کد خبر 1437781
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
دادستان مرکز استان آذربایجان غربی: محمد حسن زاده در درگیری شخصی به قتل رسیده است/ دستگیری ۲ نفر در ارتباط با حادثه

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی گفت: محمد حسن زاده در درگیری شخصی به قتل رسیده است.

به گزارش مشرق، حسن مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در رابطه با اخبار منتشر شده در رابطه با فوت «محمد حسن زاده» در شهرستان بوکان اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک درگیری بین دو گروه از افراد که برخی از آن ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان صورت گرفت که این درگیری منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند احمد شد.

وی افزود: بلافاصله فرد مضروب توسط افراد حاضر به بیمارستان منتقل شده که نهایتا فوت می‌کند و به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: افرادی مشکوک (حدود ۲۰ نفر ) با مراجعه به منزل اولیای دم سعی کردند فوت این فرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند و جنازه او را نیز از بیمارستان ربودند.

مجیدی گفت: پس از اطلاع از موضوع با اعزام نیروهای امنیتی به محل و با لحاظ تدابیر و مذاکره با خانواده متوفی بررسی های لازم در مورد این قتل شروع شده و جنازه نیز به پزشکی قانونی منتقل میشود که بعد از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی ، علت تامه فوت ایراد ضرب با چاقو تشخیص داده شد.

وی افزود: بعد از صدور گواهی جواز دفن، جسد به خانواده متوفی تحویل داده شده و در قبرستان شهرستان بوکان دفن شد.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی قاتلین این فرد ادامه دارد و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده اند و این فرضیه نیز وجود دارد که برخی فضاسازی ها پیرامون قتل این فرد از سمت افراد موثر در این حادثه باشد تا ردپای خود را از ماجرا پاک کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 1
    خبر بد برای دشمنان داخلی وخارجی وخبر خوب برای حکومت اسلامی ایران:طبق تحقیقات دانشمندان وجامعه شناسان ایران به چندین دلیل براندازی و انقلاب درایران غیرممکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس