به دنبال تاریخ‌سازی در قطر هستیم/ هواداران نقطه قوت تیم ملی هستند

بازیکن تیم ملی با بیان اینکه تمرکز اعضای تیم و کادر فنی بر روی فوتبال است گفت: به دنبال بهترین نتیجه و تاریخ‌سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

به گزارش مشرق، کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد ازظهر امروز (جمعه) در نشست خبری ویژه مسابقات جام‌جهانی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. همچنین در این نشست خبری مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکن تیم ملی ایران پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف بود.

کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در این نشست اظهار داشت: بعد از اینکه صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی فوتبال داشتیم کارمان را برای آماده‌سازی شروع کردیم و با توجه به تجارب قبلی مهیا شدیم. همیشه بهترین تیم‌ها و بازیکنان جهان به جام جهانی می‌آیند و این جام بهترین تورنمنت فوتبال جهان است.

وی ادامه داد: در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمام توان بازی خواهیم کرد تا بهترین نتایج را در این کشور ثبت کنیم. به دنبال تاریخ‌سازی در جام جهانی هستیم. تمام بازیکنان و کادر فنی هم قسم شدند تا تمرکزشان بر روی فوتبال باشد.

انصاری‌فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر تجاربش از سومین حضور متوالی در جام جهانی برای کمک به تیم ایران نیز افزود: برای سومین دوره متوالی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی فوتبال دارم. همیشه نسبت با تعهداتم‌ پایبند بودم و تلاش کردم تا بهترین تلاشم را در زمین به اجرا بگذارم. من تجارب زیادی‌ برابر تیم‌های بزرگ دارم و سعی می‌کنم این تجارب را در اختیار نفرات جوان بگذارم، تا آخرین ثانیه بازی‌ سوم برای صعود تلاش می‌کنیم.

زننده گل‌تساوی بخش ایران در برابر پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با اشاره به شناخت خود از تیم انگلیس گفت: یکسال در ناتینگهام‌فارست‌ انگلیس بودم و آشنایی با شرایط و تاثیر فوتبال در این‌ کشور را دارم. انگلیس یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را دارد که بهترین بازیکنان‌ در آن هستند. شرایط این گروه را درک و به سایر بازکنان نیز منتقل می کنم.

در این نشست، خبرنگار انگلیسی سوالی تکراری با این محتوا از انصاری فرد پرسید که با توجه به اتفاقات کشورتان‌ با مردم ایران همدردی می‌کنید؟ که بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این خبرنگار گفت: ما یک تیم واقعی هستیم و به همین خاطر از یکدیگر دفاع می‌کنیم. روز گذشته نیز این سوال طرح شد. اینکه شما هر روز یک سوال می‌پرسید با آن مشکلی نداریم و احترام می‌گذاریم. همانطور که وظیفه داریم بازی کنم، وظیفه شما هم سوال کردن است اما همه باید کارمان را در حرفه‌ خودمان درست انجام بدهیم. من از علیرضا جهانبخش دفاع می‌کنم‌ به خاطر اینکه سوالی از او پرسیده‌ شد که همین بود و نمی‌دانم‌ شما بودید یا فرد دیگری. جوابی که ما می‌دهیم‌ چیزی نیست که شما بعدا آن را نوشته‌ و تحلیل می‌کنید.

وی ادامه داد: امروز آمدم پاسخگوی‌ همه‌ باشم‌ ولی به خاطر اتفاقی که دیروز رخ داد، الان هرچی بگویم، جور دیگری نوشته می‌شود. من برای کشور دیگری نیستم. از بچگی آرزو داشتم‌ فوتبالیست بشوم. مثل اسطوره‌های فوتبال کشورم آرزویم‌ حضور در جام جهانی بوده است. اکنون در جام جهانی هستم و می‌خواهم مردم ایران را خوشحال کنم. قول می‌دهم همه کار کنیم تا مردم‌ ایران خوشحال شوند. در جام جهانی قطر مثل ادوار دیگر جام جهانی همه بازیکنان تا آخرین لحظه برای مردم‌ و کشورشان‌ تلاش خواهند کرد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره حضور کارلوس کی‌روش در راس تیم ملی گفت: صحبت و تمجید ما در خصوص رزومه‌ کی‌روش‌ خنده‌دار است چرا که وی یک مربی شناخته‌ شده در جهان و آسیا است و همه از نتایج و کارنامه او اطلاع دارند و نیازی به تعریف ندارد. زمانی که او در چند سال قبل سرمربی تیم ملی بود، همیشه یک تیم واقعی بودیم و تا آخرین لحظه برای برتری و شادی مردم تلاش کردیم. باید بگویم همه منتظر آغاز جام جهانی هستیم‌ تا بهترین نتایج را برای کشورمان‌ رقم‌ بزنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور بانوان هوادار در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی، خاطر نشان کرد: این‌ مساله باعث‌ افتخار من، تیم، مردم و کشورم است. جام جهانی برای همه دنیا است تا از این تورنمنت لذت ببرند و هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان نیست. با تمام احترام به همه طرفداران فوتبال جهان، باید بگویم که ایران بهترین‌ هواداران دنیا را دارد و تیم ملی و باشگاه‌های ایران، نقطه قوتی‌ به نام هواداران‌ دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان صادقی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 1
    سلام علیکم، فوتبالیست دوست و دشمنشان رو خوب شناختند ، دشمنی که در کشور ناامنی راه انداخته ، همون دشمن با حاشیه سازی نمی خواد کشورمان به مرحله دوم صعود کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس