کد خبر 1437247
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
سجادی: کی‌روش را کنار نخواهیم گذاشت/ حضور کشتی‌گیران خارجی اتفاق خوبی بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از کارهای خوبی که در لیگ کشتی صورت گرفته بودحضور کشتی گیران خارجی بود که باعث می‌شود تا کشتی گیران ایران پیشرفت زیادی را داشته باشند.

به گزارش مشرق، حمید سجادی در خصوص سالن بازسازی شده شهدای هفتم تیر اظهار داشت: قدمت این سالن ۷۰ ساله است و قرار شده در اختیار هیأت کشتی تهران باشد. در کنار این سالنی که بازسازی شده است علیرضا دبیر یک ظرفیت ۵۰۰ تختی به این سالن اضافه کرده است که یکی از بهترین فرصت ها برای میزبانی از رقابت های بین المللی محسوب می شود. یک ظرفیت فوق العاده ای به کشتی تهران اضافه شده است بازسازی هم که انجام شده در بهترین نوع خود بوده است. این سالن مبارک جامعه کشتی باشد. از امروز دیگر باید منتظر برگزاری رقابت‌های بین المللی در این سالن باشیم.

*کشتی ورزش اول کشور است و تعارفی با آن نداریم

وی افزود: در این میان از دبیر رئیس فدراسیون کشتی، زاکانی شهردار تهران و شهردار منطقه ۱۲ که همه دست به دست هم دادند تا بتوانند یک مجموعه بی نقصی را بازسازی کنند. اگر همدلی و کار گروهی بین ارگان ها نبود به این سرعت این سالن بازسازی نمی شد، حدود هفت ماه طول کشید تا این مجموعه را امروز به این شکل می بینیم. کشتی ورزش اول کشورمان است تعارف نداریم از نظر کسب مدال هم در المپیک اول است. هرچند اولین مدال ایران در مسابقات المپیک ۱۹۴۸ لندن توسط جعفر سلماسی در رشته وزنه برداری کسب شده است، اما پس از آن این کشتی بوده است که چه در آزاد و چه در فرنگی تعداد مدال هایش زبان زد بوده است. امیدوارم با برنامه‌هایی که دبیر دارد دورخیز خوبی را برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

دبیر: سابقه ملی وزیر ورزش از زنده یاد تختی هم بیشتر است

*حضور کشتی گیران خارجی اتفاق بسیار خوبی بود

وزیر ورزش با اشاره به حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد: یکی دیگر از کارهایی که در لیگ کشتی صورت گرفته بود حضور کشتی گیران خارجی بود. سیاستی که وجود دارد به نحوی است که ملی پوشان کشورمان باید اعزام شوند تا در مسابقات رو در روی کشتی گیران خارجی قرار بگیرند، اما در لیگ کشتی آزاد امسال ما دست باشگاه ها را باز گذاشتیم تا بتوانند از کشتی گیران خارجی را جذب کنند. همین موضوع باعث شد تا کشتی گیرانی که در لیگ برتر حضور دارند شانس رویارویی با ورزشکاران خارجی بالا است و ما هم از این موضوع حمایت می کنیم چرا که تأثیر بسیار خوبی بر پیشرفت کشتی گیران ایران خواهد گذاشت. کیفیت کشتی گیرانی هم که در این رقابت‌ها حضور داشتند بسیار خوب بود و بعد از خارج شدن از وضعیت بحرانی کرونا و خلاء مجموعه های ورزشی از حضور تماشاگر خداراشکر امروز شاهد حضور پرشور تماشاگران بودیم که حس و حال خوبی را به ایم مسابقات داده بود.

* به کی روش افتخار می‌کنم و امیدوارم به همراه تیم ملی موفق شود

سجادی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد از تهران به اعضای تیم مالی،کادر فنی و در رأس کادر فنی به کارلوس کی روش خسته نباشید می‌گویم. کی روش این روزها نشان داد که با غیرت و شجاع کنار تیم ملی ایستاده است و متعصب کار خود را دنبال می کند. به او افتخار می‌کنم که موضع صریح خود برابر رسانه‌های خارجی مشخص کرد. ما کنار کی‌روش هستیم و او را کنار نخواهیم گذاشت. امیدوارم با درخشش در بازی اول جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

*تلاش می‌کنم هرچه زودتر به قطر بروم

وی در پایان گفت: سعی می‌کنم زودتر به قطر بروم و از نزدیک کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می خواستم زودتر بروم ولی برنامه های سنگین و فشرده کمی این موضوع را به تأخیر انداخت. سعی می‌کنم هرچه زودتر بروم و در قطر کنار تیم ملی باشم. روز یکشنبه روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال است و فردا افتتاحیه هم تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر انگلیس قرار بگیرد که دعا می‌کنم پیروز شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 0
    قابل توجه گل ممد وشهریار دایی وکریمی پاشاکی و نکونام زیر اب زن وطن اوغلو کیروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس