تشییع شهدای حمله تروریستی

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح در شیراز آغاز شد.

 به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) امروز هفتم آبان ماه، ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مردم آغاز شد.

مسیر این مراسم از میدان امام حسین به سمت میدان شهدا است و در نهایت شهدا، در حرم مطهر شاهچراغ خاکسپاری می‌شوند.

با تصمیم استاندار فارس، امروز شنبه هفتم آبان‌ماه، تعطیل اعلام شده است.

 تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ/ قیام مردم شیراز به احترام شهدای حرم+عکس و فیلم

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را مجروح کرد.

 تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ/ قیام مردم شیراز به احترام شهدای حرم+عکس و فیلم

 تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ/ قیام مردم شیراز به احترام شهدای حرم+عکس و فیلم

خیابان منتهی به آستان شاهچراغ مملو از جمعیت

جمعیت انبوهی از مردم شیراز برای بدرقه شهدای خود در مسیر تشییع قرار دارند که هم‌اکنون خیابان منتهی به حرم شاهچراغ(ع) مملو از جمعیت بوده و تمامی صحن‌های آستان نیز حضور انبوه مردم را در خود می‌بیند.

عزاداری پرشور هیئات مذهبی شیراز در تشییع شهدای حرم

هیئات عزاداری شهر شیراز نیز با برپایی دسته‌جات عزاداری به سمت آستان شاهچراغ(ع) مشغول عزاداری در تشییع شهدای سومین حرم اهل بیت در ایران هستند.

داعشیِ بی‌ریشه، شیراز دمشق نمیشه

مردم شیراز در تشییع شهدای حرم با سردادن شعارهایی همچون "داعشی بی‌ریشه، شیراز دمشق نمیشه" و "زن زندگی شهادت، شیراز ما تسلیت" این پیام را به تمامی تروریست‌های داعشی و اربابان مستکبر آن‌ها رساندند که این مردم زیر بیرق اهل بیت و شهیدان تا آخرین خون در میدان مبارزه هستند.

آمادگی شاهچراغ برای پذیرایی از شهدای حرم

خیلی عظیمی از جمعیت حاضر در مراسم هم‌اکنون در صحن‌های حرم حضرت احمد بن موسی(ع) قرار دارند تا ساعتی دیگر شهدای این حرم در جوار برادر امام رضا(ع) به خاک سپرده شوند.

جمعیت ده‌ها هزار نفری در حال مشایعت شهدا 

کمتر یک ساعت مانده به اذان ظهر لحظه به لحظه بر شور جمعیت افزوده می‌شود و جمعیتی حدود ده‌ها هزار نفری پیکرهای شهدا را مشایعت می‌کنند و خیابان‌های مسیر تشییع و 2 میدان امام حسین و شهدا، مملو از جمعیت است.

حضور شخصیت‌های عالی کشوری و لشکری در بدرقه شهدا/ فرمانده سپاه پاسداران، سخنران مراسم

از چهره‌های برجسته کشوری حاضر در مراسم سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیردریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیردریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش سردار سرلشکر سلامی، معاون قوه قضاییه و بهادری جهرمی سخنگو قوه قضاییه هستند که سرلشکر سلامی نیز سخنگو این مراسم در شاهچراغ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    13 24
    خدابرکت بده داعش رو نبود چکار میکردید
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 12
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس