بی‌بی‌سی و اینترنشنال در خط حمله انگلیس/ اتحادی علیه اتحاد تیم ملی

رسانه‌های انگلیسی در این چند روز سعی کردند تا بازی مقابل ایران را به حاشیه ببرند و از مسائلی غیرفوتبالی به تیم ملی کشورمان ضربه زنند.

به گزارش مشرق، امروز در چارچوب دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

رسانه‌های انگلیسی از اولین روز حضور تیم ملی کشورمان در کشور قطر با بیان مطالبی غیرفوتبالی و با تکیه بر مسائل حاشیه‌ای سعی دارند این مسابقه را پیش از آغاز به سود خودشان به اتمام رسانند. در آخرین سناریو نخ‌نما شده انگلیسی‌ها، شب گذشته رسانه بی‌بی‌سی از ساوتگیت در خصوص ایران پرسید و به نوعی به سرمربی تیم ملی اعتراض کرد که چرا قرار است با تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کند که با پاسخ کوبنده ساوتگیت مواجه شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان کرد که در جایگاهی نیست که بخواهد در خصوص مسائل ایران صحبت کند و وارد این مسائل شود. او تاکید کرد که تیم انگلیس تنها به مسائل فوتبالی نگاه می‌کند و می‌خواهد با انگیزه‌ای فوتبالی وارد میدان شود.

بی‌بی‌سی و اینترنشنال در خط حمله انگلیس/ اتحادی علیه اتحاد تیم ملی

وقتی این سناریو با شکست روبه‌رو شد، رسانه‌های معاند سعی کردند با اطلاعات اندک خود واقعیت را جوری دیگر بیان کنند و از زانو زدن انگلیسی‌ها مفاهیم مدنظر خود را بازتاب دهند.

به عنوان مثال ساوتگیت در خصوص زانو زدن انگلیسی‌ها صحبت کرد و مدعی شد که فردا این تیم پیش از دیدار با ایران مثل ۳۵ بازی قبل زانو خواهد زد. زانو زدنی که به دلیل کشته شدن جورج فلوید و مبارزه با نژادپرستی آغاز شده و ربطی به کشورمان ندارد ولی آنها خواستند حتی این زانو زدن همیشگی انگلیسی‌ها را به تیم ملی کشورمان ربط دهند.

در نشست‌های خبری نیز رسانه‌های انگلیسی همیشه سعی کردند مسائل غیرفوتبالی را وارد مصاحبه‌ها کنند که هر بار این پروژه با شکست روبه‌رو شد. از کی‌روش که پاسخی کوبنده به خبرنگار اسکای داد تا علیرضا جهانبخش که با استفاده از زبان انگلیسی کاملا دست‌های آنان را خالی گذاشت.

بی‌بی‌سی و اینترنشنال در خط حمله انگلیس/ اتحادی علیه اتحاد تیم ملی

رسانه اینترنشنال که وقتی به جام جهانی اجازه ورود پیدا نکرد،‌تصمیم گرفت برای اینکه از قافله عقب نماند یک مصاحبه علیه تیم ملی کشورمان منتشر کند. آنها به مصاحبه ضبط شده از ساوتگیت پناه بردند و اتحاد تیم ملی را هدف گرفتند. برخی رسانه‌ها نیز که با ایجاد کمپین به دنبال حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بودند، حالا خودشان از حضور در این جام حذف شده‌اند.

تیم ملی انگلیس در بازی‌های اخیر و مخصوصا رقابت لیگ ملت‌ها اروپا نمایشی ضعیف از خود نشان داده و حالا رسانه‌های این کشور سعی دارند در اولین مسابقه که به گفته ساوتگیت مهمترین بازی آنها به شمار می‌رود، فشار را از روی تیم خود بردارند و با مباحثی غیرفوتبالی، این مسابقه را در حاشیه ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    20 13
    انشا لله تیم ایران هم فوتبال خوبی بازی خواهد کرد
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 5
    تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تیم تک تکِ ایرانیان با هویت و وطن پرست است. حتی نماینده ملتهای مظلوم منطقه و کشورهای اسلامی میباشد که باعث همبستگی بیش از پیش خواهد شد در مقابل دشمنانِ مشترک.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 0
      وطن الان براتون مهم شده؟
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      وطن همیشه مهم بوده چه سوالیه. فقط نفاق میخان بندازن شیک ومجلسی
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      وطن برای ما مهم هست شما بیشرفای بی هویت نمیدونید وطن چی هست و نه از فتنه های کشورهای خارجی برای ایران اطلاع دارید
  • صادق IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 5
    این عقب افتاده های بی وطن(سعودی اینتر نشنال)خودشونو به آب و اتیش زدن تیم ایران بازی تدارکاتی با کانادا نداشته باشه(و موفق هم شدن) و اسم اینو گذاشتن تحریم ورزش ایران حالا اگه راست میگن و جرات این کار رو دارن به تیم ملی فوتبال انگلیس فشار بیارن (برن جلوی فدراسیون فوتبال در انگلیس زن زندگی آزادی سر بدن)نزارند تیم ملکه مقابل ایران در قطر بازی کنه. ببینم این بی وطن ها ..یه شو دارند.مشرق دادا حتما قبل از بازی امروز چاپ کن تا این به یک مطالبه تبدیل بشه.ما جوانان ایران میخواهیم امروز انگلیس ما رو تحریم کنه نیاد سر زمین.
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    6 4
    بی بی سی علیه جمهوری اسلامی نیست. رسانه اصلاح طلب ها است
  • مجید IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 2
    درست مثل بعضی از رسانه ها و آدمهای خاص داخلی بر علیه فوتبال!!!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 3
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    از انگلیس خبیث غیر از این انتظاری نیست کشوری که تمام ممالک دنیا ازشون خاطر بد دارن ودستشون به خون پاک اکثریت مردم دنیا الوده شده ونیرنگ وفتنه انگیزی در خون این روباه پیر هست انشا الله که خدا ی کریم خودش کمک ورزشکاران ایرانی بکنه وانگلیس زالو صفت نتیجه فتنه انگیزیش رو بگیره
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    سارا و نیکا هم وارد میدون شدند مواظب باشین!
  • reza IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    اینترنشنال منبر شیطان است
  • US ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    به نظر مردم معترض احترام میزارم و خودم هم خیلی جاها منتقد هستم اما خاک برسر سلبرتی های داخلی وطن فروش که دیگه بطور علنی طرفدار تیم انگلیس شدن. امیدوارم با پیروزی ایران بر انگلیس چشم پولبرتی ها دربیاد
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    بازدن پهپادهای انتحاری به(پالایشگاه ها،برجهاواستادیوم بازیهای فوتبال وهابیهای درقطر)اعتراض خودمان را به این بی عدالتی که درحق تیم حکومت اسلامی کردنند،اعلام میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس