کد خبر 1437440
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
منچستر علیه رونالدو؛ روند پیگیری آغاز شد

باشگاه منچستریونایتد اطلاعیه جدیدی را در مورد اقدامات فوق‌ستاره پرتغالی صادر کرده است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو چندی پیش در مصاحبه‌ای جنجالی با اسکای اسپورت اعلام کرد که برای اریک تن‌هاخ سرمربی تیمش احترامی قائل نیست. او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش عنوان کرد که در منچستر به او توسط مدیران باشگاه خیانت شده است.صحبت‌هایی که اختلاف او را با مربیان و مدیران باشگاه علنی کرد.

منچستریونایتد پس از این صحبت‌ها در اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشت:

باشگاه پس از بررسی و مشخص شدن حقایق اقدامات لازم را انجام خواهد داد. فعلا تمرکز روی آماده‌سازی قدرتمند تیم برای نیم فصل دوم است.

البته رسانه‌های انگلیسی عنوان کردند که این فوق ستاره که در منچستر دستمزد هفته‌ای پانصد هزار پوند دریافت می‌کند، یک میلیون پوند جریمه شده. مبلغی که در نوع خود جالب توجه است اما این پایان کار نبود و جنجال به اردوی تیم ملی پرتغال هم کشیده شد.جایی که برخورد سرد برونو فرناندز با رونالدو به سوژه رسانه‌های دنیا تبدیل شده است. در نهایت باید دید که این اختلاف تا کجا پیش می‌رود.

حالا باشگاه منچستریونایتد اقدام جدیدی را علیه ستاره پرتغالی خود انجام داده و اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

در این اطلاعیه‌ آمده است:

منچستریونایتد صبح امروز اقدامات مناسبی را در واکنش به مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو با رسانه‌ها آغاز کرده است. تا زمانی که این روند به نتیجه نرسد، اظهار نظر بیشتری نخواهیم کرد.

این اطلاعیه‌ در شرایطی منتشر شد که هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده و به نظر می‌رسد هدف از انتشار آن تنها قرار گرفتن رو به روی فوق ستاره پرتغالی باشد. با این حال رونالدو که همراه تیمش در قطر حضور دارد، اعلام کرده که تمام تمرکزش روی جام جهانی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس