کد خبر 1438166
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۴ هزار و ۴۳۷ واحد به رقم یک‌میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۴ واحد رسید.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد قرار گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش ۴ هزار و ۴۳۷ واحد به رقم یک‌میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۴ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن با افزایش ۱۶۸۵ واحد به رقم ۴۰۴ هزار و ۵۴۱ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و ۲۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۸.۷ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۳۳ هزار فقره معامله و به ارزش ۴ هزار و ۵۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

رشد بیش از ۴هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

همه شاخص‌های بورس امروز مثبت شدند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی ۳۲صدم درصد رشد کردند و این دو شاخص با معیار هم‌و زن ۴۲ صدم درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور ۲۹ صدم درصد رشد کرد. شاخص بازار اول بورس ۴۸ صدم درصد ارتقا یافت و شاخص بازار دوم بورس ۱۲صدم درصد تقویت شدد.

امروز نمادهای ایران‌خودرو، توسعه معادن و فلزات، شستا، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی پردیس و سایپا به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند.

در فرابورس ایران هم شاخص کل با ۴۱ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۵۱۰ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران بیش از یک‌میلیون و ۷ هزار میلیارد تومان شد.

ارزش بازار پایه فرابورس ۳۳۶ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امروز بیش از ۴.۹ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۱۸۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۳۶ هزار میلیارد تومان داد و ستد کردند.

رشد بیش از ۴هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    درسته که بورس حدود ۴ هزار و ۵۰۰ واحد و فرابورس هم ۴۲ واحد سبز بودند و رشد داشتند ولی اکثر پرتفوهای سهامدارن نسبت به روز قبل کاهش و منفی را نشان میده ‌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این اولا" از عجایب هشتگانه هست و ثانیا" نشان دهنده ی دستکاری ، کلاهبرداری و اختلاس از بورس و باید عشقی بی کفایت و نالایق پاسخگوی ضرر و زیان سهامداران باشه و بعد استعفا دهد و یا برکنارش کنند.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      تبورانسش بیشترشده وتازه امارتوشون ریختن نمودارش بالاترمیره
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    به داد سهامداران دارایکم و پالایشی برسید
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    خجالت بکشید چطوری جرات صحبت کردن در مورد بورس دارید؟؟؟؟!!!! شاخص کل بعد از دو سال و وارد حدود سی شرکت دیگر هنوز به سقف 1399 نرسیده و خیلی با آنجا فاصله دارد
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 1
      خودت خجالت بکش وراج
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    خودرو 600 تومنی شده 230.... ثشاهد 8 هزار تومنی شده 700... پالایش بعد از 3 سال هنوزم زیر قیمت فروخته شده... دارایکم 32 هزار تومنی شده 9 هزار تومن... کدما 40 هزار تومنی شده 4 هزار تومن ... دی 5 هزار تومنی شده 60 تومن خالی... 90 درصد سهم ها وضعشون همینه ولی متاسفانه از ثبات بازار حرف میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس