دادستان ارومیه: ۲ نفر در رابطه با قتل در بوکان دستگیر شدند

دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در رابطه با یک فقره قتل در بوکان گفت: این قتل پس از درگیری شخصی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه، حسن مجیدی روز یکشنبه در رابطه با اخبار منتشر شده در رابطه با فوت «محمد حسن زاده» در شهرستان بوکان، افزود: طی روزهای گذشته درگیری بین ۲ گروه از افراد که برخی از آنها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بودند، در فلکه شهرداری شهر بوکان صورت گرفت که این درگیری منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند احمد شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله فرد مضروب توسط افراد حاضر به بیمارستان منتقل شد که در نهایت فوت کرده و به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی ادامه داد: افرادی مشکوک (حدود ۲۰ نفر) با مراجعه به منزل اولیای دم سعی کردند فوت این فرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند لذا جنازه او را نیز از بیمارستان ربودند.

مجیدی گفت: پس از اطلاع از موضوع با اعزام نیروهای امنیتی به محل و با لحاظ تدابیر و مذاکره با خانواده متوفی بررسی‌های لازم در مورد این قتل شروع شد و جنازه نیز به پزشکی قانونی منتقل گردید.

به گفته وی، بعد از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی، علت تامه فوت ایراد ضرب با چاقو تشخیص داده شد.

وی اضافه کرد: بعد از صدور گواهی جواز دفن، جسد به خانواده متوفی تحویل داده و در مراسمی در قبرستان شهرستان بوکان دفن شد.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: تحقیقات برای شناسایی قاتلین این فرد ادامه دارد و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده‌اند و این فرضیه نیز وجود دارد که برخی فضاسازی ها پیرامون قتل این فرد از سمت افراد موثر در این حادثه باشد تا ردپای خود را از ماجرا پاک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس