کد خبر 1437687
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
بهترین سیستم برای شکست دادن ایران/ توصیه‌های کارشناس انگلیسی به ساوتگیت

بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس به تشریح راه‌های شکست تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، دنی مرفی بازیکن اسبق تیم‌های لیورپول و فولام که سابقه بازی در تیم ملی انگلیس را نیز دارد، به تحلیل دیدار این تیم مقابل ایران پرداخت: مایلم انگلیس، بازی با ایران را با وارد آوردن فشار زیادی آغاز کند. متوجه هستم که هوا در قطر بسیار گرم است اما باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازیکنان ایران را تحت فشار بگذاریم، توپ را پرس کنیم و امیدوار باشیم در همان دقایق اولیه، بازی را تمام کنیم.

وی در مورد راهکارهای تحت فشار قراردادن تیم ملی ایران، گفت: ما می‌دانیم ایران یارگیری تک به تک را در دستورکار ندارد. پس باید با فشار از جلو، آن‌ها را بترسانیم. توپ را پرس کنید و سعی کنید برنامه‌های تدافعی مربی زیرک و با برنامه آن‌ها، کارلوس کی‌روش را مختل کنیم. مردم به ۱۱ نفر ترکیب توجه می‌کنند اما برای من سیستم تیم ساوتگیت، اهمیت دارد. باید با انرژی و مصمم باشیم. بارها گفته‌ام سیستم ۳-۳-۴ برای مرحله گروهی بهتری است. این سیستم به ما اجازه می‌دهد با پنج بازیکن هجومی در زمین مسابقه حضور داشته باشیم و بازیکنان هم با این سیستم در باشگاه‌های خود آشنا هستند.

کارشناس فوتبال انگلیس تصریح کرد: در سیستم ۳-۳-۴ شما اختصاصاً بر روی سه مهاجم خود تکیه می‌کنید تا بازی را برای شما دربیاورند که این محافظه کارانه است. در بازی‌های گروهی همه چیز به این بستگی دارد که شما ذهنیت درستی داشته باشید چراکه از لحاظ فردی، بازیکنان ما از ایران، ولز و آمریکا بهتر هستند. اگر ما چینش را به درستی انجام دهیم، فرقی نمی‌کند ساکا یا استرلینگ، گریلیش یا فوردن و یا ماونت و بلینگام را در ترکیب قرار دهیم. همه برای در دست گرفتن ابتکار عمل، به اندازه کافی خوب هستند.

بازی ایران و انگلیس در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    ایران خدایی ماهرگزشکست نمیخورداین توپ بازیه
  • SE ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    یک ضد حمله سریع بازیکنان تیم ایران کار انگلها را در همان دقایق آغازین تمام خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس