کد خبر 1437147
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
زمان تشییع شهدای حادثه تروریستی اصفهان اعلام شد

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان زمان تشییع شهدای حادثه تروریستی اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج)، روز جمعه روح‌الله حکیمی فر با اشاره به زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ۲۵ آبان ماه در میدان نگهبانی خانه اصفهان اظهار داشت: این مراسم بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال تغییر زمان تشییع وجود دارد، افزود: تاکنون بر اساس زمان مشخص شده این مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: فردا ( شنبه) نیز مراسم وداع با شهدا در محل شهادت آنها در میدان نگهبانی منطقه خانه اصفهان برگزار خواهد شد.

شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در ملک شهر و "خانه اصفهان" ، ۲ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ محمدحسین کریمی و محسن حمیدی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی "خانه اصفهان" بودند توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.

همچنین در این حمله مسلحانه تعدادی مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ اسماعیل چراغی از ماموران یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود تلاش کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس