کد خبر 1437236
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
رهایی گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم‌ربایان در شهرستان سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از نجات جوان ۲۰ ساله سراوانی پس از ۲۴ ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ۲۱ آبان‌ماه در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات سراوان، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌های پوشیده و با تهدید سلاح جوانی ۲۰ ساله را با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

سردار قنبری گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند و سرانجام پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه‌روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق سراوان شناسایی شد و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد کرده و عامل اصلی این گروگان‌گیری نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و با توجه به شناسایی همدستان آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس