شاهچراغ برای لاله‌های حرم آغوش گشود

محبی پور گفت: پیکرهای شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پس از تشییع و بدرقه باشکوه در شیراز و مشهد به زادگاه‌های آنها بازگشته و امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دفن خواهد شد.

به گزارش مشرق، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:‌ پیکرهای ۶ تن از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که از اهالی شیراز هستند ساعت ۹ صبح یکشنبه در این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شوند.

اسماعیل محبی پور افزود: پیکرهای ۲ تن از شهدا نیز در شهرستان‌های مرودشت و فسا خاکسپاری خواهند شد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم شیراز و دیگر مناطق استان فارس در آیین تشییع و بدرقه ۱۱ شهید حرم مطهر شاهچراغ در روز شنبه هفتم آبان‌ماه گفت: پیکرهای ۲ شهید نیز به زادگاه آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شده و پیکر یک شهید نیز در استان کرمان به خاک سپرده می‌شود.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به شهادت ۱۳ تن و مجروح شدن ۳۰ نفر در حمله تروریستی چهارم آبان‌ماه در حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: پیکرهای ۲ شهید پیش از این روز جمعه به شهرهای تهران و همدان منتقل و تشییع شده بود.

"آرتین" یکی از مجروحان این عملیات تروریستی است که علاوه بر رنج جراحت، داغ از دست دادن پدر، مادر و برادرش را نیز بر دل دارد.

بر این اساس، ‌اسامی شهدایی که پیکرهای پاک آنها یکشنبه هشتم آبان‌ ۱۴۰۱ در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز به خاک سپرده خواهد شد از این قرار است:‌

۱. زهرا اسمعیلی فرزند آقاجان اهل شیراز

۲. علیرضا سرایداران فرزند محمد حسن اهل شیراز

۳. مجتبی ندیمی فرزند مصطفی اهل شیراز

۴. حسن علی پورعیسی فرزند محمداسمعیل اهل گیلان

۵.  (دانش آموز) محمدرضا کشاورز فرزند مهدی اهل شیراز

۶ ). دانش آموز) آرشام سرایداران فرزند علیرضا اهل شیراز

بنا بر اعلام مسئولان، پیکرهای شهیدان محمد ولی کیاسی و بهادر آزادی شیری به ترتیب در مرودشت و فسا خاکسپاری می‌شود.

بر این اساس، پیکرهای امید خوب فرزند هوشنگ  اهل دهدشت و پدر وی، هوشنگ خوب فرزند خداداد اهل بهمه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد و پیکر علی اصغر لری گوئینی فرزند عباس اهل سیرجان در استان کرمان آرام خواهند گرفت.

بر این اساس، پیکرهای پاک شهیدان سید فریدالدین معصومی و احسان مرادی پیش از این روز جمعه برای تشییع و خاکسپاری به تهران و همدان منتقل شده است.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین والمسلمات
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس