کد خبر 1450356
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
رهایی گروگان ۱۶ ساله در صومعه سرا

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از رهایی گروگان ۱۶ ساله از دام آدم ربایان خبر داد و گفت: عاملان ربایش در کمتر از ۱۰ ساعت، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز، ۷ دی ماه در جمع خبرنگاران امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه گلسار شهرستان رشت، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: با حضور کارآگاهان آگاهی در محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، دو نفر با تهدید، نوجوانی ۱۶ ساله را در ایستگاه تاکسی ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر گروگان در ازای آزادی پسرش تقاضای سه میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، تصریح کرد: در کمتر از ۱۰ ساعت عاملان ۳۲ و ۳۷ ساله ربایش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شدند.

وی به رهایی گروگان در صحت و سلامت کامل از دست آدم ربایان اشاره کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسن پور در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 0
    درود بر جان بر کفان فراجا، حافظان امنیّت مردم.
  • ح IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا پلیس نجاتش بده؟؟ همون اغتشاشگرها برن نجاتش بدن!! مگه پلیس بد نیست؟.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس