیم صدقی، پارمیس همنوا، آرنیکا قائم مقامی، پریسا بهمنی و نیکا شاکرمی از جمله این اسامی است.

نکته اینجاست: قطار دخترکشی معارضین در حال گردش در تمام نقاط ایران می‌باشد و هر یک از اسامی متعلق به یکی از اقوام ایران است! تعدادی از اسامی ادعایی نظیر ندا بیات و هانا دوزدوزانی اصلا وجود خارجی ندارند.

فاز دوم؛ طیف آموزش دیده جنگ شهری به تجمعات تزریق شد. تمرکز عمده این طیف مناطق مرزنشین بود. آشوبگران مناطق مرکزی کشور در پر کردن یک خیابان از جمعیت مردمی عاجز ماندند. بر همین اساس، لاجرم برای تسلط بر یک خیابان، دست به توحش عریان می‌زدند. نمونه‌های متعددی نیز به لطف فضای مجازی مستند شده است. از جمله:

زنده سوزی: تروریست‌های داخلی ۲۹ شهریور در مشهد و ۲۱ مهر در تهران دست به این جنایت بزرگ زدند.

جنایت زنده سوزی در مشهد

جنایت زنده سوزی در تهران

ماجرای زن بی‌حجابی که مانع زنده سوزی یک روحانی شد

شکنجه زجرکش کردن در خیابان: روح الله عجمیان در کرج از سوی قریب به ۲۰ نفر سنگسار می‌شود، روی زمین کشانده می‌شود، سر و صورت او لگدکوب و بر روی بدن ناتوان او تاخته می‌شود. امّا این پایان کار نبود. به سان اشقیاء استخوان‌های دنده او را می‌شکنند، بر روی سینه او می‌نشینند و چندین مرتبه قمه به بدن او وارد می‌کنند. روح الله تحت شکنجه به شهادت رسید.

بازگشت قاتلان به صحنه جنایت

آرمان علی وردی نمونه دیگر است. او در حال عبور از میان جمعیت در محله اکباتان بود. در همین حال قریب به ۳۰ نفر به جرم اینکه آرمان ریش دارد، او را دوره کردند و زیر مشت و لگد گرفتند. پس از مدتی مرحله دوم شکنجه آرمان در خیابان آغاز شد. با آجر به سر آرمان می‌زنند. با چاقو صورت او را پاره می‌کنند. سپس او به اندازه چندین بلوک روی زمین می‌کشند. سر او را به جدول زدند، با چاقو ران پای او را دریدند تا نتواند روی پا بایستد و حرکت کند. پشت کمر آرمان را پاره پاره کردند. یک قداره را نیز بر فرق سر او فرود آوردند!

این جمع ۳۰ نفره یک دادگاه تفتیش عقاید خیابانی به سبک قرون وسطی راه انداختند تا از آرمان یک جمله بگیرند: «به رهبر توهین کن!» امّا آرمان گفت رهبر نور چشم من است. آرمان تحت شکنجه به شهادت رسید.

شکنجه برای اعتراف گیری اجباری از آرمان

(هشدار: حاوی الفاظ رکیک)

نحوه شهادت از زبان قاتلین

هتک حرمت و برهنه کردن: این اقدام بیشتر در شهرهای مرزی رخ داد. در کردستان شماری از تروریست‌های تجزیه طلب کرد اقدام به هتک حرمت یک مامور فراجا کردند. به صورت جمعی به او حمله‌ور شدند و او را برهنه و سنگسار کردند. در اردیبهشت ۱۴۰۱ مشابه همین اقدام در مناطق کردی صورت پذیرفت. در جریان آشوب‌های دی ۱۳۹۶ نیز مشابه همین امر رخ داد. این نشان می‌دهد که شورشیان و تجزیه طلبان مناطق کردی، این هتاکی را یک پروتکل عملیاتی برای خود می‌دانند. شاید اگر نهادهای امنیتی ایران به طریق خشونت ارتش و نهادهای امنیتی ترکیه با تجزیه طلبان کرد و عاملان این هتاکی برخورد می‌شد، شاهد این دست هتاکی نبودیم. از انتشار همه فیلم‌های این هتاکی‌ها معذوریم.

فاز سوم: این مرحله ورود به فاز تروریسم گرم است. امری در اصفهان و خوزستان رخ داد. در واقع ورود به این مرحله نشان می‌دهد که پروژه «مردمی کردن آشوب‌ها» شکست خورده است. «ملحم ریا» کارشناس شبکه عربی المیادین گفت: نظر من آنچه [در خوزستان و اصفهان] رخ داد، آخرین مرحله از توطئه علیه ایران و همچنین خطرناک‌ترین مرحله است».

ملحم ریا توضیح داد: «بعد از آنکه این توطئه آغاز شد و مراحل متعددی از آن اجرایی شد و البته هیچ یک از این مراحل به نتیجه نرسید ... همه آنچه در این دو ماه رخ داد و با موضوع حجاب شروع شد و به اختلاف‌افکنی‌های قومیتی رسید و تا امروز [که به اقدام مسلحانه رسیده] همه این مراحل به بن بست رسید. الان خطرناک‌ترین مرحله آغاز شده. چرا خطرناک‌تر؟ چون در این مرحله از گروه‌های تروریستی و تکفیری به عنوان اهرم فشار علیه ایران دارد استفاده می‌شود. بعد از حادثه شیراز، دیشب حادثه خوزستان در ایذه و بعدش در اصفهان. طرح هم این است، شلیک به مردم و نیروهای امنیتی و حتی به کودکان به طرزی وحشیانه. هدف اصلی این اقدامات، ایجاد هرج‌ومرج سراسری در کل ایران است. ».

«مهدی محمدی» کارشناس امور راهبردی نوشت: تروریسم یک برنامه اعلام شده است. پنهان کاری وجود ندارد. هم قبل از عملیات و هم حین آن، [نظیر ماجرای ایذه] اکانت های مرجع آشوب، تروریسم را ترویج، تحسین و تقدیس می کنند.وقاحت همزاد تروریسم است. اما در ذهن جامعه ای که تماشاچی است، این حمایت صریح، ماهیت مروجان آشوب را هم تعیین تکلیف خواهد کرد. مشت آهنین بر سر تروریسم وارد خواهد شد اما با سه مکمل: ۱- شنیدن و پاسخ دادن به اعتراضات مشروع ۲-تولید تصویر و روایت از اینکه چگونه دشمن در پی ویرانی ایران است و ۳- پاسخ دهی همزمان به طرف خارجی بانی تروریسم.

پروژه‌ آشوب از روز ۲۸ شهریور آغاز و کمتر از ۲ ماه به تروریسم عریان بدل شد. جنایاتی نظیر زنده سوزی، بریدن گلو، شکنجه خیابانی، زجرکشی، هتک حرمت و ... امری نیست که شهروند عادی و حتی معترض به اوضاع معیشتی بتواند مرتکب آن شود. از طرفی قصورهایی نیز از سوی نیروهای مقابله با آشوب انجام شده که دستور ویژه برای پیگیری داده شده است.

در همین احوال، سردمداران یکی از ۲ قطب سیاسی درون نظام، برخی سلبریتی‌های بعضاً وابسته به جریانات خاص و رسانه‌های لندنی - سعودی نسبت به «بریدن گلوی دو شهروند در آمل و مشهد»، «هتک حرمت و برهنه کردن یک مامور در کردستان و یک شهروند در ایذه»، «زنده سوزی در تهران و مشهد، شکنجه خیابانی و زجرکشی در تهران و کرج» و حتی عملیات تروریستی خونخوارترین گروه تروریستی قرن ۲۱ (داعش) در حرم شاهچراغ سکوت کردند و از همه بالاتر، برخی از اعمال تروریستی نظیر حرم شاهچراغ و فوت دلخراش کیان ۱۰ ساله ایذه‌ای را به نظام نسبت دادند.

برخی نیز در مقابل احکام قوه قضائیه زبان باز کردند و گفتند که جواب اعتراض اعدام نیست. این یعنی با نقاب اعتراض، جنایت و توحش کنیم ولی قاتل و جانی را مجازات و اعدام نکنید! درصورتی که صحنه روشن است و برای فهم حقیقت یک واقعه، فقط نیاز به دو مولفه است: «گوگل» و «سِرچ چند کلمه برای دیدن همه منابع خبری». همین!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 20
  • صادق IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    کوچکترین مماشات ومراعات خیانت به خون شهدا ومجروحین حوادث اغتشاشات است هرچه مجازات سنگین تر باشد بازدارنده ناامنی می باشد
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      56 9
      سریع تر یه فکری به حال سلبریتی ها باید کرد . عدم نظارت رو این قشر واقعا آسیب زا هست . تو این جنایات هم که یه عده از این سلبریتی ها آشکارا دخالت دارن و دستشون به خون مردم آغشته شده . تو مطالبات رسیدگی به جفتک پرونی یه عده سلبریتی شکم سیر مفت خور نباید فراموش بشه
    • تهامی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      26 3
      دقیقا
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      29 4
      موافقم
    • US ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      9 60
      ما بهاییان خارج و داخل ایران از سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم و برای سقوط شما با اسرائیل نهایت همکاری را داریم و خواهیم داشت،
    • محمد IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      12 0
      شما بهایی های داخل و خارج همه بروید به جهنم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    83 12
    وحشی های داعشیِ مخالف جمهوری اسلامی، ۲۲ نفر رو فقط در ۳ روز کشتند و شهید کردند! آزادی آمریکایی، انگلیسی و سعودی
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      33 7
      آزادی اونا منظورشو آزادی وحشی گری و فحشاست عزیزم. لعنت خدا بر داعشیای تروریست
  • نیما IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    69 12
    چقدر این صحنه آشنا هست قبلا در کربلا اتفاق افتاده بود به راستی که امام حسین تا قیامت حق باطل را از همه جدا کرد با امام حسین حق باطل را تا ابد ازهم تشخیص بدهید
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      23 16
      امام حسین و یارانش جنگیدن و شهید شدن ولی ایران اجازه نمیده حافظان امنیت بجنگن فقط اونارو میفرسته برای کشته شدن
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    55 8
    کشتن ۲۲ نفر از مردم عزیز ایران (مردم عادی و محافظان امنیت مردم) فقط در ۳ روز. لعنت بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سعودی، لعنت. ننگ بر سلبریتی های حامی شون
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      32 5
      لعنت بر مماشات و مصلحت اندیشی جواب خشونت عریان دقیقا روش برخورد سردار دلها با داعش را می طلبد مدارا با اینان شرایط را بدتر می کند
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    31 16
    صدا و سیما که فیلم نشان میداد همه جا آرامه
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      9 4
      خودتم برو بیرون میبینی آرومه
  • کایان IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    35 6
    آیا زمان برخورد قاطع،بنیان کن و طوفانی نرسیده ؟ نباید تروریستهای اجاره ای به شدیدترین شیوه ممکن ریشه کن بشن؟
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    35 4
    انسان اگه انسان باشه دلش میسوزه و از دشمن متنفر میشه. سلبریتی ها ...
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    27 5
    با دیدن واقعیت آمریکا، حال آدم از هالیوود به هم میخوره. این همه خرج کردند برای فریب مردم، اما خودشون خودشونو رسوا کردند. آمریکای آدمکش و سنگدل
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    37 4
    خیلی از این حرامزاده هایی که این جنایات رو میکنن مشروب میخورن و گل و حشیش میکشن .. این چیزا با لقمه حرام و نطفه حرام از آدم همچین موجود بیناموس و بیغیرت و پست فطرتی میسازه که نمیتون حق و باطل رو درست از هم تفکیک کنه و هرکاری ازش بر میاد..
    • رها IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      4 2
      زمانی بایستی پی به ذات اینا میبردیم که شعاردادن بی ناموسیم. تفاوت یک مردبانامرد درغیرتشه وقتی کنارزنان کشف حجاب بایستی وبرای برهنگی اون شعارحمایت بدی بایدفاتحه اوناروخوند در حالی که مردای واقعی اونایی بودن که توخرمشهربراپایین کشیدن جسدعریان دخترایرانی ۳تاشهیددادن تاجسدروپایین بیارن. باعث تاسفه ولی خوبی این فتنه هااینه که نقاب ازچهره ی خیلیا میندازه البته اگه چشم بصیرت داشته باشیم. به یاد شهیدآرمان عزیز که حاضرنشدبرای نجات جونش به رهبر توهین کنه : رهبرم : ماهمه سرباز تواییم ای همه جان وتن/هم به فدای تو وهم جان به فدای وطن
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    21 5
    حالا هی فس فس بکنید، این دست و اون دست بکنید. یعنی فقط سردار سلیمانی یه دونه آدم بود توی مملکت؟؟ دیگه غیر اون نداریم؟ درسته بایستی بر دلها حکومت کرد، اما اگر نباشین که دیگه چه حکومت کردنی!!!؟؟؟؟ یا بر دلها یا بر چیزای دیگه 😁
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    28 4
    این اغتشاشات و تخریب اموال عمومی کاملاً برنامه ریزی شده و با هدایت کامل تیمی حرفه ای در حال اجرا در سراسر کشور است. تیمی که با هدایت و تجهیز توسط سازمان های جاسوسی( غربی- عربی - عبری) هدایت می شود و حجم تسلیحات جنگی که وارد کشور شده و میان اغتشاشگران پخش شده، زیاد است. اغتشاشگران هم اکنون کاملاً با تسلیحات غربی مجهز شده اند و درگیری ها به سمت حملات مسلحانه پیش رفته و هر لحظه ممکن است گروهی دست به حملات مسلحانه به سوی مردم کنند و مقری دولتی یا حکومتی تصرف شود. سیاست نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات تا این لحظه ضعیف بوده و اغتشاشگران با اقدامات خود امنیت جامعه را هدف قرار داده اند. نیاز به ورود نیروهای نظامی و برخورد سخت مسلحانه و اعمال سیاست مُشت آهنین و منع عبور و مرور در شهرهای بحران زده کشور می باشد. خویشتنداری و مدارا در قبال اغتشاشگران مسلح کاملاً اشتباه است و باید متوقف شود. (بسم الله قاصم الجبارین)
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      9 0
      با این همه پروپاگاندا و تبلیغ و هدایت برای هر گونه عمل خلاف با مغازه داران متوجه شدند جمع شان در حد صفر است و رسوا تر از قبل شدند این پیام واضح و روشنی بود از سوی مردم غیور ایران
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    30 4
    تروریست عریان فقط دار اعدام می خاد نه مماشات و مصلحت اندیشی . شرم بر انفعال
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      3 0
      مماشات تاکی اگر مسلمان هستید وپیرو قرآن کریم قران میگوید وقاتلوهم لاتکون فتنه
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    17 4
    دردناک تر از این اتفاقات و حتی دردناک تر از دروغ بافی های اینترنشنال ادعای همراهی اصلاح طلبان با آشوبگران با اصطلاح فریبکارانه ی "همراهی با مردم" است. هر چی لات بی سرو پا و هرزه هست به غارت مشغولند و حسابی دور برداشته اند و ادعای قدرت دارند و چیزی که نمی دانند این است که رهبری حکم تیر به پلیس نمی دهد چون سیاست کلان حفظ ایران و دوری از جنگ داخلی مد نظرش است وگرنه جمع کردن اوباش کاری ندارد
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    15 0
    آقای علی دایی در مورد این جنایات و شاه چراغ نشنیدم چیزی بگی؟ چیه اینجا برات صرفه نداره؟
  • محمدایوب IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 4
    اول این حرامی هاکه پلیس وبسیجیان را لخت میکنند ... و آن اصلاح طلبان که دررسانه هایشان می گویند خشونت نه باید .... حرام خواران بی شرف ها که تا یکی از این حرامی ها را میگیرند فریاد خشونت نه میزنید شرف که ندارید دین که ندارید پدر سوخته ها چشم هم ندارید کورهستید نمی بینید چه میکنند این خشونت نیست چیه اینها که کشته شدند مردم نیستند
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 1
    لعنت خدا بر قوم ظالم و ستمکار.. ننگ و مرگ بر شیطان صفتان بدکردار، خون بناحق ریخته شده این هموطنان بزودی دامن کثیفتون رو خواهد گرفت.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 3
    قاتلان وحشی رو اعدام کنید
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    16 2
    مفتخورها خوردن و خوابیدن نباید راحت باشند
  • میثم IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    24 6
    وسط شهر دارشون بزنید سر دار تو شهر بچرخونید
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    19 3
    واقعا داعش هم اینجوری نیست.
  • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    13 1
    محاکمه سریع اغتشاشگران.خواسته امت دیندار و دلسوز ایران است.
  • . IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 1
    لعنت خدا بر تروریست های داعشی صفت
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    16 1
    علی دایی علی کریمی و همه سلبریتی های وطن فروش نفهم باید مجازات بشن
    • خواص IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 0
      جواب سلبریتیها اسید است تا ظاهر شان شبیه باطنشان شود.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    12 1
    اعدام کنید
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    14 1
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان سعودی مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 0
    عکس پروفایلشو نگاه کنید ادم مزدورجمهوری اسلام باشه بهتره تاجیره خورکسانی باشه که بودجه شون ازفحشاوجنگ وازمایشگاههای تولیدمیکروب بدست میادتااخرین نفس نمیذاریم ایران مرکزتروریستهابشه مثل سوریه ولیبی واوکراین وجنایات بوسنی وفلسطین توش اجرابشه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 1
    هزینه ندارد دوباره تکرار میکنند انها که کشته نمیدهند مردم زیان میدهند
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 1
    اینترنت فیلتر شده که راحت باز میشه .. اینترنت را دو هفته کلا خاموش کنید.. کارهای خاص اینترنتی را هم تعطیل کنید
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    12 0
    قاتلان مردم و شهدای امنیت رو باید اعدام کنید.
  • ح IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    12 0
    در کربلا همه تا پای جان مقابل بیشرف های یزیدی جنگیدند و حالا سربازان امام حسین بدون سلاح به جنگ داعشی های یزیدی می‌روند!
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 0
    دقیقا
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 0
    قاتلین را در خیابان و در پیشگاه چشم مردم و ملا عام اعدام کنید تا درس عبرتی باشد برای سایر حرامیها .
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 0
    سلام فقط مشت اهنین اول سلبریتی ها
  • کامران IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    11 0
    مرگ بر وطن فروشهای وحشی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    11 0
    مرگ بر زنانه فتنه ی بی روسری
  • آدرین DE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 0
    نظام همچنان برای اینکه به خشونت متهم نشه وایساده نگاه میکنه😐😐!!!
  • محمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 3
    با شورشیان و غارتگران برخورد بازدارنده کنین
  • کامران IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    10 4
    لعنت خدا بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 1
    کم کاری وسستی قوه ی قضاییه غیر قابل تحمله
  • معلم IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 1
    سلبریتی ها دستانشان به خون مظلومان آغشته شددراین فتنه
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 3
    دسته پری بلنده های دوران ب خونه شهدا الوده است این بی عفتها رو ازاد نگذارید
  • ناصر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 2
    مماشات بسه ، بابا این اراذل را جمع کنید
  • ناصر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 3
    بعید بود که این بی همه چیز ها را عفو کنید باید همشون اعدام میشدند اینها نیرو های آمریکایی و اروپایی هستند
  • . IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 0
    ای عاقلان، حکم قصاص برای حفظ حیات شماست تا مگر (از قتل یکدیگر) بپرهیزید.
  • جواد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    دقیقا
  • مهدی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 3
    باید با این جنایتکاران داعشی و اراذل و اوباش به شدت برخورد کرد اما برخورد نیروهای امنیتی نباید به گونه ای باشد که به مردم عادی و معترضین واقعی بی احترامی شود
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 0
    تمام سلیبرتیای احمق وبازیگرانی که انقدر خورده اند تا ترکیده اند باید محاکمه بشن
  • . IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 4
    قصاص حکم خداست . از اجرای حکم خدا نترسید
  • صلوات IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 3
    اعدام این افراد با طناب دار خیانت در حق شهداست اینارو باید سنگسار کرد با دیدن این فیلمها چ زجری کشیدن مادر و پدر این شهدا خدا بهشون صبر بده
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 1
    دقیقا
  • .. DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 4
    چند نفر دیگه باید به شهادت برسن هتک حرمت بشن زنده زنده اتش بزنن و گلوی چند نفر دیگه باید بریده بشه تا آقایون بفهمن موضوع جدیه بدون اغماض و مماشات خواهان سخت ترین پاسخ به اغتشاشگران هستیم
  • خسروی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 1
    لعنت بر قاتلان مدافعان امنیت
  • سینا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 3
    اینا تفاله های بشریتن موجوداتی پست تر از حیوانات،شیطان زاده های کثیفی که از هیچ جنایت و فسادی دریغ نمیکنن و در نهایت نصیبشان در دنیا خاری و ذلت و در آخرت آتش سوزان جهنمه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 1
    باید در مواجهه با داعش مسلح و چاقوکش باید مسلح بود... با باتوم تلفات بالا میره
  • حمید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 2
    غلط میکنن که نه به اعدام میگن
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 3
    وای از روزی که صبر مردم برای این قضیه های نا امن کردن و اغتشاشات به سر بیاد....
  • ۱۷۹ سوره بقره IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 2
    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ای عاقلان، حکم قصاص برای حفظ حیات شماست تا مگر (از قتل یکدیگر) بپرهیزید.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 0
    چرا فقط باید بسیج و فراجا باشند پس بقیه کجا هستند؟
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 0
    یه چیزی که مشخصه هیچش شبیه اعتراض نیست کشتن مردم اونا نتونستن بعد از دو ماه مردم با خود همراه کنن برا همین به عملیات تروریستی متوصل شدن تنها قصد شون تخریب ایران همین شبکهای بیرون که تکلیفشون مشخص جیر خواره امریکا وانگلیس و اسرائل هستن مجبورن در موازات خواستهای غرب گردن خم کنن و وقاعیه ایرانو بزرگ نشون بدن
  • محمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 0
    تمام نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپا ،در مرزها مستقر شوند اجازه ورود و خروج هیچ کس رو ندهند
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 0
    اعدامشون کنید این ... های حیوون
  • abas IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 0
    من چندین سال پیش معنی اصلاحات را متوجه شدم موقعی که بگو مگو بود که دست جریان حکمران اصلاحات که سر کار بودند وبرای بیشتر مردم که پیگیر خبر ها بودنند. روشن شده بود که در فساد های نفتی دست اصلاحات و خانواده ه... در کار است.شرو ع کردند جاده ها را صاف کردن برای بر چیدن حکم اعدام در اصل فلج کردن قانون به اسم اصلاحات که خودشون را نجات بدهند حالا هم برای نیروهای فرا خوانده شده کف خیابان شان دارند تقلا میکنند .مردم هوشیار باشند اصلاحات را برای مردم نمی خواهند برای بقای ونجات خود می خواهند وگر نه اینها به اسم اصلاحت ازخون امنیت وحق مردم ارتزاق مکنند.اول نیروی امنیتی را خلع سلاح مکنند.بعد مردم را تشویق به سر پیچی از قانون واغتشاش می کنندسپس جای شهید و جلاد را عوض میکنند. فقط برای امتیاز گیری سیاسی
  • سیروس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    احسنت
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    ریشه یابی کنید و عملکرد دولتهای مختلف ج.ا.ا را بررسی کنید
  • عباس IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 0
    خدا انروز را نیارد که کشور عزیز ما دست گوسفند مغزها و شیر خر خوردها بیفتد ..کور خواندن ..این نظام روز به روز قدرتمند تر با اقتدار تر پیش میرود ..انشاءالله انشاءالله
  • حقدوست IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    وقایع را شفاف و کامل اعلام کنید اخطاریه بدهید تا اتمام حجت شود
  • محمد داداستان IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 2
    لعنت خدا برافرادی که دراسیاب دشمن اب می ریزند ومردان مرداین سرزمین رابه خاک وخون می کشند
  • . IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 4
    خدا لعنت کنه اغتشاشگران داعشی صفتو
  • ع IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 4
    مشرق بسه به اغتشاشگرا بپیوند
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    8 6
    جمهوری اسلامی یه سوال ازت دارم؟ کی قراره دیگه اوضاع رو جمع کنی؟ کی؟ کی قراره اسلحه جنگی بدی دست مأمورا؟ متعجبم
  • کارشناس سیاسی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 2
    تحمل ملت تمام شد پس کی این جنایتکاران را از توی کوچه خیابان جمع میکنید بندازید تو گونی ببرید مماشات نکنید پروتر میشن آمریکا جنایتکار قبل از این حوادث اسلحه گرم وارد مملکت کرده برای اینچنین روزی شناسایی کنید نگذارید اینها خون این شهدا را پایمال کنند.
  • ابراهیم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 9
    بسیج یعنی آحاد مردم و نه اینکه یه سری جوون شیه نظامی رو بیارین و بگین توی شهر بایستن برای حفظ امنیت. اولا آموزش ندیدن دوم اینکه وجهه بدی بین مردم ایجاد میکنید و مردم رو مقابل هم قرار میدین. امنیت و حراست از آشوب و اغتشاش در داخل شهر به عهده ناحاست و در صورت نیاز سپاه و ارتش. بابا جوون های بسیجی رو چرا قاطی این جریانات میکنید.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 4
    بهترین کس بجای شمخانی خود محسن رضایی است خوزستانی انقلابی شجاع
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    9 0
    اعدامشون کنید
  • شیراز IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 1
    اغتشاشگران رد بگیرید و سریع هم اعدام کنید آنهم در ملاءعام مماشات نکنید
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    8 0
    یک برنامه تلویزیونی ترتیب بدید و سلبریتی های خائن را بیاورید و تصاویر وحشی گری و حمله اختشاشگران به مردم و اموال عمومی را نشان بدید و بگید که برای مردم توضیح بدن و حسشون را بگن
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      مثل این میمونه که وقایع کربلاروبخوایم نشون شمرویزیدبدیم.ایناخودشون بوجودآورنده این وقایع هستند.اینقدرشیرینی مال حرام به دهنشون مزه کرده که نه حق رامی بینندونه میشنوند.من اگربودم بجای ممنوع الخروجی،ممنوع الورودشون میکردم تابرن کناررفقای کافرشون خوش بگذرونن چون فقط همین دنیارودارندوبس.
  • منصف IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    شک نکنید اینهایی که میگن اعدام نکنید دستشان با اغتشاشگران قاتل در یک کاسه است اینها عملاً با این جمله اعدام نکنید به قاتلین پیام میدهند که به جنایتهای خود ادامه دهید و نترسید چون ما هوای شما را داریم و مانع مجازات شما میشویم(با هیاهوی رسانه ای) باید با این رفقای جانیان همانند خود اغتتشاشگران قاتل باز جویی و برخورد قضایی شود.
  • DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    مرگ بر داعشی های وحشی جنایتکار!
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ لعنت به بهائیت. لعنت به اسرائیل. حداقل خوبه رو بازی کردید...کل نفس ذائقه الموت.
  • ایرانیم IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    لطفا اعدامشان کنید لطفا ارازل و اوباش و اغتشاشگران را اعدام کنید ما خواهان جواب خون شهیدانمان هستیم از سپاه گرانقدر و نیروهای امنیتی عاجزانه و ملتمسانه خواهشمندیم اعدامشان کنید و پاکسازی کنید و جمع اوری کنید این اشعالهای انسان نمای حیوان صفت به حق امام حسین
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    خون همه کسانی که این طور مظلومانه به شهادت رسیدند به گردن حکومت و مماشات بیش از حد مقامات و تصمیم گیرندگان امنیتی است که می گویند شهید بدهید ولی کسی کشته نشود. لطفا فرزندان خودشان را به میدان بفرستند بعد شعار بدهند
  • شامل کلسترول IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 2
    وقتیکه فاصله طبقاتی رو در این سالها شاهد افزایش اش بودیم خود بخود اعتراض و اغتشاشات پشتبندش میاد...جوان وقتی میبینه سال به سال و الکی به سرمایه اون که پونصد تومن پول داشت ده سال پیش و حالا شده پنج میلیارد مالش ... وقتیکه میبینن یه خونه قیمت میلیاردی داره و حالا حالا ها باس بدود و اصلأ هم نمیرسه به اون مقدار پول و اون مایه داره انواع و اقسام زن گرفته و اون هنوز مجرد و بی پول خب اینا طبیعتاً ذهن جوان رو به سمت اغتشاشات و اعتراضات میبره...حتی دانشجویان هم فکرشون چپ میشه و بنظرم منطقیه.. لطفاً پخش کنید نظرم رو تا مسیولان فکری به حال این فاصله طبقاتی وحشتناک کنن
    • حسین IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      اره دقیقا این موضوع جوون ها رو اذیت میکنه ..ولی چون اکثر مسوولین اصلاح طلب و سرمایه دار هستن ..جوون ها رو درک نمیکنن
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    این آدم کش های وهابی صهیونیست داعشی را بعداز تخلیه اطلاعات اعدام و در چاه اسید بندازید
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    دانشجوها که باید اخراج و فورا به خدمت سربازی فرستاده شوند در مناطق دور و پر خطر تا قدر امنیت بدانند .بقیه هم باید به سزای اعمال کثیفشون برسند
  • حیدر شفیعی مقدم IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    چرا مماشات .. اگه این روند پیش رود کار دست نظام می دهد میشه نکشت بی هوش کرد با هر وسیله ای .... بی اعتمادی ایجاد نشود بین قشر های جامعه رسانه خوب تبلیغ می کند فکر ها را مسموم می کند لطفا امنیت بدون کزاره و فرار انجام شود انشالله خداوند رهبری حکیم به ما داده
  • Azadeh IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    دیگه امنیت هم نداریم
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    فقط سلبریتیهای نون به نرخ روز خور بی خاصیت !!! دهان گشاد اینارو ببندید آرامش برمی گرده متاسفانه نه درد مردم دارن نه درد نون هیچوقت هم در شرایط سخت قرار نگرفتن !!این جفتک پرانیشون هم بابت ممنون الخروجیشونه چون اکثرشون دوتابعیتی ان نمیتونن اینجا مفت پول درآوردن مالیاتم ندادن برن اونور خرج کنن به ریش مردم بخندن !!!
  • جعفر تیموری IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    شما را خدا به خون پاک شهدا برخورد جدی کنید و این بازی کثافتها را تمومش کنید این کثافتها هر روز حماقت بیشتری می کنند.و از صبر نیروهای امنیتی بیشتر سوءاستفاده می کنند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    چرا اموال خانواده های اغتشاشگر را مصادره نمیکنید چرا والدینی که میدونند فرزندانشان در نیمه شب خانه نیستند پس میدونند کجا هستند وانها را ازاد گذاشتند پس اموال والدین این اغتشاشگران وقاتلان باید مصادره بشه
  • ب اسماعیلی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    در هر جامعه ای شما افرادی می بینید که ضایع مغزی دارند و از تنبلی و رخوت شدید رنج می برند نه می تونند چیزی یاد بگیرند نه کاری رو شروع کنند، چون در واقع همان عقب ماندگان ذهنی هستند، نوع خطرناک البته !!! و حاضرند هر جوری خودشون رو سرگرم کنند، غالبا" این نحوه اعتراض فقط از همین دسته آدمها تشکلیل میشه. من سفارشی برای کلیه افرادی که از هوش پایین برخوردارند دارم، ازدواج بکنید ولی بچه دار نشید. جامعه رو یه موشت خنگ عقب مانده ذهنی برداشته بابا. آدم هر کاری که می تونه انجام بده رو که نباید انجام بده !!!!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    مرگ بر منافقین واغتشاشگران اعدام بهترین گزینه
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    اینا انسان نیستن
  • رها IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    دوستان عزیز این رو بپذیرید که ظهور خیلی نزدیک است و همگی بزای فرج آقا دعا کنید و نماز استغاثه
  • روح الله IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    این حرامیان را به روش مختار اعدام کنید
  • یوسف فرخ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    هیچ حیوانات درنده به این درندگی تا حالا در عمر خودم بخدا ندیده بودم.حیف فقط یک بار این حیوان صفتها را نمی شود اعدام کرد.عدالت اصلی را در نزد خداوند متعال در جهنم خواهید دید.در آنجا عذاب الهی نه مرگ هست و نه فریادرس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس